Renault Kangoo nové generace

Užitkový vůz, který slavil úspěchy ve velké části Evropy, má nový výraz, výbavu i motor. Jeho úloha ale bude těžká, konkurence není snadná. Od roku 1997 spatřilo světlo světa celkem víc než 600 tisíc vozů tohoto typu a v loňském roce se může kangoo pyšnit tím, že patří mezi 20 nejprodávanějších automobilů v Evropě vůbec.

Nový vůz nabízí celkem šest motorů: 1,2 l s výkonem 60 k, tentýž objem ale výkon 75 k, zcela nově montovaný agregát 1,6 s výkonem 95 k, dvě výkonové verze jednotky 1,5 dCi (60 a 65 k) a konečně 1,9 dCi.

Největšími konkurenty vozu jsou dnes Citroën Berlingo, Peugeot Partner, Opel Combo a Volkswagen Caddy. Zejména sourozenci Berlingo – Partner jsou svému krajanu ostrými soupeři. Francouzi si tak po ukončení výroby Škody Felicia rozdělili největší část českého trhu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Nové kangoo může mít ve spojení s novým motorem 1,6 plnohodnotnou samočinnou převodovku, ale na verzi 4x4 se zatím čeká. Pohon všech kol už nebude nadále k dispozici u Renaultu Scénic, ale v kangoo se objeví zase znovu na podzim.  Vůz se představil v celé řadě modifikací karoserie, od uzavřené plechové dodávky až po téměř osobní prosklený automobil. Nejlepší verze nabízí i celkem 114 dm3 úložných prostorů pod stropem a vcelku dobře vypravený interiér.

Jako jiné vozy značky se dodává ve čtyřech stupních výbavy s označením Generique, Authentique, Expression a Privilege. Cena nejlevnější verze začíná u 359 900 Kč, škála je završena částkou 501 900 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků