koupil sem noveho a us sem mel 3x reklamacku 1x vymena motoru po 3000km .Lozisko na klice asi mam smulu ale mel 15000km a radeji sem prodal.Renault zase sklamal....
Jako noveho Kadjara a takova spatenka,jo? to jsou radosti...
Moc pěkné auto, škoda že Renault.
Skoda, ze tu pises dristy.
testovali auto v Motoringu televizia TA3 tam žiadny hluk neregristrovali,auto islo ticho,základný motor ťahal dobre,výborne odhlucnený etc.čiže sudruh klamár je asi tu!:-Dčiže auto islo výbrone aj dobre sa dal manipuloať v otácani etc...
S nejsilnějším dieselem to moc nejede, no to se nedivím, 96kW na střední SUV je dnes už docela těžká bída.
Zase nám "recenzenti" cpou blbosti typu tvrdé,levné plasty....
Tohle je taky dobrý."Všechno vypadá na pohled poměrně hodnotně, zaujaly ale třeba zadní dveře vyplněné pouze tvrdým plastem. Trochu škoda u vrcholné varianty".. Myslím že i vrcholna octavia i Superb má to samé a to i vpředu. Ale tam není žádná kritika. Ja nemam nic proti škodovce, ale za tu ženu by to taky mohla mít lépe provedené. V testech žádná kritika... :)
Škodovka má tvrdé plast už všude a tak nějak si na to lidi už zvykli, tak si toho ani nevšímají :-)
Za tu cenu ne ženu... :)
Chlapi, ten článek je otřesný. Beru, že s tím pan autor vlastně nejel a dojmy si musí cucat z prstu u nohy, ovšem čte se to strašně. :-( Opakování slov (zaujal, zaujaly, že, ale, ...), maglajz ve slovosledu (některé souvětí nemají pořádně hlavu a patu - na jednu stranu se řekne A, o chvíli později se to popře pomocí "ale B", ovšem nedojde se v závěru k ničemu) a i další prohřešky proti češtin.Nyní k autu: platforma, kterou používá Nissan Qashqai, je dobrá. Vždyť to auto je chválené všude (i na Autorevue a konkurenci, což je ve značně pokřivené novinářské etice pro-Škoda neobvyklé), jezdí dobře, takže není proč tak zdůrazňovat tento prvek v tak negativně zabalené formě. Minimálně jde tedy o vcelku ideální základ pro auto, kterým se Kadjar snaží být. Problémem můžou být motory, které bych řekl, prostě budou na takový vůz slabší už z hlediska váhy samotného auta. Ale kdoví, třeba ten populární 1.6 dCi po zajetí nebud až tak líný, jak se teď zdá.Jsem zvědavý na nějakou pořádnou recenzi či test. ;-)
Chci-li mladého novináře peskovat za pravopis, píši sám ukázkově vzorně, že?....problémem (můžou) mohou být motory....které (prostě)budou.....z hlediska (váhy) hmotnosti (samotného) vozidla....Slova v závorkách nahrazena či vypuštěna.
On se někomu snad zdá 1.6 dCi líný? Nepleteš si to náhodou s nějakým 1.6 TDI nebo podobnou tragédií?
nie liny, ale pomaly jak svina. Minimalne v novom x-traile. A ta spotreba (tempomat, klima a nejake to mesto cca 10%, +/- 10km v ramci limotov, 4ia ludia plus batozina) 9L ???Ako sa pisalo nizsie. Pekne auta, dobra vybava ale tie motorizacie su vysmech !!!
A co bys čekal od tak velkého auta s aerodynamikou skříně? Že to pojede za tři litry v plném obsazení? Obdobná SUV konkurence udělají totéž, co X-trail, prostě si vezmou potřebnou energii.Marketing VW sice dokázal zblbnout lidi, ale fyziku ještě pořád ne.
Podobný a vlastně ještě horší názor byl na Dustera a ejhle jak se na světovém trhu uchytil a dnes je nejprodávanějším vozem ze skupiny Renault.
Jj. Vrátil jsem se zrovna z Itálie, a překvapilo mne, koik jich tam, ale i v Německu jezdí.... duster tedy asi nebude "jen" ta dacia, jak mnozí tvrdí.
Nemám žádné zkušenosti, abych mohl posoudit kvalitu, ale cena udělá hodně a duster se prodává za velmi rozumné peníze.
Já Dustera mám. Kupoval jsem ho jako jeden z prvních v republice. V říjnu spolu oslavíme páté narozeniny. Používám ho jak pracovní nástroj s poměrně velkým zatížením. Po 65 000 km jsem měnil gumy a v 85 000 jsem měnil brzdové kotouče jinak žádné další servisní náklady kromě pravidelných prohlídek.Šlape jako hodinky a jediná vada na kráse je ta, že se nehodí pro obchodní zástupce, kteří hodně jezdí po dálnicích. Na druhou stranu u nás moc dálnic není, alespoň těch kvalitních a tady je luxusní podvozek Dustera naopak velkou výhodou. Převodovka je moc krátká, ale přece jen je to SUV, proto hledejme plusy jinde a těch má Duster oproti konkurenci docela hodně.Třeba na srazu Dacií jezdilo devět dusteru po takovém malém okruhu v terénu devět po celý den vkuse a ani (prý) třicetitřech stupních se ani jeden nepřehřál a myslím, že nebyly ani žádné jiné závady. Jako hlavní devizu tohoto vozu beru velice dobře vyvážený vůz, který není ani nedotáčivý ani přetáčivý. Jasně má ještě další nedostatky, ale ty jsou především v dekoracích interiéru, ale ruku na srdce. Kdo si po pár měsících vlastnictví hladí palubní desku. Závěrem říkám, že i po pěti létech do něj každý den usedám s láskou a to je už můj patnáctý vůz a ještě žádný jiný si u mě takovou pochvalu nezasloužil.
cena - vykon je totiz u Dustera dost dobry.Kajdar - tam uz je to o dost slabsie..
Oproti Koleosu který nahrazuje je to designem uplně jiná liga.
Omyl. Kadjar nenahrazuje Koleos !
Vypadá lépe, ale Koleos nenahrazuje - ten se Renault rozhodl ukončit. Kadjar je menší.
Nástupce Koleose přijde příští rok. letos by těch novinek už asi bylo moc - Espace, Kadjar, Laguna, Mégane.
Nástupce Koleose opravdu přijde? Já měl za to, že se rozhodli nepokračovat. A platí, že přejmenovávají Lagunu?
Respektuji nestrannost autora, ovšem se závěrečným verdiktem nemohu souhlasit. Kadjar se totiž nad konkurenci vymyká už jen tím, že je to RENAULT !!!
Je potřeba uznat, že jsi vytáhl opravdu velmi hodnotný argument :-Dbtw. není to renault ale nissan qashqai
A Nissan de facto patří Renaultu, tak co? V Renaultech mi poslední dobou chybí spíš rozumné motorizace v kombinaci s manuální převodovkou.
na výběr mezi čtyřválcem 1.5 dCi nebo šestiválcem 1.6 dCi :-D
dík za vskutku rychlou opravu. Šestiválec by takovému Kadjaru jistě velmi slušel :-)
stejne jako dobry tester :) tech je ostatne v nasich koncinach pramalo...
Uplne najlepsie je ist pod menom "noname" pisat huste reci na web. Si proste borec!
To je jen proste vyjadreni faktu, nic husteho. Husty je byt naivni citatel a vsemu verit. Ostatne nize v diskuzi je podobny nazor. Cesky auto-novinar je vetsinou zaujaty a koncern je pro nej "best of". Testy, ktere jsou objektivnejsi jsou treba na autoroad nebo lepe na zahranicnich webech. Jsme maly rybnicek a ruzne lobby maji vetsi dosah a podle toho testy vypadaji.
A inteligentní diskutující, těch je tak pomálu.:-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.