Pár Zoe máme v A na firmě.Nový už nebrali a vzali fiesty.Dispečeři je mají do/z práce.Velice dynamická krabička-jel jsem za.
Náš vozový park s průměrným stářím 15,4 roku patří k nejstarším v Evropě. Důvodem je mj. slabá kupní síla firem a soukromých osob na pořizování nových aut s tradičním pohonem. Těžko si představit, že po autech na elektrický pohon, která mají pořizovací cenu výrazně vyšší, bude větší poptávka.
I v severní Evropě máte stará auta , ale tim se nechlubí. V rámci PR je to podáváno jako že všichni kupují nové EV ,ale ojetými a již před xx lety přihlášeným se nevěnují. Finko tak mělo skóre dvanáct let.... ..to asi samé EV nebude. Norsko také neni pod deseti lety. Vozový park stárne všude v Evropě.
Trošku paradox. Nejhorší automobilka na světě co se elektroniky a elektroinstalace týče, a prodala nejvíce elektro aut :-D to se teprve bude globálně oteplovat, jak bude 100 tisíc aut v plamenech ...
Tohle byla pravda u Lagun druhé generace před skoro 20lety.
Jde jen o kompletaci nakoupených dílů u specializovaných výrobců A kabátek tomu ušili pěkný.
Motor, nabíjení, can sit a multimedia vývoj Renaultu, sestava baterie vývoj Renaultu. Jen ty bateriové články používá LG chem, stejně jako koncern.. Takže tam toho moc nekupuje a pokud ano, jsou na stejné úrovni jako konkurence
vyvoj Renaultu a nebude to spise vyvoj Nissanu? Renault nic ze Zoe krom designu kastle nevyvyjel, dokonce i chameleona kterym je Zoe proslavene mel nastarosti dodavatel prez ABB
Dokonce i Tesla nakupuje dily u specializovanych firem,protoze je to levne jsi a kvalitnejsi. Finalni kompletace samozdrejme ma sva specifika,ale zase to neni kosmicky program. Pokud ovsem neokradou ridici systemy tak,jako VW. To je potom pruser a nasledky jsou videt u ID3. Renault uz nejakou zkusenost mel a proto je ZOE to,co je. V zadnem pripade to neni udrzitelne pro zadnou automobilku . Tesla jede na dluh a proto jeste existuje.Vizionari ji veri a maji dost penez ji dotovat.end of the story
Pekne sa tá elektromobilita v Európe začína rozbiehať. Len tak ďalej. Za 10 rokov po spaľovákoch ani pes neštekne. :-D
1. Vlhký sen elektropošuka2. Euro 7 zatím není schváleno3. I kdyby fabriky to budou řešit nejvíc hybridy4. Existuje významné množství evropských států/co do počtu obyvatel/ kam pracka bruselského ekoblba nedosáhne.
Ja teda stekat budu. primo vyt
Klídek, josephko je přesně ten typ ňafajícího mopslíka, který se z elektriky zmůže jen na kolobrndu.:-)
jen někde a některé automobilky se toho spalováka nezřeknou.
Nejde o prodeje ,ale pronájmy.A to jen kvůli neskutečně nízké ceně,kterou nabídli.A další benefity jako neplacení silniční daně ,vjezdy do center velkoměst zdarma, parkování u nabíjecích stojanů a nabíjení zdarma a další úchylné pobídky .V některých zemích dokonce i pojištění zdarma.
Renault od minulého roku od pronájmu baterií upousti (ano, pronajimala se baterka, zatímco kastle a motor si zákazník koupil). Jediný trh, kde se ještě snad baterie pronajímá je Nemecko.
To jako chcete tvrdit, že za těch 100 tisíc aut automobilka nedostala zaplaceno ? Tak to je fakt charita!
No,prozatim Renault je pres 7miliard euro v minusu ,takze se snazi udat cokoliv ,jakkoliv a kdekoliv. Je na tom opravdu spatne
u nás 735Tkč, do města a do práce ideál a komu nevadí předváděčka, tak 713tkč už se dá aji u nás.
Opravdu pokud chce ekologičtější vozový park tak nákupní taška za segmentu B "již od" 3/4 milionu v základu, nebude ideál, v pohodě , jde to.... ...ale spíš v prd___ . Protože taková auta opravdu 12milionů rodin v zapadni(?) Evropě , které živí automotive nemůže udržet.
baterie pronajem anebo je v cene auta
baterie je v ceně, snad twizy to neměla s baterkama a neprodávala se u nás, ted i ona má v ceně.
Tak to je dobra cena.Vzhledem k tomu,ze na eleaute neni moc co zmrvit - po technicke strance - tak je ta cena velke prekvapeni.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.