Renault Koleos oficiálně: Dvojče Nissanu X-Trail dorazí do Evropy za rok

Renault kompletně představil nový Koleos, který je další novinkou pekingského autosalonu. Svým způsobem se ale nic překvapivého nekoná, protože použitou techniku už dobře známe z jiných Renaultů a Nissanů. Velké francouzské SUV se začne prodávat nejprve v Austrálii, namířeno má ale také do Evropy. 

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Nový Koleos je dalším produktem postaveným na platformě CMF, kterou už používá Espace, Talisman nebo Kadjar, respektive modely značky Nissan (X-Trail, Qashqai). Koleos je dlouhý 4670 mm, široký 1840 mm a jeho rozvor dosahuje na 2710 mm. S těmito rozměry přerůstá i Nissan X-Trail, který je o tři centimetry kratší, o dva užší a který má o pět milimetrů menší rozvor náprav. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Koleos je v podstatě X-Trail s designem Renaultu Espace. Oproti japonskému SUV je ale francouzská novinka ještě o trochu větší. Technika zůstává stejná

Renault slibuje u nového Koleosu rekordní vnitřní prostor, velmi pohodlná sedadla a elegantní interiér. Technickou stránku věci ovšem tisková zpráva zmiňuje jen velmi stručně. Zájemci budou moci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových motorů s výkonem od 96 do 127 kW (130 až 175 k). Počítá se i s pohonem všech kol a automatickou převodovkou X-Tronic. 

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Jako první si nový Koleos budou moci pořídit zákazníci v Austrálii, Turecku a v některých latinskoamerických zemích. Tam dorazí už ve třetím čtvrtletí letošního roku. Ještě do konce roku 2016 odstartuje také prodej v Číně, do Ruska a do Evropy přijde nový Koleos začátkem příštího roku. 

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků