Renault Koleos má po modernizaci. Dostal dva nové diesely a novou techniku

Vlajková loď značky Renault, která se lehce dotýká spodní hrany prémie, se dočkala faceliftu. Má teď k luxusním vozům ještě blíž.

Nový Renault Koleos se dočkal řádné modelové péče. Vítanou novinkou je dvojice nových motorů, oba spalují naftu. Tím prvním je jednotka Blue dCi 150, jedna-osmička s výkonem 110 kW (150 koní) a točivým momentem 340 N.m.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Druhou jednotkou je silnější Blue dCi 190 s výkonem 140 kW (190 koní) a točivým momentem 380 N.m. Oba motory jsou spárovány s automatickou převodovkou Xtronic CVT. Slabší verze si musí vystačit s pohonem přední nápravy, silnější se pak dodává se systémem All Mode 4x4-i.

Novinku poznáte podle lehkého make-upu na spodní částí předního nárazníku. LED světlomety Pure Vision jsou nyní standardem. Novinkou jsou i dvoubarevná kola a tmavě vínová metalíza Vintage Red pro karoserii. Zajímavým detailem je větší zadní prostřední brzdové světlo s 3D efektem.

Ze spojení FCA a Renaultu nic nebude. Důvodem je politická situace ve Francii

Ze spojení FCA a Renaultu nic nebude. Důvodem je politická situace ve Francii

Vylepšený byl i infotainment R-link 2, který nyní podporuje telefonní rozhraní přes celou obrazovku. Funguje to pro obě velikosti, 7 i 8,7 palce. Nový Koleos můžete vedle již známých výbav, kterým vévodí luxusní Initiale Paris, pořídit i v paketu GT Line. K prvním zákazníkům v Evropě by měla novinka dorazit v říjnu letošního roku.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků