Renault Koleos oficiálně: Dvojče Nissanu X-Trail dorazí do Evropy za rok

Renault kompletně představil nový Koleos, který je další novinkou pekingského autosalonu. Svým způsobem se ale nic překvapivého nekoná, protože použitou techniku už dobře známe z jiných Renaultů a Nissanů. Velké francouzské SUV se začne prodávat nejprve v Austrálii, namířeno má ale také do Evropy. 

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Nový Koleos je dalším produktem postaveným na platformě CMF, kterou už používá Espace, Talisman nebo Kadjar, respektive modely značky Nissan (X-Trail, Qashqai). Koleos je dlouhý 4670 mm, široký 1840 mm a jeho rozvor dosahuje na 2710 mm. S těmito rozměry přerůstá i Nissan X-Trail, který je o tři centimetry kratší, o dva užší a který má o pět milimetrů menší rozvor náprav. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Koleos je v podstatě X-Trail s designem Renaultu Espace. Oproti japonskému SUV je ale francouzská novinka ještě o trochu větší. Technika zůstává stejná

Renault slibuje u nového Koleosu rekordní vnitřní prostor, velmi pohodlná sedadla a elegantní interiér. Technickou stránku věci ovšem tisková zpráva zmiňuje jen velmi stručně. Zájemci budou moci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových motorů s výkonem od 96 do 127 kW (130 až 175 k). Počítá se i s pohonem všech kol a automatickou převodovkou X-Tronic. 

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Jako první si nový Koleos budou moci pořídit zákazníci v Austrálii, Turecku a v některých latinskoamerických zemích. Tam dorazí už ve třetím čtvrtletí letošního roku. Ještě do konce roku 2016 odstartuje také prodej v Číně, do Ruska a do Evropy přijde nový Koleos začátkem příštího roku. 

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků