Renault Kangoo 4x4 v Čechách

S obnovou modelové řady a rozšířením nabídky o verzi s pohonem všech čtyř kol, obrací Renault Kangoo další stránku své historie.
Renault Kangoo 4x4 v Čechách

Nová modelová řada Kangoo, která právě přichází do prodeje, nabízí mnohá vylepšení. Díky výkonným zážehovým motorům s nízkou spotřebou 1.6 16v o výkonu 95 k a následně 1.2 16v o výkonu 75 k poskytuje více potěšení z jízdy. S přepracovanými nápravami, novými pneumatikami a asistenčním systémem brzd v základní výbavě nabízí nová řada Kangoo mnohá vylepšení z hlediska aktivní bezpečnosti. Zlepšuje se i pohodlí interiéru s novým vnitřním barevným laděním, speciálním čalouněním, odkládacími prostory a technickými úpravami, které zlepšují odhlučnění vozu.

Díky verzi s pohonem všech kol, která se objeví na trhu koncem roku, získává Kangoo náskok před konkurencí. Kangoo 4x4, které zůstává věrné nekonvenčnímu duchu Kangoo a doplňuje Scénic RX4, chce být SUV dostupným všem. Bude vybaveno pohonem všech kol, nabízeno s motorem 1.6 16v o výkonu 95 k, ke kterému později přibude i vznětový agregát 1.9 dCi Common Rail o výkonu 80 k. Od verze s pohonem předních kol se liší některými úpravami vnitřního i vnějšího designu.

Na český trh byl uveden model Kangoo Attica 4x4 za v ceně 549 900,- Kč.

V základní výbavě najdeme airbag řidiče a spolujezdce, imobilizér, zvýšený podvozek a stálý náhon na všechna 4 kola s adaptivní, hydraulickou spojkou, specifické přední a zadní, nárazníky v tónu karoserie, kryt zavazadlového prostoru, 4 upevňovací oka v nákl. prostoru, plastové kryty zadních podběhů, vyhřívané okno zadních dveří, zadní stěrač, boční posuvné dveře vpravo, boční posuvné dveře vlevo, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním v klíči, elektrické ovládání předních oken, el. ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, zadní sedadlo dělené 1/3 : 2/3, odkládací schránky v zadních dveřích, odkládací kapsy v opěradlech předních sedadel, stropní úložné moduly, látkové výplně v panelu předních dveří, textilní koberečky vpředu / vzadu, zadní výklopné dveře, mlhovky, odkládací prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce, ABS, síť na zachycení zavazadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků