Renault Kangoo nové generace

Užitkový vůz, který slavil úspěchy ve velké části Evropy, má nový výraz, výbavu i motor. Jeho úloha ale bude těžká, konkurence není snadná. Od roku 1997 spatřilo světlo světa celkem víc než 600 tisíc vozů tohoto typu a v loňském roce se může kangoo pyšnit tím, že patří mezi 20 nejprodávanějších automobilů v Evropě vůbec.

Nový vůz nabízí celkem šest motorů: 1,2 l s výkonem 60 k, tentýž objem ale výkon 75 k, zcela nově montovaný agregát 1,6 s výkonem 95 k, dvě výkonové verze jednotky 1,5 dCi (60 a 65 k) a konečně 1,9 dCi.

Největšími konkurenty vozu jsou dnes Citroën Berlingo, Peugeot Partner, Opel Combo a Volkswagen Caddy. Zejména sourozenci Berlingo – Partner jsou svému krajanu ostrými soupeři. Francouzi si tak po ukončení výroby Škody Felicia rozdělili největší část českého trhu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Nové kangoo může mít ve spojení s novým motorem 1,6 plnohodnotnou samočinnou převodovku, ale na verzi 4x4 se zatím čeká. Pohon všech kol už nebude nadále k dispozici u Renaultu Scénic, ale v kangoo se objeví zase znovu na podzim.  Vůz se představil v celé řadě modifikací karoserie, od uzavřené plechové dodávky až po téměř osobní prosklený automobil. Nejlepší verze nabízí i celkem 114 dm3 úložných prostorů pod stropem a vcelku dobře vypravený interiér.

Jako jiné vozy značky se dodává ve čtyřech stupních výbavy s označením Generique, Authentique, Expression a Privilege. Cena nejlevnější verze začíná u 359 900 Kč, škála je završena částkou 501 900 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků