Renault Laguna Coupe: úpravy pro rok 2012

Automobilka Renault po třech letech výroby modernizovala své kupé, jež je součástí současné generace modelové řady Laguna.

Kalendářní rok 2011 pomalu končí a značka Renault, jak už to má ve zvyku, představuje omlazené verze svých vybraných modelů, přičemž využívá klidu poločasu přelomu modelových roků. Před několika dny se objevila modernizovaná řada MPV Scenic a Grand Scenic i omezená série retrospektivně laděného kupé-kabrioletu Renault Mégane CC Floride.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Laguna Coupe s drobnými úpravami pro rok 2012

Nyní vám můžeme představit v detailech vylepšeny model Renault Laguna Coupe, který sice nehraje v prodejích francouzské automobilky z pochopitelných důvodů nijak výraznou úlohu, ale jde o důležitý typ v otázce image značky. Novinka svoji premiéru v tichosti oslavila před několika týdny na autosalonu v Boloni.

Renault Laguna Coupé konečně oficiálně

Renault Laguna Coupé konečně oficiálně

Zvenčí si na voze mnoha úprav nevšimneme, ale přesto zde jsou. Patří mezi ně především nové zdroje LED pro denní svícení vestavěné v hlavních světlometech a lité ráfky nového designu. V závislosti na jednotlivých evropských trzích se změnila a rozšířila nabídka standardní a příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V českých podmínkách to znamená třeba perleťové bílé lakování série Monaco GP dostupné také pro verzi Initiale, naopak pro Monaco GP si můžete připlatit 40 000 Kč za podvozek 4Control s přiřizováním kol zadní nápravy. Interiér pak doznal pouze drobných změn zahrnujících zvýrazněné stehování palubní desky či nové kombinace čalounických materiálů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

K mání by měl být také nový, na redukci spotřeby paliva zaměřený vznětový čtyřválec 2,0 dCi. Má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW) a díky zástavbě soustavy start/stop a regenerativního brzdění má dosahovat průměrnou spotřebu jen 4,5 l/100 km (to je o rovné 2 litry méně než u stávajícího agregátu 2,0 dCi/131 kW).
 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků