Renault Koleos oficiálně: Dvojče Nissanu X-Trail dorazí do Evropy za rok

Renault kompletně představil nový Koleos, který je další novinkou pekingského autosalonu. Svým způsobem se ale nic překvapivého nekoná, protože použitou techniku už dobře známe z jiných Renaultů a Nissanů. Velké francouzské SUV se začne prodávat nejprve v Austrálii, namířeno má ale také do Evropy. 

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Renault má připravené druhé SUV. Nový Koleos se ukáže v Pekingu

Nový Koleos je dalším produktem postaveným na platformě CMF, kterou už používá Espace, Talisman nebo Kadjar, respektive modely značky Nissan (X-Trail, Qashqai). Koleos je dlouhý 4670 mm, široký 1840 mm a jeho rozvor dosahuje na 2710 mm. S těmito rozměry přerůstá i Nissan X-Trail, který je o tři centimetry kratší, o dva užší a který má o pět milimetrů menší rozvor náprav. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Koleos je v podstatě X-Trail s designem Renaultu Espace. Oproti japonskému SUV je ale francouzská novinka ještě o trochu větší. Technika zůstává stejná

Renault slibuje u nového Koleosu rekordní vnitřní prostor, velmi pohodlná sedadla a elegantní interiér. Technickou stránku věci ovšem tisková zpráva zmiňuje jen velmi stručně. Zájemci budou moci vybírat ze tří zážehových a dvou vznětových motorů s výkonem od 96 do 127 kW (130 až 175 k). Počítá se i s pohonem všech kol a automatickou převodovkou X-Tronic. 

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Jako první si nový Koleos budou moci pořídit zákazníci v Austrálii, Turecku a v některých latinskoamerických zemích. Tam dorazí už ve třetím čtvrtletí letošního roku. Ještě do konce roku 2016 odstartuje také prodej v Číně, do Ruska a do Evropy přijde nový Koleos začátkem příštího roku. 

Více informací najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků