Renault Kadjar vstoupil na český trh [první jízdní dojmy]

34 komentářů

pepe
24. listopadu • 23:01

koupil sem noveho a us sem mel 3x reklamacku 1x vymena motoru po 3000km .Lozisko na klice asi mam smulu ale mel 15000km a radeji sem prodal.Renault zase sklamal....

Vladimir
30. prosince • 23:35

Jako noveho Kadjara a takova spatenka,jo? to jsou radosti...

Franta
29. června • 19:57

Moc pěkné auto, škoda že Renault.

fantocy
28. září • 8:33

Skoda, ze tu pises dristy.

Ivan
25. června • 21:48

testovali auto v Motoringu televizia TA3 tam žiadny hluk neregristrovali,auto islo ticho,základný motor ťahal dobre,výborne odhlucnený etc.čiže sudruh klamár je asi tu!:-D
čiže auto islo výbrone aj dobre sa dal manipuloať v otácani etc...

Švihák
25. června • 20:40

S nejsilnějším dieselem to moc nejede, no to se nedivím, 96kW na střední SUV je dnes už docela těžká bída.

kozel
25. června • 19:48

Zase nám "recenzenti" cpou blbosti typu tvrdé,levné plasty....

venca
25. června • 9:57

Tohle je taky dobrý.
"Všechno vypadá na pohled poměrně hodnotně, zaujaly ale třeba zadní dveře vyplněné pouze tvrdým plastem. Trochu škoda u vrcholné varianty".. Myslím že i vrcholna octavia i Superb má to samé a to i vpředu. Ale tam není žádná kritika.
Ja nemam nic proti škodovce, ale za tu ženu by to taky mohla mít lépe provedené. V testech žádná kritika... :)

borix
25. června • 11:37

Škodovka má tvrdé plast už všude a tak nějak si na to lidi už zvykli, tak si toho ani nevšímají :-)

venca
25. června • 9:58

Za tu cenu ne ženu... :)

Sattero
24. června • 20:37

Chlapi, ten článek je otřesný. Beru, že s tím pan autor vlastně nejel a dojmy si musí cucat z prstu u nohy, ovšem čte se to strašně. :-( Opakování slov (zaujal, zaujaly, že, ale, ...), maglajz ve slovosledu (některé souvětí nemají pořádně hlavu a patu - na jednu stranu se řekne A, o chvíli později se to popře pomocí "ale B", ovšem nedojde se v závěru k ničemu) a i další prohřešky proti češtin.Nyní k autu: platforma, kterou používá Nissan Qashqai, je dobrá. Vždyť to auto je chválené všude (i na Autorevue a konkurenci, což je ve značně pokřivené novinářské etice pro-Škoda neobvyklé), jezdí dobře, takže není proč tak zdůrazňovat tento prvek v tak negativně zabalené formě. Minimálně jde tedy o vcelku ideální základ pro auto, kterým se Kadjar snaží být. Problémem můžou být motory, které bych řekl, prostě budou na takový vůz slabší už z hlediska váhy samotného auta. Ale kdoví, třeba ten populární 1.6 dCi po zajetí nebud až tak líný, jak se teď zdá.Jsem zvědavý na nějakou pořádnou recenzi či test. ;-)

Exčtenář
27. prosince • 9:46

Chci-li mladého novináře peskovat za pravopis, píši sám ukázkově vzorně, že?
....problémem (můžou) mohou být motory....které (prostě)budou.....z hlediska (váhy) hmotnosti (samotného) vozidla....
Slova v závorkách nahrazena či vypuštěna.

kluc
25. června • 15:51

On se někomu snad zdá 1.6 dCi líný? Nepleteš si to náhodou s nějakým 1.6 TDI nebo podobnou tragédií?

Miko
28. června • 9:54

nie liny, ale pomaly jak svina. Minimalne v novom x-traile. A ta spotreba (tempomat, klima a nejake to mesto cca 10%, +/- 10km v ramci limotov, 4ia ludia plus batozina) 9L ???
Ako sa pisalo nizsie. Pekne auta, dobra vybava ale tie motorizacie su vysmech !!!

mpolan
29. června • 7:57

A co bys čekal od tak velkého auta s aerodynamikou skříně? Že to pojede za tři litry v plném obsazení? Obdobná SUV konkurence udělají totéž, co X-trail, prostě si vezmou potřebnou energii.
Marketing VW sice dokázal zblbnout lidi, ale fyziku ještě pořád ne.

Ferda.
24. června • 22:32

Podobný a vlastně ještě horší názor byl na Dustera a ejhle jak se na světovém trhu uchytil a dnes je nejprodávanějším vozem ze skupiny Renault.

Ficus
25. června • 9:40

Jj. Vrátil jsem se zrovna z Itálie, a překvapilo mne, koik jich tam, ale i v Německu jezdí.... duster tedy asi nebude "jen" ta dacia, jak mnozí tvrdí.

borix
25. června • 11:41

Nemám žádné zkušenosti, abych mohl posoudit kvalitu, ale cena udělá hodně a duster se prodává za velmi rozumné peníze.

Ferda.
25. června • 21:47

Já Dustera mám. Kupoval jsem ho jako jeden z prvních v republice. V říjnu spolu oslavíme páté narozeniny. Používám ho jak pracovní nástroj s poměrně velkým zatížením. Po 65 000 km jsem měnil gumy a v 85 000 jsem měnil brzdové kotouče jinak žádné další servisní náklady kromě pravidelných prohlídek.
Šlape jako hodinky a jediná vada na kráse je ta, že se nehodí pro obchodní zástupce, kteří hodně jezdí po dálnicích. Na druhou stranu u nás moc dálnic není, alespoň těch kvalitních a tady je luxusní podvozek Dustera naopak velkou výhodou. Převodovka je moc krátká, ale přece jen je to SUV, proto hledejme plusy jinde a těch má Duster oproti konkurenci docela hodně.
Třeba na srazu Dacií jezdilo devět dusteru po takovém malém okruhu v terénu devět po celý den vkuse a ani (prý) třicetitřech stupních se ani jeden nepřehřál a myslím, že nebyly ani žádné jiné závady.
Jako hlavní devizu tohoto vozu beru velice dobře vyvážený vůz, který není ani nedotáčivý ani přetáčivý.
Jasně má ještě další nedostatky, ale ty jsou především v dekoracích interiéru, ale ruku na srdce. Kdo si po pár měsících vlastnictví hladí palubní desku.
Závěrem říkám, že i po pěti létech do něj každý den usedám s láskou a to je už můj patnáctý vůz a ještě žádný jiný si u mě takovou pochvalu nezasloužil.

jjj
25. června • 8:43

cena - vykon je totiz u Dustera dost dobry.
Kajdar - tam uz je to o dost slabsie..

af
24. června • 20:27

Oproti Koleosu který nahrazuje je to designem uplně jiná liga.

Rüdiger
25. června • 9:11

Omyl. Kadjar nenahrazuje Koleos !

borix
25. června • 11:40

Vypadá lépe, ale Koleos nenahrazuje - ten se Renault rozhodl ukončit. Kadjar je menší.

kluc
25. června • 15:48

Nástupce Koleose přijde příští rok. letos by těch novinek už asi bylo moc - Espace, Kadjar, Laguna, Mégane.

borix
26. června • 6:45

Nástupce Koleose opravdu přijde? Já měl za to, že se rozhodli nepokračovat. A platí, že přejmenovávají Lagunu?

Rüdiger
24. června • 19:07

Respektuji nestrannost autora, ovšem se závěrečným verdiktem nemohu souhlasit. Kadjar se totiž nad konkurenci vymyká už jen tím, že je to RENAULT !!!

venouch
24. června • 19:15

Je potřeba uznat, že jsi vytáhl opravdu velmi hodnotný argument :-Dbtw. není to renault ale nissan qashqai

borix
25. června • 11:38

A Nissan de facto patří Renaultu, tak co? V Renaultech mi poslední dobou chybí spíš rozumné motorizace v kombinaci s manuální převodovkou.

Pejko
24. června • 17:32

na výběr mezi čtyřválcem 1.5 dCi nebo šestiválcem 1.6 dCi :-D

Lukáš  Dittrich
24. června • 17:42 • redaktor AutoRevue.cz

dík za vskutku rychlou opravu. Šestiválec by takovému Kadjaru jistě velmi slušel :-)

noname
24. června • 21:45

stejne jako dobry tester :) tech je ostatne v nasich koncinach pramalo...

Jakub
26. června • 10:13

Uplne najlepsie je ist pod menom "noname" pisat huste reci na web. Si proste borec!

noname
27. června • 8:03

To je jen proste vyjadreni faktu, nic husteho. Husty je byt naivni citatel a vsemu verit. Ostatne nize v diskuzi je podobny nazor. Cesky auto-novinar je vetsinou zaujaty a koncern je pro nej "best of". Testy, ktere jsou objektivnejsi jsou treba na autoroad nebo lepe na zahranicnich webech. Jsme maly rybnicek a ruzne lobby maji vetsi dosah a podle toho testy vypadaji.

Jan
25. června • 13:22

A inteligentní diskutující, těch je tak pomálu.:-))

Doporučujeme

Články odjinud