Renault Laguna Coupe: úpravy pro rok 2012

Automobilka Renault po třech letech výroby modernizovala své kupé, jež je součástí současné generace modelové řady Laguna.

Kalendářní rok 2011 pomalu končí a značka Renault, jak už to má ve zvyku, představuje omlazené verze svých vybraných modelů, přičemž využívá klidu poločasu přelomu modelových roků. Před několika dny se objevila modernizovaná řada MPV Scenic a Grand Scenic i omezená série retrospektivně laděného kupé-kabrioletu Renault Mégane CC Floride.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Laguna Coupe s drobnými úpravami pro rok 2012

Nyní vám můžeme představit v detailech vylepšeny model Renault Laguna Coupe, který sice nehraje v prodejích francouzské automobilky z pochopitelných důvodů nijak výraznou úlohu, ale jde o důležitý typ v otázce image značky. Novinka svoji premiéru v tichosti oslavila před několika týdny na autosalonu v Boloni.

Renault

Renault Laguna Coupé konečně oficiálně

Zvenčí si na voze mnoha úprav nevšimneme, ale přesto zde jsou. Patří mezi ně především nové zdroje LED pro denní svícení vestavěné v hlavních světlometech a lité ráfky nového designu. V závislosti na jednotlivých evropských trzích se změnila a rozšířila nabídka standardní a příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V českých podmínkách to znamená třeba perleťové bílé lakování série Monaco GP dostupné také pro verzi Initiale, naopak pro Monaco GP si můžete připlatit 40 000 Kč za podvozek 4Control s přiřizováním kol zadní nápravy. Interiér pak doznal pouze drobných změn zahrnujících zvýrazněné stehování palubní desky či nové kombinace čalounických materiálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K mání by měl být také nový, na redukci spotřeby paliva zaměřený vznětový čtyřválec 2,0 dCi. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a díky zástavbě soustavy start/stop a regenerativního brzdění má dosahovat průměrnou spotřebu jen 4,5 l/100 km (to je o rovné 2 litry méně než u stávajícího agregátu 2,0 dCi/131 kW).
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků