Renault Koleos se dočká dalšího faceliftu. Bude hezčí?

Renault Koleos se dočká dalšího faceliftu. Bude hezčí?

V roce 2011 dostal Renault Koleos facelift, který poměrně výrazně změnil původní ne příliš povedený vzhled. Z omlazeného Francouze s korejským základem se rázem stalo docela dobře vypadající auto, jenže design Renaultu mezi tím postoupil dále a ani tehdy modernizovaný Koleos by mezi své mladší kolegy tak úplně nezapadl. Proto musí přijít další facelift.

Renault Koleos pro rok 2011 v novém

Renault Koleos pro rok 2011 v novém

Jak je vidět na prvních fotografiích, právě přední část bude tou největší novinkou. Novou dominantou se stane větší znak automobilky provedený v podobném stylu, jaký má například nové Clio. Zadní partie už vypadají velmi podobně. Kdy přesně se omlazený Koleos ukáže, to zatím není jisté. Spekuluje se ale o autosalonu v Šanghaji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: indianautosblog.com

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Peugeot 5008 nabídne až luxusní atmosféru, na rodinu ale nezapomíná

Peugeot 5008 GT

Naší recenzí prošel Peugeot 5008 GT, který má splňovat všechny potřeby i větších rodin

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků