Renault Kangoo dostal malý facelift

V Evropě oblíbený model užitkového i rodinného vozu Kangoo dostane pro modelový rok 2006 facelift. Ten se odehrává pouze v menších detailech. Exteriér se bude odlišovat pouze upravenou přední maskou, čirými směrovými světly a širší paletou barev. V interiéru se změna téměř neodehrála, mimo možnost objednání nových vzorů a barev čalounění se nic nezměnilo.

Kangoo bude dodávan s dvojicí benzínových motorů o objemu 1.2 l 16V s výkonem 55 kW (75 k) a motoru 1.6 16V s výkonem 70 kW (95 k). Naftové motory bude zastupovat 1.5 dCi ve třech výkonových verzích, 45 kW (61 k), 50 kW (68 k) a 62 kW (84 k), plnící normu EURO IV. Mimo tyto motory bude možné tradičně objednat i verzi s alternativním pohonem na propan butan (LPG) přímo z výroby. Výkon bude přenášen standardně pětistupňovým manuálem s možností zakoupení čtyřstupňového automatu k nejvýkonějšímu nafťáku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftované Kangoo doznalo pro modelový rok 2006 pouze kosmetických změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Trojice řešení předního nárazníku od černého v základní výbavě, po plně lakovaný v barvě vozu u nejvyšší výbavy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Původní podoba modelu Kangoo

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků