...strasny, strasny, strasny. Zadek jakoby k tomu nepatril, kombik zboku vypada jak kdyby nekdo nechal Dacii MCV u ohne a plechy se roztekly... Frantici (u me) jdou s designem cim dal, tim niz - pazouty jsou ted uz definitivne desny vsechny, Rencek chce jit evidentne stejnym smerem...
K designu se snažím zpravidla nevyjadřovat,ale protože v garáži stojí 2.generace, tak tohle je vyloženě nepodařené ze všech stran-liftback, kombi by se sebezapřením ušlo možná zboku? Nevím,co je ještě horší. Třeba Trabant? B-]Tohle nebude obdoba Mégane2, kdy zpočátku negativní reakce. Ve střední třídě jednoznačně nejhorší.Nicméně jen jeden názor,nic víc.
Vsak proto pisu "u me". Ja nikomu neberu, ze se mu to libi, ale me pohled na tuhle zrudu proste dostal. Na druhou stranu, neni to nic proti tomu, kdyz jsem vcera dojizdel nejakou divnou obludnou kombinaci Sirionu s Matizem a vyloupla se z toho nova Fabia...
jj, to nebylo myšleno osobně, ale jako souhlas s tvým názorem s tím, že kombi by možná(?) zboku ušlo, s ohledem na to, co tu tak porůznu jezdí. Především masce chybí(ale to je obecný problém Renaultu) nějaká čitelná a hlavně hezká myšleka,nápad....Je o ničem. Např. nápad Citroenu se šípem a jeho protažení do rovnoběžných lišt je bezva finta, seč se to může řadě lidí nelíbit, ale já k nim nepatřím;-)
videl by som to na taky luxusny pohrebak...
Zde se podívejte na video nové laguny, ať se můžete olépe inspirovat pro diskuzi.www.auto-news.cz (sekce AUTO NOVINKY)Ale je pravda, že jsme taky čekla úplně něco jiného.
Tedy tak okatou reklamu si dělat....
Tak je to opravdu v HAJZLU... po jedne generaci ktera se snazila rozlisit se a byt jasnou oddelitelnou znackou prichazi obdobi kdy budou zase vsechna auto plus minus stejna... Tenhle Renault je stejny jako Citroen nove Mondeo bude stejne jako Vectra nebo Passat... a je toho mraky... zkratka jako na zacatku 90let... auta budou zase HODNE podobna az na par vyjimek... SKODA...
Zepředu nový modeo,l zezadu C5 p faceliftu....Mohli se víc odvázat
kombik je fajny ale to druhe cudo z vesmiru fuj ten zadok:-O
No, velmi zaujimave. Musel som sa na to dlhsie pozerat, ale mne sa to paci. Myslim, ze ten dizajn treba trochu vstrebat a objavovat... Cim dlhsie to bude, tym viac sa mi to bude pacit :) A pekne je aj kombi aj sedan. Zaujimave, odlisne, netuctove... Na rozdiel od takeho passatu napr.
Acho jo, zase ty titěrné čudlíky na středovém panelu. To je děs. Nemám rád sice VW, ale z jejich ergonomie by se mohli ve FRancii učit. Jezdím služebními Renaulty Clio, Megane a hlavně Laguna II a ty jejich pidi ovladáče všeho mi doslova lezou na nervy. Abych mačkal přesně to co chci a ne něco jiného musím se na to soustředit, poslepu často hrábnu vedle. U jiných aut se mi to nestává. Tiše jsem doufal, že s novým modelem se to zlepší a ono prd.Taky doufám, že se konečně vyvarují těch dětských nemocí, které provázeli nástup II.gen,. Laguny a Megana. Z první Laguny II jsem doslova šílenej.
Moje první reakce byla:"Fuj to sem se lek!!" Čím déle se ale dívám, tím více se mi líbí. Předchozí generace mě také na první pohled příliš nezaujala, ale po chvíli bych ji navrhl mezi nejkrásnější auta současnosti. Taková L II Grandtour v černé barvě, na velkých litých kolech podle mě vypadá hezky stále. A jinak na Renauty (až na kvalitu) nedám dopustit. Uvidíme, jestli ji zlepší jak slibují. Já osobně jim moc držím palce.;-)
jestli me oci nešálí, nevidim na fotce interieru ovladani ala bmw i-drive ???
Na fotkách je patrné úplně stejné ovládání rádia a navigace jako v Laguně II po faceliftu u Carminat 3.. ;-)
Zdravim vsetkych. Nechcem prilis mudrovat, ale vzdy mi dobre padnu slovne zvratky typu ´´nemecke auto´´, ´´francuzske auto´´ atd. Pokusim sa to slovo ´´zvratky´´ objasnit.Zakladna otazka co docerta na takom trebars 5-kovom bavoraku je Made in Germany?!Este ked som pracoval vo VW, kazde rano cestou do prace som sa naramne bavil pohladom na MAC/E1 montaz. Touareg, touareg, cayenne, touareg, touareg cayenne a tak stale dokola /za predpokladu ze bol dostatok dielov, ze/. Rozdiel bol iba v nalepke na karoserii.Vy, ktori ste tu cest mali, viete o com tocim B-]B-]B-]Karoserie na cayenna sa potom odvazali do reichu, kde sa k tomu prisroubobal podvozok. Takze nielen ze auto nebolo nemecke, ale dokonca sa komletovalo v roznych fabrikach. Dovod bol ciste propagandisticky - take Porche ´´made in Slovakia´´ by bolo asi prilis velkym sustom, ze. Pozor, tu nenarazam na kvalitu /ludskej prace/ - montaz v BA je, co sa tyka kvality ludskej prace, na velmi vysokej urovni /teda aspon za mojich cias bola, sucasny stav nepoznam/. Cize zasadne nesuhlasim s nazorom, ze je jedno, aki ludia na linke pracuju. Stale plati, ze velke percento prace odvadzaju ludske ruky. To iste plati aj o kontrole kvality. A pozrite si statistiku beznych poruch na autach - naprosta vacsina ma prave suvisi s kvalitou montaze alebo kvalitou dodanych dielov /a zasa su to ludia, ktori kvalitu posudzuju a kontroluju/. Stale je to len a len o zisku - ked mozete mat pracovnu silu za neporovnatelne nizsiu cenu, urcite sa oplati postavit fabriku v BA /porovnajte plat nemeckeho a slovenskeho robotnika/. Navyse, s tou ´´nemeckou elitou´´ /stale hovorim o pracovnikoch montaze/ to mierne povedane az take oslnive nie je /nebudem dalej rozvadzat/.
Nevím, nevím, ale měli jsme kdysi jako rodina k dispozici Renault Laguna 2,0 typ Bacarra. To bylo opravdu auto, které Vás svojí elegancí dostalo. Myslí-li Renault toto vážně, mám dojem že bude z prodeje velmi zklamán. Připomíná mi to sprsknutý Citroen s něčím z 22. století. Myslím že doba osobních raket nás jěště čeká.
Jo jde videt ze Reanult vzdy urcoval smer v designu a inovacia co se tyce kvality Megane i Laguna od roku 2002 jsou opravdu kvalita
"Jo jde videt ze Reanult vzdy urcoval smer v designu a inovaci"Pi*u na zed maloval uz muj deda a to nema s Renaultem nic spolecneho :)
Tvůj děda Tě kreslil? A na zeď? :-D
Jasne a hned vedle namaloval tebe jak do me lezes :)
Vychází to ze současného modelu a je to nádhera
vystřídal jsem hodně aut různých značekod renaulta jsem měl lagunu I. 2,0 rxt i lagunu II. grandtour 1,9 dci. obě v plné výbavě.(taky megane kupé 2,0 a megane kabriolet 1,6) po zkušenostech s kvalitou elektroniky i diselového motoru nepředpokládám, že si v příštích 100 letech koupím jakéhokoliv renaulta. :-/PS:dizajnéra renaultu by jsem za tohle vyhodil na ulici.;-)
njn nesmis to srovnavat s BMW zazobance :D
tak to srovnej s čínskýma autama a kvalita je super. je jedno, že se ti to posere, ale hlavně, že budeš mít dobrý pocit B-]
Podle me ta kara nema chybu... B-]
Na inteligentní příspěvky které k něčemu vedou není problém a chuť odpovídat.Ale největší srážka je srážka s v...m.Někteří mají ještě zastydlou pubertu a narychlo aby to táta neviděl půjčený jeho počítač.To už vůbec nemluvím,že se maximálně svezli na motorovém vozíků na šauklích ( světští).Je špatné, že vydavatelství nemá ve svém kruhu odborníka , který by eliminoval ty sprosté výpady a invektivy .Příspěvky by se měly týkat jenom daného vozu.
Ja si dovolim len poznamku k dizajnu, na to snad nepotrebujem byt odbornik. Mne sa proste nova Laguna nepaci, o hodne viac sa mi paci Mondeo, Laguna je tak na urovni Passatu... u mna. A pokial sa mi auto nepaci, tak ho proste nekupim ( vecsinou ), takze aj keby bola kvalitativne na urovni Toyoty, tak pre mna nie je.A pokial neviete pobrat kritiku (i ked, uznavam, nie vzdy podanu slusne), tak vam neostava nic ine, ako sem proste nechodit :-)
Je zvlastni jak nekteri fanaticti priznivci vyrobcu auticek nedokazi prekousnout, ze se jejich modla nemusi vsem zamlouvat. Jdi si dat mokrej rucnik na hlavu, ty formulo :)
Nádherné auto, elegantní a důstojné, tohle auto tipuju na černého koně příštího roku
Ja taky... B-] Mondeo a spol. budou mit pekne nahnano... ;-)
Renault-jake logo ,takove auto...
Zapomnel jsi taky hochu dodat, ze jaka inteligencni uroven prispevku, takova inteligencni uroven prispevatele... :-D
Potrefena husa prave zakejhala :-D
Nechapu jek nekdo muze rict ze je to stejny jako C5tka... auto je kolplet jiny akorat svetla maj nejakej ten naznak ale porad je to uplne neco jineho!A je docela ftipne soudit nove auto podle stareho... Laguna II ma propad spolehlivosti ve 3 letech a po "fejsliftu" je spolehlivejsi nez treba mondeo ktery tak vychvalujte :Djinak mam Lagunu I 2.2D a odvecila se mi 308 tisic najetych kilometru, na jeden motor prevodovku a spojku a porad slape jako hodinky ;)
Jen pro info, ode mě chválu na Mondeo neuslyšíš. Problémy jsou jak u naftových, tak benzinových motorů, hlavně jim nechutná nekvalitní palivo které je tu dost rozšířeno. Dále problémy s elektrikou a elektronikou. Abych jen nehanil, jízdní vlastnosti stejně jako u Focusu super. U C-MAXe kde máte pocit že jedete s RS je třeba dát pozor v táhlých zatáčkách, bez varování ustřelí a nepřipravený řidič to nemusí pobrat. Roomster je v tomhle někde jinde a to pozitivním směrem (bez ohledu na to jak se mi to auto jinak nelíbí). Vnitřní prostor u Mondea ja opravdu luxus. Samozřejmě je tu taky parádní cena ojetin, Mondea jsou velmi levná ... no ptejte se proč :)
Proč? Podle mě dřívější špatnou pověstí. V současnosti se to však zejména v nižší střední obrací. Focus je u ojetin cenově podstatně někde jinde než byl svého času Escort. Pokud jde o podvozek a jízdní vlastnosti, tak je v této třídě Focus pořád mezi evropskými auty špička.
vydarený look a velký kus elegancie,ked sa pridá tá slubovaná kvalita a v rámci segmentu dobrá cena neni nad čím premýšlať...:-)
Ale je nad cim premyslat... Nove Mondeo je, podla mna, dizajnovo o hodne vydarenejsie. Odhadujem, ze vo VW sa ho obavaju viac ako novej Laguny, coby konkurent Passatu.
nadhera Renault rulezz!!!!!Kladivo na Nemecke vlezdoprdelky uz se tesim az bude stat vedle te hromady srotu od VW s 2.0tdi se svym jedinecnym 2.0dci :-P
Kladivem xi asi dostal do hlavy, nebot tahle zabozroutska skatule muze konkurovat lede sikmoockum.
Ti šikmoočkové jsou v naprosté většině už posledních 10 let jak v technice, tak v kvalitě úplně jinde než koncernová zaostalá produkce, takže pokud bude Laguna III na stejné úrovni, tak se není čeho bát.. :-D
Sem netusil, ze Hyundai, Kia a Daewoo maji pred VW 10 let naskok, mas po ruce nejaky dukaz, nebo jsi se uz probudill?
A to ještě Smx zapomněl na Mazdu. Sorry, musel jsem se ozvat ;-)
Zapomněl jsem.. Sypu si popel na hlavu.. ;-)
Hmm.. A co takové Subaru, Honda, Toyota, Mitsubishi, Nissan? Daewoo už neexistuje, ale Hyundai a Kia narozdíl od VW neustrnuly v roce 1980.. ;-)
Kdo si myslis, ze ty kluky sikmoky ucil vyrabet auta? ;-)
JAJO Vy jste skutečně vůbec nepochopil nic.Napište prosím Váš e-mail na můj,když ho neuveřejnite zde a nikdo ho po Vás nevyžaduje.Je to škoda,uveřeňovat názory anonymně.Ten Váš e-mail bych potřeboval jenom k tomu, že bych se Vám pokusil vysvětlit něco o motorismu,pokud bych na to neměl pedagogické schopnosti,určitě by Vám to vysvětlili moji zaměstnanci, jsou to dlouholetí pracovníci v automobilismu a dokonce nebo práve naopak nejenom u jedné značky. Děkuji Vám, že nepoužíváte urážky , typu čmoudící a podobně.
Pane Pokorny to chce klid, pred mnoha lety jsem jezdil se starou Lagunou do Vaseho servisu a nic proti Vam nemam, jen nepouzivam ruzove brejlicky a davno nejsem fanousek Renaultu ;)
To je dobře,že jsme si to vysvětlili. Klid ten snad snad za 40 let v oboru už mám,jinak bych asi nemohl řídit tak velkou soukromou firmu zaměřenou na automobilismus.Růžové brýle se nesnažím používat ,jenom se snažím být objektivní. Nejsem jenom koncesionářem Renaultu ale vzhledem k tomu, že děláme komplexní práce na vozech, pochopitelně opravujeme i vozidla jiných výrobců.Proto i já chci alespoň trochu objektivity.A že nejste příznivcem Renaultu to mě mrzí ale je to Vaše svobodné rozhodnutí. Já se řídím nikdy neříkej nikdy. Třeba zase začnete být příznivcem až nám to opět začne jezdit na podium. Pěkný večer.
V dobach (2002 -2003), kdy jsem jeste jezdil s poruchovou Lagunou II, tak jsem byl parkrat nucen navstivit vas servis na Lesne. Byl jsem vetsinou nemile prekvapen, jak nekompetentni lidi muze ve sluzbach nekdo zamestnavat. Doufam, ze dnes je situace u vas lepsi...
www.renaultbrno.cz
Kdo?
..... fuj fuj fuj, renault sem neměl nikdy rád ale i přesto se mi minulá laguna docela ještě zamlouvala ale tohle je TFUJTAJKSL
palubovou doskou sa podoba na BMW 5...
to je ještě vošklivější než nová fabia :-Dty první odkrývací snímky vypadaly velmi dobře, ale tohle tedy ne:-(jsem alespoň zvědavej na crashtesty
Ošklivější než Fabia? Tady někdo hulil :-D B-]
Vážení na rozdíl od Vás jsem novou Lagunu III měl možnost vidět na vlastní oči.Bohužel ještě nyní Vám nemohu říci s obchodního hlediska kde to bylo.Věřte že už brzo ji uvidíte i Vy a nebude to až ve Frankfurktu.Nepůjde o to vaše pořadí , prostě Laguna ostatní konkurenci zastíní rozdílem třídy a to nejenom desingem ale hlavně kvalitou.Když do vedení Renaultu nastupoval pan Ghons ( mimo jiné bývalý ředitel Nissanu)prohlásil, že do roku 2008 Renault bude patřit k jednomu z nejlepších a nejkvalitnějším automobilovým výrobcům. Laguna je tedy jedním z prvních modelů který to dokáže, ostatní modely by měly následovat. Počkejme tedy a potom vynášejte soudy a názory.Když to bude jinak rád se všem omluvím.
A kde byly ty Vaše pokrokové výrobní procesy a kvalita při výrobě mého Scenicu II? Nejspíše v prdeli, zrovna tam, kde je moje důvěra v Renault.
tak promluvim prodejce Renault... Renault ... auto se symbolem zenskeho prirozeni na kapote pro me vzdy bude papirovym autickem ktere na toyotu audi a dalsi bude koukat jen z povzdali a tise zavidet... Renault muze vyhravat jednu soutez za druhou ale pro me to bude vzdy o velky kus horsi a nizsi auto nez treba i opel a ford...
A měl jsi někdy vůbec rendla ?
Lepsi zenske pohlavi na kapote nez za volantem, jak je tomu zhusta u koncernovych vozu.;-)
:-/ Takovýho blba aby pohledal
Zatím jsem s Renaultem spokojenější než s FIATEM, i když úroveň servisu mi přijde na stejno - ještě že ho nepotřebuju.. :-D
Jsi odvážný soudit před bitvou. Po úspěchu Laguny I jsem slyšel mnoho optimismu v roce 2000 kdy Renault přišel s Lagunou II. Designově tomu autu nemohu nic vytknout, ale tím klady bohužel končí. To kvantum elektroniky co tam Renault narval ("osvědčený" Sagem?) začalo brzy dělat problémy, od občasné poruchy čidel kontroly tlaku v pneumatikách po nemožnost dostat se občas do vozu či nastartovat. České rozbité silnice dokázaly rychle ničit tlumiče řidičům vyznávajícím dravější styl, prada, na hlaďounkém asfaltu azurového pobřeží tento problém nebyl :) Pokračovat mohu rezonujícími kryty (hlavně na spodku vozu), nejistým řízením (vůle ...) apd. Bude fajn jestli se Renault dokáže z těchto problémů vyhrabat, ale jak jsem začal tak končím, soudit před bitvou je opravdu odvážné.
Nechci se vas nejak dotknout, ale Lagunu II mam od roku 2001 a to v max vybave (tedy potencionalne nejporuchovejsi) a do servisu jezdim jen na servisni prohlidky a menit letni elektrony za zimni kvuli sparovani ventilku ktere hlidaji tlak v pneu... jinak klasika jednou desticky + predni kotouce a jednou mi praskla zarovka u osvetleni SPZ. A co vim z ohlasu na ruznych forech Lag II je stejne spolehlive auto jako jakekoli jine... Podivejte se treba na vozy KIA. S kontrolou kvality neli take spoustu problemu a nyni si troufnou dat na vuz 7 let zaruku. ;-)
Jendo , díky konečně příspěvek který patří mezi ty objektivnější. Dnes skutečně už neexistují špatná a dobrá vozidla. Jsou vozidla více či méně poruchová, zatím totiž výrobci nemají chuť vyrábět absolutně bezporuchová vozidla. Tím by mohli zavřít všechny továrny.Přesto je vidět ve všech hodnoceních dokonce i od Němců, že je zde veliký kvalitativní posun všech Evropských značek. Pokud mě ale vůz nesedí už si další takový nekoupím.Házet a špinit jakoukoliv značku je pod úroveň a spíše to hovoří o jeho nejen odborných znalostech.Prostě když nebudu chtít francouzský vůz , koupím si neměcký a naopak. Jestli ale budete chtít poruchovost vozidel Renault za určité období jsem schopen Vám vyhovět, spojit Vás se svými mechaniky, přijímacími techniky a Ti Vám dají podklady. Jinak se nemíním účastnit příspěvků, které nemají smysl ,považuji to za ztrátu času a osobního napadání. Já také nehodnotím výrobce počítačů protože nejsem od jejich řemesla a nerozumím tomu.
šmarja přestaňte -- "zastíní konkurenty rozdílem třídy" - kolikrát já tenhle blábol už slyšel
Přesně tak, to se ale stalo mottem škodovkářů, a když je někdo na pohádky ať se podívá na televizní zprávy.
Pane Pokorny, jako pohadky tu mame Vase prispevky :-P
A ted tu o karkulce :-PHadej kdo montuje toho "bozskeho" renaultika:a) Supermanib) elita mechaniku z NSRc) vecne nespokojeni cmoudici puvodem z Alziru a okoli
Jájíku a kdo myslíš,že Ti montuje Golfíky??Čmoudíci z Turecka:-DJetty?Čmoudíci z Mexika:-DTrochu posmívání na špatném místě:-|
A pisu snad, ze koncern je vrcholem kvality? B-]
Jestli chceě, tak Ti pošlu fotky z Mnichova, z výrobní linky BMW, abys věděl, kdo že to přesně pracuje na lince jednoho z nejkvalitnějších výrobců automobilů v Evropě.. Ano, jsou to Turkové - levná německá pracovní síla..a že jich v BMW je..
A pisu snad, ze BMW je vrchol kvality? Je jasny, ze v kazde evropske automobilce (snad mimo tech v CZ a SK) pracuji na pasech nespokojeni cmoudici a proto zadna evropska atomobilka neni nejkvalitnejsi! Pokorny alias Formule 1 se chvastal, ze Renault aspiruje na nejkvalitnejsiho vyrobce na svete, jen sem se ho snazil sundat z mracku ;)
Ono to není o tom, kdo to montuje, ale o úplně jiných věcech - výrobní postupy, dodavatelé, kontrola kvality - národnost zaměstnanců je to poslední, co má vliv na kvalitu auta.. Možná by jsi byl překvapen složením té "elity mechaniků z NSR".. Jo a až budou chtít ve Škodovce znovu přidat, tak je prý taky nahradí cvičenýma opicema.. :-D
Exteriér zajímavý, zvláštní klasický Renault, který se nebude líbit přívržencům nudných linek Lidovovozového koncernu.Interiér vypadá jako extra klasa, podobně jako u Vel Satise.
No potěš, jestli tohle ma konkurovat mondeu, tak musejí vsem potenciálním zákazníkům vypíchnout oči:-D
Souhlasim s vetsinou, i podle me to vypada jako hnusnejsi C5 kde ma kombik zadni svetla z 1er BMW. Oproti predchozi generaci se mi to zda jako slusnej down-grade. Ten svetlej interier ale vypada slusne a fotky tech prednich svetel se mi taky libej (svetla jako takovy nikoliv :-D)
Libi se mi design všech C4-ek i C6-ky, ale C5 je neforemná škatule. Takže přirovnávat jí k pěkné Laguně může jen bimbas, kterýmu se C5-ka líbí.
Nemůžu si pomoct, vypadá to jako nepovedený facelift C5.
Musel jsem to chvíli vstřebávat, ale není to vůbec špatné - možná dokonce velmi dobré. Interier je trefa do černého a exteriér možná taky, ale tím si ještě nejsem jist. Uvidíme na živo.
Není to vůbec zlé, ale chtělo by to vidět na živo. Kombík se mi ale zdá sportovnější než Limu/Hatchback.. ;-)
jako interier krásnej. hezčí než interiery bmw, audi merc i vw a spol ale zvenku je to neškaredší auto téhle kategorie, skoro jako by ho dělali číňani
na obrazku je tak nejak vsechno hezky... pockej si na materialy... a HLAVNE RENAULT INTERIER PO 4 LETECH vypada jako 10letej a AUDI INTERIER po 4LETECH VYPADA JAKO 1letej...
Interier vypada vzdy, tak jak se o nej majitel stara a neni to hochu naivni dano znackou (to je ponekud k vsteku co...?), ale tim jake "prase" v nem sedi... :-D
Velmi by me zajimalo kolik tech Lagun jsi mel ze rikas takovehle zkusenosti? Ja mel Lagunu I 6 let a interier byl stale na velmi dobre urovni. A na rozdil od jinych aut byl i pohodlny a mel plno malickosti, ktere potesily (napr krytku radia, kdy po sklopeni radio nebylo vubec videt, vlemi dobre ovladani radia pod volantem a to v dobe, kdy to jeste moc aut nemelo a jine). Nerikam ze Laguna je top vsech aut, ale tvrdit ze neco vypada po 4 letech jako po 10 a nevest na zaklade ceho soudi je blbost.
Mne ta prva fotka z predu pripada moc plastovo az hrackarsky...a zo zadu suhlasim jak new citron nebyt toho znaku....celkovo nic moc,uvidime co ukazu ine fotky...
kombi zboku ako 407, ale inak pekne, interier zatial co su foto pekny, hlavne v svetlej variante (co ale bude drahe, v zaklade to bude zase o nicom)
Presne tak, Passat neni nic extra, mozna spolehlivy..., to nejsem schopen posoudit, ale design nic moc, TDI motory..., znam je z Octavek, jak 1,9 tak 2,0..., zadna velka slava, sorry znam mnohem lepsi v dane tride. Co se tyce elegance, tak Mondeo Passat urcite prevysuje, a to podstatne.
jak CYP.Učit se bude ještě dlouho, než dosáhne vrcholu tohoto segmentu na Passat a Mondeo.Typickej frantik...nic pro mě, eleganci sice má, ale tak nějak vám nevím..koupit- nekoupit, cena bude dobrá, jen ta spolehlivost, to je otázka asi největší.....
Ty kokot,kdo ti řek že vrcholem segmentu je passat??Možná takovej druhej trouba jako ty,kterej seděl možná jen v něm a to kdoví jestli!!!
Co je jako hezkyho na Passatu? :-O Vypada jak becka - nesnasim auta, co vypadaji, ze jsou vyssi nez sirsi... 3-[
Dneska bych už nepsal Passat a Mondeo ale Mondeo a Passat. :)
vypadá moc pěkně, rozhodně citroen look ve stylu 60.let (nová c6)... ze starých lagun jsem nikdy unesený nebyl, ale tohle vypadá na první pohled moc příjemně.. imho nejde srovnávat s passatem, laguna je nižší-střední jako octavia, nemýlím-li se?
ne, ve stejnem segmentu s O je Megane, tohle je primy konkurent Passatu. Mozna konkuruje trochu Superbu - ani ne velikosti, spis cenou. Ten design je jinak dost nepovedeny, vsude same hrany a predely a na to, jak umi Reanult delat designove pokrocila auta, je to silene konzervativni. Jako by vzal nekdo fakt futuristicky navrh a pak to seskrtal zpet do nudneho sedanu. Extremne skaredy je hlavne zadek. Interier je vyslovene humus, vypada to jako "levny luxus" i na fotce.
Nehádejte se. Pravdu mám stejně já, Laguna je ve stejné třídě jako Octavia a Passat.
Asi by jsi si měl v těch segmentech udělat trochu pořádek!!!Octavia je v segmentu Meganů,Golfů a tomu podobných............
octavia je triedu nizsie ako passat B-] octavia je konkurentom meganu, focusu a golfa, nie mondea, laguny a passata :-));-)
Nova Oktavie je pekny velky auto jen do te doby, nez vedle ni zaparkuju s Lagunou... B-] Svagr si pak do Laguny sednul a nechapal jak je to oproti Oktavce velky auto (ac se to papirove nezda tak drasticke) a to ma Passata 2004 a sluzebni Oct 2005 Combi.Jinak segment Laguny je Passat (a dvojce Superb- skoda ze nedelaj kombika), Mondeo a segment Octavie je pochopitelne Golf, Megane a Focus... Segment Clia je pak Fabie, Polo a Fiesta.
Kolik lidi kupuje auta podle tebe?:-D
mylis se
Ja zase urcite Passat-MondeoB-]
a já Laguna-Mondeo Pašík ne
z boku je ta zadní partie pěkně hnusná
kdybych neviděl znak, tak řeknu že je to nový Citroen a budu si jistý na 100%
neblbněte citroen je heskí vůz ale zásadní podobnost postrádám.Skuste porovnat třeba oktávku-pašíka-superb to jsou opičárny.
Zde se podívejte na video nové laguny, ať se můžete olépe inspirovat pro diskuzi.www.auto-news.cz (sekce AUTO NOVINKY)
spredu je to hyundai a zozadu saab (sedan). pozrite sa do statistik predajov a mate vysledok, ako sa toto auto bude predavat. sefdizajner bude letiet :))
Teda ted jsi me jako cloveka, kterymu se libej Citroeny skoro urazil :-). Ten předek pravda náznak má, ale zadek je úplně jinej. u toho liftbacku není IMHO špatnej (minimálně oproti Mégane, Vel Satisu či Scénicu II, který se mi opravdu silně nelíbily) Ale u toho kombíka bych tipoval, že design zvítězil nejen nad mým vkusem (nelíbí se mi) ale i nad praktičností (příliš brzo klesající záď) a ta by u kombíka snad měla někoho zajímat... Co se týče spolehlivosti, to asi nikdo neposoudí dokud to auto nebude pár let jezdit a stejně to bude vždycky o náhodě aby se na vás nedostal páteční kousek...
to mne se naopak nelibi zadek liftbacku... "ala C5"... zadek kombiku zase celkem jo... :-D
Jo a ještě k interiéru: vypadá to zajímavě, ale je to focený z úhlu, ze kterýho se na něj nikdy nepodívám pokud nebudu něco usilovně hledat pod sedačkou (-: Takže co se týče interiéru tak bych jakýkoliv hodnocení nechal na dobu kdy ho uvidím naživo nebo aspoň z normálního úhlu. Doufám že ten nepřirozenej úhel vysvětlí i tu navigaci která vypadá jako natočená od řidiče, což by byla blbost.
bud si isty, ze po 2 rokoch pouzivania ju spoznas podla uctov zo servisu :-)
jj presne ma to napadlo...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.