Renault Koleos oficiálně: Dvojče Nissanu X-Trail dorazí do Evropy za rok

Renault kompletně představil nový Koleos, který je další novinkou pekingského autosalonu. Svým způsobem se ale nic překvapivého nekoná, protože použitou techniku už dobře známe z jiných Renaultů a Nissanů. Velké francouzské SUV se začne prodávat nejprve v Austrálii, namířeno má ale také do Evropy. 

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Nový Koleos je dalším produktem postaveným na platformě CMF, kterou už používá Espace, Talisman nebo Kadjar, respektive modely značky Nissan (X-Trail, Qashqai). Koleos je dlouhý 4670 mm, široký 1840 mm a jeho rozvor dosahuje na 2710 mm. S těmito rozměry přerůstá i Nissan X-Trail, který je o tři centimetry kratší, o dva užší a který má o pět milimetrů menší rozvor náprav. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Koleos je v podstatě X-Trail s designem Renaultu Espace. Oproti japonskému SUV je ale francouzská novinka ještě o trochu větší. Technika zůstává stejná

Renault slibuje u nového Koleosu rekordní vnitřní prostor, velmi pohodlná sedadla a elegantní interiér. Technickou stránku věci ovšem tisková zpráva zmiňuje jen velmi stručně. Zájemci budou moci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových motorů s výkonem od 96 do 127 kW (130 až 175 k). Počítá se i s pohonem všech kol a automatickou převodovkou X-Tronic. 

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Jako první si nový Koleos budou moci pořídit zákazníci v Austrálii, Turecku a v některých latinskoamerických zemích. Tam dorazí už ve třetím čtvrtletí letošního roku. Ještě do konce roku 2016 odstartuje také prodej v Číně, do Ruska a do Evropy přijde nový Koleos začátkem příštího roku. 

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků