Renault Kangoo Van Maxi: maximalizace vnitřního prostoru

Renault rozšiřuje nabídku užitkových vozů prodlouženým modelem Kangoo, který nabídne ještě více vnitřního prostoru než doposud nejdelší varianta Van.

Novinka Van Maxi měří na délku 4,6 m, což je o 384 mm více než u výše zmíněné verze. Co je ovšem nejímavější, je znatelně prodloužený rozvor na celkových 3,1 m, což je dokonce o 65 mm než třeba u základní varianty Mercedesu třídy S. Kangoo Van Maxi bude nabízen jak v dvousedadlové tak i v pětisedadlové variantě, obě jsou přitom v zadní části vybaveny posuvnými dveřmi. Zatímco u dvoumístné verze se Kangoo Van Maxi bude moci pochlubit ložním prostorem odpovídajícím 4 600 litrům a nosností až 800 kg, u pětimístné verze je nutno počítat s nosností 740 kg a ložní plochou o délce 2,2 m. 

Kangoo Van Maxi bude nabízen se stejnými agregáty jako jeho kratší sourozenci a do prodejů se dostane již koncem dubna.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Renault Kangoo Van Maxi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků