Renault Kangoo Expres: pracant od srdce

Po oficiálním představení nového modelu Kangoo bylo jen otázkou času, kdy se objeví jeho ryze pracovní verze s přívlastkem Express.

Renault Kangoo Expres se od normální „osobní“ verze odlišuje na první pohled především chybějícími zadními bočními skly a posuvnými zadními dveřmi. Zadní část interiéru je pochopitelně upravena pro převoz nákladu, a tak se v autě pohodlně svezou jenom dva cestující. Kapacita úložného prostoru tohoto 4,2 m dlouhého pracanta je 3,0 - 3,6 m3 (v závislosti od verze). Nabídka motorů je pro tento model téměř shodná s nabídkou pro klasickou verzi. Zákazník si bude moci vybrat ze tří dieselových agregátů s výkonem 70, 85 a 105 koní. Nabídku dotvářejí i dva benzínové motory, první s objemem 1,6 l, který disponuje výkonem 90 koní a druhý výkonem 105 koní.

Co se týče techniky, Kangoo Expres bude standardně vybaven systémy ABS, MSR a protiprokluzem. Vůz je odstupňován do tří výbav, základní Générique, o něco lepší verze Comfort a „top-verze“ Grand Comfort disponuje už i takovými „vychytávkami“ jako je rozšířený odkládací prostor, vyhřívaná zrcátka nebo elektrické ovládání oken. Zvlášť poslední jmenovaná položka může vyvolat úsměv na tváři a lze podle toho usuzovat, že v základní verzi dostane zákazník jen čtyři kola a volant.

Renault Kangoo Express bude veřejnosti představen 26. října na dni otevřených dveří u francouzských dealerů. Tenhle pracant kategorie N1 se určitě dostane i k nám, uvidíme jak se popasuje s konkurenční Škodou Roomster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Kangoo Express

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků