Renault je lídrem prodeje elektromobilů v Evropě. Za rok prodal skoro 100 tisíc vozů

23 komentářů

Michal2
9. prosince • 7:26

Pár Zoe máme v A na firmě.Nový už nebrali a vzali fiesty.Dispečeři je mají do/z práce.Velice dynamická krabička-jel jsem za.

Marthys
8. prosince • 21:41

Náš vozový park s průměrným stářím 15,4 roku patří k nejstarším v Evropě. Důvodem je mj. slabá kupní síla firem a soukromých osob na pořizování nových aut s tradičním pohonem. Těžko si představit, že po autech na elektrický pohon, která mají pořizovací cenu výrazně vyšší, bude větší poptávka.

Martin P.
9. prosince • 15:22

I v severní Evropě máte stará auta , ale tim se nechlubí. V rámci PR je to podáváno jako že všichni kupují nové EV ,ale ojetými a již před xx lety přihlášeným se nevěnují. Finko tak mělo skóre dvanáct let.... ..to asi samé EV nebude. Norsko také neni pod deseti lety. Vozový park stárne všude v Evropě.

Lukin
8. prosince • 20:32

Trošku paradox. Nejhorší automobilka na světě co se elektroniky a elektroinstalace týče, a prodala nejvíce elektro aut :-D to se teprve bude globálně oteplovat, jak bude 100 tisíc aut v plamenech ...

Norb
9. prosince • 13:22

Tohle byla pravda u Lagun druhé generace před skoro 20lety.

YANR
8. prosince • 20:46

Jde jen o kompletaci nakoupených dílů u specializovaných výrobců
A kabátek tomu ušili pěkný.

Norb
9. prosince • 13:24

Motor, nabíjení, can sit a multimedia vývoj Renaultu, sestava baterie vývoj Renaultu. Jen ty bateriové články používá LG chem, stejně jako koncern.. Takže tam toho moc nekupuje a pokud ano, jsou na stejné úrovni jako konkurence

iPace
14. prosince • 14:19

vyvoj Renaultu a nebude to spise vyvoj Nissanu? Renault nic ze Zoe krom designu kastle nevyvyjel, dokonce i chameleona kterym je Zoe proslavene mel nastarosti dodavatel prez ABB

YANR
9. prosince • 17:12

Dokonce i Tesla nakupuje dily u specializovanych firem,protoze je to levne jsi a kvalitnejsi.
Finalni kompletace samozdrejme ma sva specifika,ale zase to neni kosmicky program.
Pokud ovsem neokradou ridici systemy tak,jako VW. To je potom pruser a nasledky jsou videt u ID3.
Renault uz nejakou zkusenost mel a proto je ZOE to,co je.
V zadnem pripade to neni udrzitelne pro zadnou automobilku . Tesla jede na dluh a proto jeste existuje.
Vizionari ji veri a maji dost penez ji dotovat.
end of the story

josephko
8. prosince • 18:56

Pekne sa tá elektromobilita v Európe začína rozbiehať. Len tak ďalej.
Za 10 rokov po spaľovákoch ani pes neštekne. :-D

Jyrka Syrka
8. prosince • 21:57

1. Vlhký sen elektropošuka
2. Euro 7 zatím není schváleno
3. I kdyby fabriky to budou řešit nejvíc hybridy
4. Existuje významné množství evropských států/co do počtu obyvatel/ kam pracka bruselského ekoblba nedosáhne.

YANR
8. prosince • 20:07

Ja teda stekat budu. primo vyt

Jyrka Syrka
8. prosince • 22:01

Klídek, josephko je přesně ten typ ňafajícího mopslíka, který se z elektriky zmůže jen na kolobrndu.:-)

petr r. (petrumr)
8. prosince • 19:37

jen někde a některé automobilky se toho spalováka nezřeknou.

YANR
8. prosince • 17:32

Nejde o prodeje ,ale pronájmy.
A to jen kvůli neskutečně nízké ceně,kterou nabídli.
A další benefity jako neplacení silniční daně ,vjezdy do center velkoměst zdarma, parkování u nabíjecích stojanů a nabíjení zdarma a další úchylné pobídky .
V některých zemích dokonce i pojištění zdarma.

Norb
9. prosince • 13:20

Renault od minulého roku od pronájmu baterií upousti (ano, pronajimala se baterka, zatímco kastle a motor si zákazník koupil). Jediný trh, kde se ještě snad baterie pronajímá je Nemecko.

šofér
9. prosince • 8:32

To jako chcete tvrdit, že za těch 100 tisíc aut automobilka nedostala zaplaceno ? Tak to je fakt charita!

YANR
9. prosince • 9:32

No,prozatim Renault je pres 7miliard euro v minusu ,takze se snazi udat cokoliv ,jakkoliv a kdekoliv.
Je na tom opravdu spatne

petr r. (petrumr)
8. prosince • 17:54

u nás 735Tkč, do města a do práce ideál a komu nevadí předváděčka, tak 713tkč už se dá aji u nás.

Martin P.
8. prosince • 18:41

Opravdu pokud chce ekologičtější vozový park tak nákupní taška za segmentu B "již od" 3/4 milionu v základu, nebude ideál, v pohodě , jde to.... ...ale spíš v prd___ . Protože taková auta opravdu 12milionů rodin v zapadni(?) Evropě , které živí automotive nemůže udržet.

YANR
8. prosince • 18:05

baterie pronajem anebo je v cene auta

petr r. (petrumr)
8. prosince • 19:33

baterie je v ceně, snad twizy to neměla s baterkama a neprodávala se u nás, ted i ona má v ceně.

YANR
8. prosince • 20:10

Tak to je dobra cena.
Vzhledem k tomu,ze na eleaute neni moc co zmrvit - po technicke strance - tak je ta cena velke prekvapeni.

Doporučujeme

Články odjinud