Renault je lídrem prodeje elektromobilů v Evropě. Za rok prodal skoro 100 tisíc vozů

YANR  |  08. 12. 2020 17:32

Nejde o prodeje ,ale pronájmy.
A to jen kvůli neskutečně nízké ceně,kterou nabídli.
A další benefity jako neplacení silniční daně ,vjezdy do center velkoměst zdarma, parkování u nabíjecích stojanů a nabíjení zdarma a další úchylné pobídky .
V některých zemích dokonce i pojištění zdarma.

Odpovědět  |   | 

u nás 735Tkč, do města a do práce ideál a komu nevadí předváděčka, tak 713tkč už se dá aji u nás.

Odpovědět  |   | 
YANR  |  08. 12. 2020 18:05

baterie pronajem anebo je v cene auta

Odpovědět  |   | 

baterie je v ceně, snad twizy to neměla s baterkama a neprodávala se u nás, ted i ona má v ceně.

Odpovědět  |   | 
YANR  |  08. 12. 2020 20:10

Tak to je dobra cena.
Vzhledem k tomu,ze na eleaute neni moc co zmrvit - po technicke strance - tak je ta cena velke prekvapeni.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  08. 12. 2020 18:41

Opravdu pokud chce ekologičtější vozový park tak nákupní taška za segmentu B "již od" 3/4 milionu v základu, nebude ideál, v pohodě , jde to.... ...ale spíš v prd___ . Protože taková auta opravdu 12milionů rodin v zapadni(?) Evropě , které živí automotive nemůže udržet.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 12. 2020 08:32

To jako chcete tvrdit, že za těch 100 tisíc aut automobilka nedostala zaplaceno ? Tak to je fakt charita!

Odpovědět  |   | 
YANR  |  09. 12. 2020 09:32

No,prozatim Renault je pres 7miliard euro v minusu ,takze se snazi udat cokoliv ,jakkoliv a kdekoliv.
Je na tom opravdu spatne

Odpovědět  |   | 
Norb  |  09. 12. 2020 13:20

Renault od minulého roku od pronájmu baterií upousti (ano, pronajimala se baterka, zatímco kastle a motor si zákazník koupil). Jediný trh, kde se ještě snad baterie pronajímá je Nemecko.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  08. 12. 2020 18:56

Pekne sa tá elektromobilita v Európe začína rozbiehať. Len tak ďalej.
Za 10 rokov po spaľovákoch ani pes neštekne.

Odpovědět  |   | 

jen někde a některé automobilky se toho spalováka nezřeknou.

Odpovědět  |   | 
YANR  |  08. 12. 2020 20:07

Ja teda stekat budu. primo vyt

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  08. 12. 2020 22:01

Klídek, josephko je přesně ten typ ňafajícího mopslíka, který se z elektriky zmůže jen na kolobrndu.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  08. 12. 2020 21:57

1. Vlhký sen elektropošuka
2. Euro 7 zatím není schváleno
3. I kdyby fabriky to budou řešit nejvíc hybridy
4. Existuje významné množství evropských států/co do počtu obyvatel/ kam pracka bruselského ekoblba nedosáhne.

Odpovědět  |   | 
Lukin  |  08. 12. 2020 20:32

Trošku paradox. Nejhorší automobilka na světě co se elektroniky a elektroinstalace týče, a prodala nejvíce elektro aut to se teprve bude globálně oteplovat, jak bude 100 tisíc aut v plamenech ...

Odpovědět  |   | 
YANR  |  08. 12. 2020 20:46

Jde jen o kompletaci nakoupených dílů u specializovaných výrobců
A kabátek tomu ušili pěkný.

Odpovědět  |   | 
Norb  |  09. 12. 2020 13:24

Motor, nabíjení, can sit a multimedia vývoj Renaultu, sestava baterie vývoj Renaultu. Jen ty bateriové články používá LG chem, stejně jako koncern.. Takže tam toho moc nekupuje a pokud ano, jsou na stejné úrovni jako konkurence

Odpovědět  |   | 
YANR  |  09. 12. 2020 17:12

Dokonce i Tesla nakupuje dily u specializovanych firem,protoze je to levne jsi a kvalitnejsi.
Finalni kompletace samozdrejme ma sva specifika,ale zase to neni kosmicky program.
Pokud ovsem neokradou ridici systemy tak,jako VW. To je potom pruser a nasledky jsou videt u ID3.
Renault uz nejakou zkusenost mel a proto je ZOE to,co je.
V zadnem pripade to neni udrzitelne pro zadnou automobilku . Tesla jede na dluh a proto jeste existuje.
Vizionari ji veri a maji dost penez ji dotovat.
end of the story

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 12. 2020 14:19

vyvoj Renaultu a nebude to spise vyvoj Nissanu? Renault nic ze Zoe krom designu kastle nevyvyjel, dokonce i chameleona kterym je Zoe proslavene mel nastarosti dodavatel prez ABB

Odpovědět  |   | 
Norb  |  09. 12. 2020 13:22

Tohle byla pravda u Lagun druhé generace před skoro 20lety.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  08. 12. 2020 21:41

Náš vozový park s průměrným stářím 15,4 roku patří k nejstarším v Evropě. Důvodem je mj. slabá kupní síla firem a soukromých osob na pořizování nových aut s tradičním pohonem. Těžko si představit, že po autech na elektrický pohon, která mají pořizovací cenu výrazně vyšší, bude větší poptávka.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  09. 12. 2020 15:22

I v severní Evropě máte stará auta , ale tim se nechlubí. V rámci PR je to podáváno jako že všichni kupují nové EV ,ale ojetými a již před xx lety přihlášeným se nevěnují. Finko tak mělo skóre dvanáct let.... ..to asi samé EV nebude. Norsko také neni pod deseti lety.

Vozový park stárne všude v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 12. 2020 07:26

Pár Zoe máme v A na firmě.Nový už nebrali a vzali fiesty.Dispečeři je mají do/z práce.Velice dynamická krabička-jel jsem za.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 3 příspěvky
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika