Renault Laguna GT: konkurence se třese

22 komentářů

Ritero
23. února • 19:53

Škoda, že s tím nepřišel VW. To by bylo slávy. Bohužel tam to uvidíme tak za 10 let až to frantíci vyzkouší a odladí. Pak se bude VW chlubit jakej má perfektní a bezporuchovej systém a všichni tady nad tím budou společně onanovat.

Frantisek Koudelka
23. února • 22:10

VW ma lepsi podvozky i bez systemu, kazdy quattro tomu ukaze hovnik.

Frantisek Koudelka
23. února • 22:12

... byl tam symbol pi*ce, ale M$kundosystem czpressu to odfiltroval

rr
23. února • 16:34

Další otázkou je, jak se auto bude chovat v okamžiku kdy to v zatáčce přeženete s rychlostí. Přetáčivé, nebo nedotáčivé nebo snad půjde všema 4 kolama ze zatáčky, a jak to bude vyrovnatelné?

Berry
23. února • 11:43

A ten desing prostě nepochopím. Pro mě absolutně nevkusné. Navíc sem už měl tu čest, a například combi popírá díky tvaru zadních dvěrí a okna. Je to spíš paradie mezi hatchbackem a combi.

Berry
23. února • 11:50

..popírá veškeré výhody segmentu combi. Tam mělo být.

Martin
23. února • 18:06

chystaju priestor na laguna grand GrandTour ;-)

dtsmaniac
23. února • 10:16

Tohle uz mel imho kdysi Skyline(jak naznacil Radek v sedivem prispevku). Docela by me zajimalo srovnani. Traduje se,ze jezdi jak po kolejich B-] Neco mi ale rika, ze ten japonskej 6ti hrnek s turbem bude o necem jinem :-D No a rejpnuti na zaver: uz vidim subaristy, jak svorne presedaji do Lagun, protoze dostali v uzkejch klikatejch se svou modrou WRX "naprdel" :-P

RS
23. února • 13:45

Asi tezko s takovu to 4 zataceci Lugunou tezko nekdy pojedu dverma napred, je to jenom techniky vykrik do tmy, nic vic, o tom ze to jede lepe ve slalomu bych take pochyboval.

mibi
23. února • 6:40

proc ja jenom tem zabozroutum neverim ... hlavne , aby ta klikata trat nebyla moc dlouha, protoze pri spolehlivosti francouzskech popelnic by se mohla v pulce zastavit s nedokumentovanou chybou ridici jednotky > excuse moi s`il vous plais ..

dawe009
23. února • 8:33

Dneska je prvniho dubna nebo co? Marne hledam nejakyho smajlika, ktery by to vysvetlil. Zadni samonataceci napravu mel mimojine uz P306 pokud se nepletu..a pres to, ze to bylo v te dobe nesporne povedene auto, zadne zazraky se nekonaly. Zvlast ta pasaz o pokoreni M3, RS4 a IS-F musi snad u kazdeho vyvolat usmev. Ac chapu zalibeni autora v aute, ktere sam vlastni a prictu k tomu jeho touhu provokovat, tohle uz je malinko moc. Uz se nemuzu pockat, az se pojedu projet s IS-F a prosvisti kolem me naftova Laguna a ukaze mi ocouzeny zadni naraznik..Asi pak vyndam prst z nosu a zaradim dvojku..

Radek Ondrášík
23. února • 8:49

Ve svém životě jsem měl asi 20 aut 10ti výrobců. Kdybych měl fandit každému, nedělám nic jiného. Nechápu, tedy, proč by mělo vlastnění nějakého vozu dělat z jeho majitele fandu.Technologie natáčecí zadní nápravy zde byla již několikrát, např. u japonských vozů v devadesátých letech. Ovšem aktivní systém je opět o něco dál, než v minulosti a pokud nemá Laguna problém ve velmi technické trati pokořit Boxter, nebude mít na stejné trati problém pokořit rivaly ze svého segmentu. V článku je to jasně napsáno, že na okruhu nemá Laguna GT šanci, ale budou disciplíny, ve kterých si zřejmě s konkurenčí pohraje.A v neposlední řadě je to i v článku napsáno, že papír snese všechno a až realita ukáže, zda je ten systém opravdu tak dobrý.

dawe009
23. února • 8:58

No kez by byl..ja mu to jen preju. Spolu s tim, aby ten system vydrzel aspon polovinu zivotnosti auta. Podle me je pro vetsinu majitelu Laguny (mimo tebe) tenhle system nesmysl..ktery nevyuziji a bude to dalsi vec, co se jim bude moct porouchat. Kdyz uz, tak bych se ten system snazil prezentovat v nejakem sportovnim modelu..No ale uvidime, s radosti se s tim pak svezu a zkusim ten zazrak

Rimsey
23. února • 11:30

A nepřipadáte si hloupě nechat se takhle šíleně zmítat předsudky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dawe009
23. února • 11:43

Vubec ne. Zvlast kdyz tady maji lidi predsudky z francouzskych aut, jini z italskych, nekteri z japonskych, dalsi z VW group..Jinak se mnou nic nezmita..jen tomu nebudu tleskat, dokud se nesvezu a dokud Renault nepresvedci, ze to pracuje dobre a spolehlive.

Rimsey
23. února • 11:57

V tom máte pravdu, všichni se nechávají zmítat předsudky o původu a značce auta. Myslím, že je to smutné.

dawe009
23. února • 12:23

Ale tak zase z toho nedelejme tragedii. Smutne jsou v zivote uplne jine veci. Predsudky v tomhle smeru jsou uplne bezne a pochopitelne. Bud se lide snazi chovat racionalne, tzn. sbiraji jak sve zkusenosti, tak zkusenosti z okoli a podle toho si tvori nazor, nebo naopak neracionalne a rozhoduji se podle nemeritelnych subjektivnich preferenci a pocitu. Taky je normalni a pochopitelne, ze kazdy chvali to co ma doma..to je z povahy vetsiny lidi. Mam znameho, co ma P206, coz je dle meho jedno z nejhorsich aut posledni doby, a neda na nej dopusit, ackoliv neni skoro mesic, co by nebyl v servise. Bude se za nej rvat kdykoliv. Me prvni auto byla Alfa Romeo 33, nejhorsi auto co jsem kdy mel..a ja ho mel taky rad a branil ho a vysmival se golfistum. Takze at je clovek racionalni nebo ne, vzdy ho to dovede k urcite preferenci a predsudkum. Nejtolerantnejsi byvaji lide, pro ktere je auto opravdu jen spotrebni vec a hlavne ti, pro ktere jsou naklady na koupi i servis auta nepodstatne. U nas navic stale jeste casto funguje auto jako demonstrace postaveni. Predsudky okolo aut byly, jsou a budou a nema cenu proti tomu bojovat. Jedina cesta z tehle pasti je vyzkouset si mnoho aut, ktera vam nepatri..i kdyz ani to vas zdaleka vsech predsudku nezbavi..

Switch
23. února • 14:32

Podle meho nazoru dalši věc která se může vys..t z čehož vyplívá Renault - 10% ošklivejch aut na silnicích.

Radek Ondrášík
23. února • 11:16

Je velmi zábané sledovat, co dokáže udělat s lidmi skutečnost, že jedno a půl letá produkce vozu má asi o 10% větší poruchovost, než je běžné...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dawe009
23. února • 11:29

Ted to nebyla narazka na poruchovost Laguny nebo Renaultu obecne, ale vyjadreni neduvery novemu elektronickemu systemu, jehoz spatna funkce, nebo nefunkcnost muze pomerne zasadne menit jizdni vlastnosti auta. Ja o poruchovosti Laguny nic nevim, nemam ji a nema ji ani nikdo z mych znamych, takze nemam co kritizovat. Neco jsem na jeji ucet slysel..ale neprislusi mi hodnotit a je mi to v podstate jedno.

CEO
23. února • 8:55

Hlavně by mě zajímalo, kdo koupí tak progresivní technologii by Renault :-D To je na zabavení občanky. Ale možná v těch 2 zatáčkách za servisem bude fakt rychlý :-D

Zio
23. února • 8:44

Jasně že tohle nebude střela na okruhy, ale až se podobné technologie objeví v produkci Audi (u Škody to v nastávajících 10ti letech nečekám;), bude to podlě mě velký přínos pro stabilitu v zatáčkách. Renault bych si do garáže určitě nedal, ale pokud vím, tak Mercedes už něco takového také vyvýjí, takže všem průkopníkům nových technologií hodně zdaru!

Doporučujeme

Články odjinud