Renault Laguna III konečně oficiálně

Renault konečně představil novou generaci modelu Laguna. Ta částečně čerpá z minulosti, ale přináší i mnoho nového.

O tom, že se současná generace Renaultu Laguny již příliš dobře neprodává, není třeba dokola hovořit. Proto automobilka přichází s generací novou, od které si pochopitelně slibuje mnohem více.

Nová Laguna přichází s novými tvary, které ovšem lez označit také za pořádnou evoluci těch současných. Základní silueta vozu zůstala zachována a nová Laguna opět kombinuje oblé tvary a jasné hrany, které vytváří velmi zajímavý komplet.

Zřejmě nejkontroverznější bude přední partie, která má trochu nádech modelu Vel Satis a současné Laguny. Boční profil je pak se současným liftbackem velmi podobný a u kombi lze opět cítit jakousi inspiraci modely Vel Satis a Megane.

Samotná zadní část vozu je opět jen evolucí současného modelu, kdy došlo hlavně ke změně tvarování světlometů, které jsou nyní daleko užší.

Nová Laguna ve verzi liftback bude měřit na délku solidních 4 695 mm a kombi 4 803 mm. na šířku budou obě verze měřit 1 811 mm a na výšku 1 440 mm, to vše při rozvoru 2 756 mm. Jak lze tedy vidět, nová Laguna nabídne ještě více prostoru.

O pohon vozu se bude starat poměrně pestrá paleta motorů. Benzín bude zastupovat základní čtyřválec 1,6 o výkonu 80 kW (110 k), dále čtyřválcový dvoulitr o výkonu 103 kW (140 k) a dvoulitrový turbo benzín o výkonu 125 kW (170 k).

Základním naftovým agregátem bude známý čtyřválec 1,5 dCi o výkonu 80 kW (110 k), který doplní naftový dvoulitr ve verzích 96 kW (130 k), 110 kW (150 k) a 127 kW (175 k).

Výbava pak nabídne všechny potřebné prvky střední třídy současnosti. Řada airbagů, elektronické systémy jako ABS, ESP, EBS a další. Elektrickou výbavu, duální klimatizaci, navigaci, kožené čalounění a mnoho dalšího.

Dle automobilky má být Laguna opět velmi komfortním vozem, který nabídne bohatý prostor, pestrou výbavu a nízké provozní náklady. Uvidíme, jaká bude nová Laguna ve skutečnosti.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Laguna III

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků