Renault Laguna Active Drive: přinese jízdní vlastnosti supersportů?

54 komentářů

dobra rada nadzlato
12. ledna • 0:01

Ahoj lidi?take jsem se nechal nalakat na pekne vybavene auticko znacky renault grand scenik 19dci krasne najeto malo dovezeno ze svycar nebourane vysnil jsem si ho a nakonec nedal narady z okoli a koupil.proklinam den kdy jsem ho koupil strasne problemy po 5000km motor namraky vypalene pisty od vstriku vlozka turbo vse nakasi hruza z myho snu o peknym aute pro rodinu se vytratil a nastala tvrda realita nocni mura z renolda strasny investice turbo jsem dal na ctyrikrat pisty novy rozvody atd hruza ceny oprav hodne pres sto tisic nakonec jsem prodal s 220000tisicovou stratou a klepal jsem se jestli to nekdo koupi?nasel se dalsi nadsenec renaulta?kdyz to schrnu tak jsem pripravil rodinu o balik penez za ktery by bylo spousta dovolenych i v mensim aute?zustal jsem verny moji puvodni znacce a koupil jsem si seata proste auto z koncernu w.z renolda mam nocni muru a kdyz jede kolem me stejny typ co jsem mel tak toho majitele lituji stejne drive nebo pozdeji se mu to posere nezemu to preji ale on zato nemuze jako ja.PROSTE LIDI STUJTE NAZEMI NENECHTESE UNEST PREDNOSTMY RENAULTA????????????????????????????????????JAKO JA????????????NOCNI MURA ZATO NESTOJI?????????ANI TEN BALIK PENEZ??????????????????PROSTE RENAULT OMYL HRUZA DES???PROSIM VAS NEKUPUJTETO?????????????????????

LuckeR
28. prosince • 19:26

nase auta co sme koupili:
R19 1.4 benzin najeto necelejch 400 km bez vymeny motoru/spojky/prevodovky...
R19 1.7 benzin najeto necelejch 200 km bez vymeny motoru/spojky/prevodovky...
Laguna1 2.2D momenalne najeto cca 310 km bez vymeny motoru/spojky/prevodovky. Motor za studena uz nema dobrej zvuk a skube, ale kdyz se zahreje tak slape jako hodinkykrom R19 1.7 ktera byla pro mamu na jezdeni do prace byla/jsou auta vyuzivana na taxikareni a rozvoz novin(=denni jezdeni)tak nevim teda co mate za problem!

puck
29. prosince • 23:07

vsetky co spominas, su celkom slusne a este aj kvalitne auticka. ale skus lagunu 2005 :-) problemovejsie auto som este nevidel, jazdim nim 2.5 roka a mam dost

LuckeR
1. ledna • 20:34

P.S.: Lagunu 2005 19dci chcem zrovna kupovat =)

dobra rada nadzlato
12. ledna • 0:08

Ahoj predcti si prispevek kup peknyho auta pak se rozhodni?????vzadnym pripade bych to nechtel,,,,????Chcesli klidne spat nekupojto moje doporuceni,????ahoj

LuckeR
1. ledna • 10:59

podle testu byla problemovejsi akorat Laguna II pred "fejsliftem"... ale nebylo to tak hrozny aby to bylo tak pomlouvany! Po "fejsliftu" je laguna mene poruchova nez napr. new octaviePokud vim tak 2005 uz je po "fejsliftu" takze sis doopravdy vyzral "jedinecnej" kousek ;)

Radek Ondrášík
29. prosince • 23:29

hm, ja mam Lagunu ke konci roku 04 a zadne problemy s nim nemam. Holt opet je to o kuse, ne o voze.

Lee
11. listopadu • 23:28

Lagunou už nějaký ten pátek jezdím a musím přiznat že má své mouchy, ale rozhodně nenavštěvuji servis častěji než s předchozími vozy. Je to taky o přístupu člověka k autu a i používání selskýho rozumu. Například když výrobce uvádí výměny oleje po 30tis km, jak pak nemají odcházet turba...
Co se týká mých zkušeností s Lagunou:
http://krpensky.cz/laguna.htm

Jednoduchost
28. prosince • 17:27

KUPTE SI NEJJEDNODUŠŠÍ AUTO NA SVĚTĚ!!!!!!! Jsem s ním spokojený, po 50 500km jenom výměna přední nápravy, zadní nápravy, čelního skla, zadního skla, dveří, 5tých dveří, kol, tlumičů, přužin, motoru, převodovky, poloos, bubnů, karoserie a pomocných rámů... a celé mě to vyšlo na pouhých 5000kč!!!! KUPTE SI TRABANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a pak nebudete mít problémy se spolehlivostí...;-);-);-);-)

dobra rada nadzlato
12. ledna • 0:12

Souhlasim,,,,,??????Trabant oproti vozu renault spickova nemecka kvalita a to nekecam predcti si muj prispevek koupil jsem si pekne auto,,,,??pak to pochopis,,,,???

Iša
17. října • 17:49

Každý si dnes může vybrat, a stejně nadáváte. A že zrovna servisy Renaultu jsou ty nejdražší, nejhorší. Kupte si za 1 až x milionů jinou značku a pak jezděte do levnějších servisů. Můžete se stát, že ten či onen má dobrou či špatnou zkušenost s tou nebo onou značkou nebo modelem, ale některé silně tendenční příspěvky...

MAN
17. října • 14:07

Ahoj,
Nevim co proti Renaultu vsichni maji. Mam kamarada co dela v servise BMW a jake tam maji obcas zavady. Clovek se, ale nemuze divit, kdyz je tam tolik elektroniky. Mercedes je to stejne, znamy delal na prijmu mercedesu a nekolik aut museli zakaznikovi dokonce vymenit z nemecka. Mam jen bezne vymeny oleje, brzd, pneu a to me lidi rikali jak se mi bude Megane Sport sypat. Je to vsude podobne, ale ceny u renaultu jsou priznive, proti WV, Ford;-)
Takze spokojenost

Rouben
17. října • 7:54

Systém určitě skvělý, ale co po 150tisících najetých km,elektronika u Renaultu nebyla zrovna
spolehlivá a servis taky nebude zadarmo.Časem se ukáže.

Mark 
17. října • 18:17

A nevieš že s novou Lagunov naštartovali novú éru kvality???:-O

Martin
17. října • 8:34

Uvidíme, servis je dneska drahej všude. Ale pokud by to fungovalo, tak by to bylo super

Dusan
17. října • 8:38

Ale servis Renaultu zdaleka nejdrazsi. Zadne auto ve stredni tride nema tak drahe nahradni dily jako stavajici (a pomalu odchazejici) Laguna. To je prave hlavni problem Renaulty, ta auta se nejenom sypou, ale navic nutne caste opravy stoji ranec.

Ghostyx
17. října • 10:59

No tak to jsi hochu jeste nenavstivil servis Mazdy?! Vlastni zkusenost... Kdysi jsem mel Lagunu II a az ted ocenuji servis Renault, jak co se tyce cen dilu, tak co se tyce kvality prace... B-]

duuri
17. října • 13:34

ja mam twingo zakaldny model...a nemozem sa stazovat keby som nemal buracku tak nemam problemy..tie mi sposobil len technik v autorizovanom servise...zial to ze ten jeden servis som sa dozvedel neskro inak uplna spokojnst...dokonca renault slovensko mi ponukol po staznosti obhliadku ich technikom a pripadnu nahradu...

tom
17. října • 10:48

taky mám Rencka, VelSatise, je starej čtyři roky, najeto přes 140tkm, je to děsná žumpa, musím tam každejch 15 tisíc kiláků měnit olej, k benzínce každejch sedm set kiláků, tuhle mi dokonce praskla žárovka v parkovačce.... stálo to i s výměnou skoro čtyři stovky!!! fakt tragédie... a to mě na jaře čeká výměna kotoučů a destiček na celým autě, zjistil jsem že to vyjde skoro na deset táců i s prací:-O a v létě repase přední nápravy, hrůza, ramena i spojovačky a práce, dohromady 6 tisíc!!!! to auto mě snad zruinuje...

Mark 
17. října • 18:27

Zruinuje? To si vykradol z banky presne toľko peňazí čo stál Vel Satis?
Alebo potom si odkiaľ zobraz toľko peňazí, že odrazu nemáš na servis?Mimochodom to sú bežná údržba ty ...Podľa mňa si si príbeh vymyslel aby si mohol ohovoriť Renault...3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
17. října • 19:10

Fajn, tak pro ty kteří mají delší vedení, ano, to co popisuji je běžná údržba, chci tím naznačit že s tím autem nemám sebemenší problémy, jsem s VelSatisem naprosto spokojený!!!:-D Tudíž nechápu lidi co mají s Renckama nějaké problémy, já je nemám. ŽÁDNÉ.
Stačí to takhle nebo to ještě někdo další nepochopil?

Mark 
18. října • 14:33

Tak potom je prečo žumpa????Prečo ťa zruinuje?
Ďakujem za odpoveď!

tom
18. října • 16:32

můj příspěvek je myšlen jako ironie, chtěl jsem tím říct že na auto s pořizovačkou jeden a půl mega jsou náklady na provoz vyloženě směšný, fakt jsem s ním spokojenej.

Ghostyx
17. října • 11:12

Nechapu smysl tveho prispevku... Tak proc sis ho kupoval, kdyz to auto vypada docela nevalne a kockolap to zrejme nebude? Ted tady brecis nad rozlitym mlikem jako malej Jarda! Bud ses totalni trotl, ktery naletel libivym slibum autobazaru o perfektnim stavu nabizeneho kousku s nejasnym puvodem, ale za to si muzes jen a jen sam a sem to netahej nebo ses jenom provokater, ktery to auto nevidel ani z dalky a s oblibou hazi spinu na jednu znacku vsude, kde se objevi... 3-[ Tipuji druhou moznost...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
17. října • 12:01

ty jsi vážně nepochopil že si dělám legraci? jsem s VelSatisem naprosto spokojenej, žádný poruchy, všechno funguje jak má a ceny spotřebních dílů jsou-obzvlášť z druhovýroby-naprosto směšný:-D kolega dal za repas přední nápravy u A4ky přes třicet tisíc...

KK
17. října • 22:54

No, kdyby nebyl trouba, komplet všechny ramena se dají sehnat za 10-12 tisíc. S prací do 15 ky. B-]

sutr
17. října • 11:17

Tady asi nekomu chybi smysl pro ironii...

RRAAFF
17. října • 11:31

Asi tak

Radek Ondrášík
17. října • 9:10

No, abych se přiznal, tak zrovna pomalu odchazejici Lagunu vlastnim. Za 130tkm jen vymena dle servisni knizky. A ceny? Ja bych rekl, ze jsou tak nekde uprostred. Nevim kde se vzala ta povera o drahych dilech. Kdyz vypustime premiovky (audi, bmw, mb, lexus...) ktere jsou obecne drahe na servis, tak povazuji z toho zbytku Renault a servis Laguny spise za levnejsi. Kdyz jsem si zbezne prochazel co by mne kde stalo, v drtive vetsine pripadu mne "originalni dil"+prace v Rencku vychazi levneji, nez u konkurenci. Ano, jsou zde i levnejsi modely, ale taky drazsi. Passat, Mondeo, Superb... maji jak drazsi praci, tak i dily v autorizovane siti.Jen pro predstavu z toho, co menili (predni xenonovy svetlomet i s praci - necelych 10000, rozvody i s praci necelych 6000, vymena prednich kotoucu + vsechny desitky i s praci - necelych 7000). A to vse v autorizovanem servisu a s jejich "originalnimi dily".

Mark 
17. října • 18:18

Prečo originálne dieli v úvodzovkách?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
17. října • 18:21

Protože "originální náhradní díl" v podstatě neexistuje. Je to stejný díl, který si koupíte v obchodě, ovšem bez štítku dané automobilky a stojí o 30-50% méně, než v síti autorizovaných servisů.

Mark 
17. října • 18:24

Chcete mi povedať, že aj neorigináli vyrábajú dodavatelia pre originály?

Radek Ondrášík
17. října • 18:45

Výrobce náhradního dílu dělá daný díl na jedné lince. V expedici se jen část dílů zabalí do jedného typu krabice (originální díl) a část dílů do běžné krabice, která putuje do běžných obchodů. Žádný rozdíl v tom není.Navíc si uvědomte, že mnoho dílů, za které se krutě připlácí se dají koupit pod jiným názvem levněji. Takový Volkswagen si nechává dělat kola u Ronalu. Když sundáte gumu, ještě tam naleznete logo Ronalu. Když si to kolo kopíte v obchodě jako Ronal, stojí 3000 u VW za něj v obchodě dáte třeba 6000. To samé Mercedes, také bere u Ronalu.To samé náhradní díly, uvědomte si, že některé díly vyrábí třeba jen 2 výrobci na světě (čidla apod.) nebo tlumiče do prvovýroby. Monroe co naleznete v autě po koupi si můžete koupit za polovinu v obchodě.Prostě žádná "lepší" a "horší" kvalita dílu není. Je jenom drahý díl s nálepkou a levný díl bez nálepky. Rozdíl nula...

Mark 
18. října • 14:30

A napodobeniny? Tie sa týkajú len veteránov. Už som totiž videl opravy, na ktorom si musí renovátor robiť úpravy, aby pasovali na auto.

CyberVic
18. října • 0:22

...tak tuhle pohadku o stejnych dilech v origo a neorigo krabicich mi vypravel muj znamej mechanik taky. Po nekolika reklamacich od tlumicu, kotoucu a ruznejch silentbloku a tycek na napravu, jim neverim ani ja, ani on, ani moje koktavka. A to ty krabice maj i stejny kody jako originalni dil, akorat ze ta blba guma na naprave vypada po 2tis km hur, nez ta puvodni po 130t km...

puck
17. října • 17:18

uprimne vam zavidim :-) s tou mojom mam necelych 60 tisic, a so servisakmi si tikam :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
17. října • 17:34

Neni co zavidet, proste jste chytl blbý kus. Já si to "vyžral" u nového Mondea. Tam po 10tkm odešlo servo a oba homokineťáky. Sice to záručně vyměnili, ale i tak se tam toho kazilo tolik, že to šlo při cca 25tkm pryč. Ono si prostě nevyberete.A to již nemluvím o Passatu B5. Ten raději zamířil rovnou do příkopy a pak na vrakoviště :)

Krabat
17. října • 18:27

Blbý kus? No jestli je to odhadem tak každé třetí, čtvrté auto od Renaultu, pak asi jo. ;-) Koho znám ve svém okolí, ten na Renault nadává a už ho nechce ani vidět. Naposledy moje sestra. I přes varování si koupila nový Scénic a po 14 dnech šlo auto do servisu kvůli chcípání motoru na volnoběh. Pak vydrželo jezdit asi měsíc, když přestaly fungovat ostřikovače. Znovu servis, aby po dalším měsíci reklamovala nějakou blikající kontrolku. Prostě šílené. Z auta je nešťastná, ale platí za svou blbost. Varoval jsem ji několikrát, varoval ji kolega z práce, mimochodem majitel Renaultu Mégane. Nic nepomohlo. Osobně proti Renaultům nic nemám, nemám vlastní zkušenost, ale statistika poruchovosti je vůči nim nemilosrdná. A protože pár známých Renaulty vlastní, vím, že na tom bude pořádný kus pravdy. Chvílemi mám pocit, že někdo je s autem více v servisu než na silnici a zejména předchozí generace Renaultu Mégane je zoufalá. Ale pokud auto slouží, budiž Vám to přáno, protože máte velké štěstí.

Tomáš Langer
17. října • 22:07

Mám taky už třetího Renaulta v řadě, nikdy se na nich nesypalo nic víc než an jiných autech (mezitím jsme vyměnil několik služebních aut, tak je s čím porovnávat (hlavně Fordy, přístup servisu ještě horší než jinde, náhradní díly srovnatelené s Renaultem). A to jsem ani jednoho Renaulta nekupoval nového...
Je to prostě o zkušenosti z okolí, já mám zkušenost dobrou. Ato nejsem nijaký fanatik do Renaultu, jen se mi líbí Espace pro jeho prostornost a geniální konstrukci.

Radek Ondrášík
17. října • 18:42

Já až na jednoho majtiele znám jen spokojene majitele Renaultu. Osobně mám již třetí Renault v životě a nikdy jsem problémy neměl. V rodině jsme měli také další Laguny, Megane a i toho Scénica, byť tu off road 4x4 verzi. A jak říkám, žádné problémy.Každopádně přiznávám, že současná Laguna II měla hlavně v letech 01 a 02 problémy a to nemalé a to s elektronikou, které je v tom autě možná až moc.

rockblock
18. října • 10:20

Radek, ty sa vyznas do aut, ja do reklamy. A mozem ti povedat, ze ked sme dostali zadanie spravit reklamu na novu Lagunu, v zadani bolo vyslovene napisane, ze to ma byt orientovane na manazerov a ma podciarkovat spolahlivost, prave preto, lebo Renault vie, ze s Lagunou to ale vobec nevyhral. Povedali nam to aj na uvodnom breafe. To je pohlad z mojej strany barikady...

Radek Ondrášík
18. října • 11:08

Já ale netvrdím, že Laguna je etalon spolehlivosti, jenom mírně brzdím ty řeči o tom, jak jsou poruchové, případně, že mají drahý servis.

rockblock
18. října • 11:14

urcite: auto nikdy nemozes brat len ako samostatnu vec, jeho celkova kvalita musi byt podporena aj kvalitou servisov, nahradnych dielov atd. A auta sa skratka kazia, na tom nic nezmenime.

Mark 
17. října • 18:23

Ja by som to takto povedal, pán redaktor:
Keď natrafíte na blbý kus, hovoríme o kvalitnej značke.
Keď natrafíte na dobrý kus, hovoríme nekvalitnej značke.
Takže ak natrafíte na blbý kus u blbej ZNAčky, nieť sa čomu čudovať!Prečo má isť Passat na vrakovisko???

Radek Ondrášík
17. října • 18:46

No protože z něj mnoho nezbylo.... (neboural jsem ja)

ddx
17. října • 13:01

Hm, asi stesti, ja jsem s firemni !nastesti! lagunou 2.2dci (vyrobeno leden 2003) jezdil pres ctyri roky. Motor se totalne odporoucel po 96 tisicich (dva a ctvrt roku) - ojnice vystoupila blokem. Prevodovky se podelala o dva roky pozdeji - to uz firma odmitla spravit, tak jsem se toho srotu mohl zbavit. S autem jsem jezdil jenom ja a myslim, ze jsem s nim extremne surove nezachazel (se svym vlastnim bych nezachazel lepe)
Mezi temito dvema katastrofami bylo nekolik mensich oprav - dvakrat brzdovy trmen (a 15000), ale jinak nic hrozneho. Na povestne "nespolehlive" elektronice kupodivu nebylo nic.
Pro orientaci - vymena motoru stala 150000 (po sleve 30%) a nova prevodovka by byvala stala cca 120000.
Ja osobne jsem s Renaultem skoncil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
17. října • 18:19

Hmmmmmmmmm
Povedal si, že nejak extrémne. Takže trochu to bolo extrémne, že!:-(:-/

Radek Ondrášík
17. října • 13:22

Proč štěstí, to je normální stav. A stejně jako u každé jiné automobilky i u Renaultu se objevují kusy, které prostě od novotí vykazují nějaké problémy. Ukažte mi automobilku a její model u kterého se nenajdou zákazníci, kteří za dva roky života vymění z důvodu poruch půlku auta.Osobně mohu ze svého okolí vyjmenovat mnoho konkurentů Laguny, kteří se po nákupu neskutečně sypali. Na druhou stranu mohu vyjmenovat mnoho konkurentů z okolí, u kterých se jen měnil olej a spotřebák.Dnešní auta jsou jen o neštěstí. Tedy o tom, zda na vás vyjde ten špatný kus. A je irelevantní jakou značku kupujete.PS - co se týká ceny, za cely motor 1,9 dCi (bez doprovodných agregátů) chtějí cca 90tis. tedy stejně jako u jiných automobilek.

matuS
29. prosince • 17:37

Radek, keby bola pravda, ze je to len o nestasti, tak predpokladam, ze by ti vyrobca auto vymenil a bol by pokoj. 1 auto z napr 100.000 by nerobil automobilke ziaden problem. Ked je vsak tych aut vela, tak sa proste vyprdnu na to.

rockblock
18. října • 10:15

dobry kamarat lagunu ma, behom jedineho mesiaca mu DVAKRAT buchlo turbo... ziadna sranda. Napriek tomu planuje si to auto nechat... ked uz do neho vrazis tie prachy, tak je to skratka hlupost predat nieco co poznas a mas zabehnute... ale inak auto tragedia. Podla jeho slov

ddx
17. října • 15:13

Nepresne jsem to s tim stestim formuloval - mel jsem proste smulu, ovsem zustava pravdou, ze v blizke budoucnosti nehodlam s Renaultem zkouset, jestli natrefim na normalni kus. A s prihlednutim ke statistikam poruchovosti Laguny z let 2002, 2003 asi nebudu jediny

J.
17. října • 14:57

Zapomnels tam pripsat, ze nejhorsi auta vyrabi honda a ma i nejdrazsi dily :-O

Radek Ondrášík
17. října • 15:22

J: o věcech samozřejmých není třeba mluvit dokola ;-)

LK
17. října • 14:06

To, že se to děje všude, je vcelku pravda, ale v mém okolí je majitelů francouzských aut (Renault a Citroën) tímto syndromem (sypající se nové auto) postiženo významně více, než by se slušelo. Jinak řečeno, u nových rencků a citroënů v mém okolí, je hned několik, zatímco u ostatních značek je to jedno jediné dohromady pro všechny.Samozřejmě to může být náhoda, ale osobně si na frantíky dávám velký pozor. Ono když člověka potřetí oberou lakatoši na Žižkově, taky je naivní nevidět v tom určitý trend a svádět vše na náhodu.

Doporučujeme

Články odjinud