Škoda, že s tím nepřišel VW. To by bylo slávy. Bohužel tam to uvidíme tak za 10 let až to frantíci vyzkouší a odladí. Pak se bude VW chlubit jakej má perfektní a bezporuchovej systém a všichni tady nad tím budou společně onanovat.
VW ma lepsi podvozky i bez systemu, kazdy quattro tomu ukaze hovnik.
... byl tam symbol pi*ce, ale M$kundosystem czpressu to odfiltroval
Další otázkou je, jak se auto bude chovat v okamžiku kdy to v zatáčce přeženete s rychlostí. Přetáčivé, nebo nedotáčivé nebo snad půjde všema 4 kolama ze zatáčky, a jak to bude vyrovnatelné?
A ten desing prostě nepochopím. Pro mě absolutně nevkusné. Navíc sem už měl tu čest, a například combi popírá díky tvaru zadních dvěrí a okna. Je to spíš paradie mezi hatchbackem a combi.
..popírá veškeré výhody segmentu combi. Tam mělo být.
chystaju priestor na laguna grand GrandTour ;-)
Tohle uz mel imho kdysi Skyline(jak naznacil Radek v sedivem prispevku). Docela by me zajimalo srovnani. Traduje se,ze jezdi jak po kolejich B-] Neco mi ale rika, ze ten japonskej 6ti hrnek s turbem bude o necem jinem :-D No a rejpnuti na zaver: uz vidim subaristy, jak svorne presedaji do Lagun, protoze dostali v uzkejch klikatejch se svou modrou WRX "naprdel" :-P
Asi tezko s takovu to 4 zataceci Lugunou tezko nekdy pojedu dverma napred, je to jenom techniky vykrik do tmy, nic vic, o tom ze to jede lepe ve slalomu bych take pochyboval.
proc ja jenom tem zabozroutum neverim ... hlavne , aby ta klikata trat nebyla moc dlouha, protoze pri spolehlivosti francouzskech popelnic by se mohla v pulce zastavit s nedokumentovanou chybou ridici jednotky > excuse moi s`il vous plais ..
Dneska je prvniho dubna nebo co? Marne hledam nejakyho smajlika, ktery by to vysvetlil. Zadni samonataceci napravu mel mimojine uz P306 pokud se nepletu..a pres to, ze to bylo v te dobe nesporne povedene auto, zadne zazraky se nekonaly. Zvlast ta pasaz o pokoreni M3, RS4 a IS-F musi snad u kazdeho vyvolat usmev. Ac chapu zalibeni autora v aute, ktere sam vlastni a prictu k tomu jeho touhu provokovat, tohle uz je malinko moc. Uz se nemuzu pockat, az se pojedu projet s IS-F a prosvisti kolem me naftova Laguna a ukaze mi ocouzeny zadni naraznik..Asi pak vyndam prst z nosu a zaradim dvojku..
Ve svém životě jsem měl asi 20 aut 10ti výrobců. Kdybych měl fandit každému, nedělám nic jiného. Nechápu, tedy, proč by mělo vlastnění nějakého vozu dělat z jeho majitele fandu.Technologie natáčecí zadní nápravy zde byla již několikrát, např. u japonských vozů v devadesátých letech. Ovšem aktivní systém je opět o něco dál, než v minulosti a pokud nemá Laguna problém ve velmi technické trati pokořit Boxter, nebude mít na stejné trati problém pokořit rivaly ze svého segmentu. V článku je to jasně napsáno, že na okruhu nemá Laguna GT šanci, ale budou disciplíny, ve kterých si zřejmě s konkurenčí pohraje.A v neposlední řadě je to i v článku napsáno, že papír snese všechno a až realita ukáže, zda je ten systém opravdu tak dobrý.
No kez by byl..ja mu to jen preju. Spolu s tim, aby ten system vydrzel aspon polovinu zivotnosti auta. Podle me je pro vetsinu majitelu Laguny (mimo tebe) tenhle system nesmysl..ktery nevyuziji a bude to dalsi vec, co se jim bude moct porouchat. Kdyz uz, tak bych se ten system snazil prezentovat v nejakem sportovnim modelu..No ale uvidime, s radosti se s tim pak svezu a zkusim ten zazrak
A nepřipadáte si hloupě nechat se takhle šíleně zmítat předsudky?
Vubec ne. Zvlast kdyz tady maji lidi predsudky z francouzskych aut, jini z italskych, nekteri z japonskych, dalsi z VW group..Jinak se mnou nic nezmita..jen tomu nebudu tleskat, dokud se nesvezu a dokud Renault nepresvedci, ze to pracuje dobre a spolehlive.
V tom máte pravdu, všichni se nechávají zmítat předsudky o původu a značce auta. Myslím, že je to smutné.
Ale tak zase z toho nedelejme tragedii. Smutne jsou v zivote uplne jine veci. Predsudky v tomhle smeru jsou uplne bezne a pochopitelne. Bud se lide snazi chovat racionalne, tzn. sbiraji jak sve zkusenosti, tak zkusenosti z okoli a podle toho si tvori nazor, nebo naopak neracionalne a rozhoduji se podle nemeritelnych subjektivnich preferenci a pocitu. Taky je normalni a pochopitelne, ze kazdy chvali to co ma doma..to je z povahy vetsiny lidi. Mam znameho, co ma P206, coz je dle meho jedno z nejhorsich aut posledni doby, a neda na nej dopusit, ackoliv neni skoro mesic, co by nebyl v servise. Bude se za nej rvat kdykoliv. Me prvni auto byla Alfa Romeo 33, nejhorsi auto co jsem kdy mel..a ja ho mel taky rad a branil ho a vysmival se golfistum. Takze at je clovek racionalni nebo ne, vzdy ho to dovede k urcite preferenci a predsudkum. Nejtolerantnejsi byvaji lide, pro ktere je auto opravdu jen spotrebni vec a hlavne ti, pro ktere jsou naklady na koupi i servis auta nepodstatne. U nas navic stale jeste casto funguje auto jako demonstrace postaveni. Predsudky okolo aut byly, jsou a budou a nema cenu proti tomu bojovat. Jedina cesta z tehle pasti je vyzkouset si mnoho aut, ktera vam nepatri..i kdyz ani to vas zdaleka vsech predsudku nezbavi..
Podle meho nazoru dalši věc která se může vys..t z čehož vyplívá Renault - 10% ošklivejch aut na silnicích.
Je velmi zábané sledovat, co dokáže udělat s lidmi skutečnost, že jedno a půl letá produkce vozu má asi o 10% větší poruchovost, než je běžné...
Ted to nebyla narazka na poruchovost Laguny nebo Renaultu obecne, ale vyjadreni neduvery novemu elektronickemu systemu, jehoz spatna funkce, nebo nefunkcnost muze pomerne zasadne menit jizdni vlastnosti auta. Ja o poruchovosti Laguny nic nevim, nemam ji a nema ji ani nikdo z mych znamych, takze nemam co kritizovat. Neco jsem na jeji ucet slysel..ale neprislusi mi hodnotit a je mi to v podstate jedno.
Hlavně by mě zajímalo, kdo koupí tak progresivní technologii by Renault :-D To je na zabavení občanky. Ale možná v těch 2 zatáčkách za servisem bude fakt rychlý :-D
Jasně že tohle nebude střela na okruhy, ale až se podobné technologie objeví v produkci Audi (u Škody to v nastávajících 10ti letech nečekám;), bude to podlě mě velký přínos pro stabilitu v zatáčkách. Renault bych si do garáže určitě nedal, ale pokud vím, tak Mercedes už něco takového také vyvýjí, takže všem průkopníkům nových technologií hodně zdaru!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.