Renault Kangoo Expres: pracant od srdce

Po oficiálním představení nového modelu Kangoo bylo jen otázkou času, kdy se objeví jeho ryze pracovní verze s přívlastkem Express.

Renault Kangoo Expres se od normální „osobní“ verze odlišuje na první pohled především chybějícími zadními bočními skly a posuvnými zadními dveřmi. Zadní část interiéru je pochopitelně upravena pro převoz nákladu, a tak se v autě pohodlně svezou jenom dva cestující. Kapacita úložného prostoru tohoto 4,2 m dlouhého pracanta je 3,0 - 3,6 m3 (v závislosti od verze). Nabídka motorů je pro tento model téměř shodná s nabídkou pro klasickou verzi. Zákazník si bude moci vybrat ze tří dieselových agregátů s výkonem 70, 85 a 105 koní. Nabídku dotvářejí i dva benzínové motory, první s objemem 1,6 l, který disponuje výkonem 90 koní a druhý výkonem 105 koní.

Co se týče techniky, Kangoo Expres bude standardně vybaven systémy ABS, MSR a protiprokluzem. Vůz je odstupňován do tří výbav, základní Générique, o něco lepší verze Comfort a „top-verze“ Grand Comfort disponuje už i takovými „vychytávkami“ jako je rozšířený odkládací prostor, vyhřívaná zrcátka nebo elektrické ovládání oken. Zvlášť poslední jmenovaná položka může vyvolat úsměv na tváři a lze podle toho usuzovat, že v základní verzi dostane zákazník jen čtyři kola a volant.

Renault Kangoo Express bude veřejnosti představen 26. října na dni otevřených dveří u francouzských dealerů. Tenhle pracant kategorie N1 se určitě dostane i k nám, uvidíme jak se popasuje s konkurenční Škodou Roomster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Kangoo Express

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků