Také Renault končí s plastickým, trojrozměrným logem a vydává se cestou zjednodušení.
Trendu jednoduší, 2D grafiky se v poslední době drží stále více automobilek. Po BMW, Mini nebo nedávno Peugeotu se pouští do změny svého loga i Renault. Kosočtverec zůstává, francouzská automobilka ale podobně jako další značky využívá téma kombinace nové éry s ohledem na minulost. Ostatně nový design loga jsme už mohli vidět na konceptu znovuzrozeného Renaultu 5 ve formě elektromobilu.
Nyní tak změnu Renault oficiálně potvrzuje. Dosavadní plastické logo s dojmem leštěného kovového povrchu střídá dvojrozměrné jednobarevné logo. Svým stylem odkazuje novinka na starý design používaný automobilkou mezi léty 1972-1992, samotné linky ale byly dále zjednodušeny.
A zatímco koncept Renault 5 ukázal využití nového loga v osvětlené formě na samotném vozu, tento směr již značka využila také v nových propagačních materiálech, například k oznámení příchodu nového SUV Arkana na evropský trh. Logo je na konci spotu tvořeno stylovou animací.
Přestože je pouhým vyslovení výrazu „značka s kosočtvercem“ okamžitě jasné, že se mluví o Renaultu, kosočtverec nepoužívala ve znaku automobilka odjakživa. Jak se logo Renaultu vyvíjelo za posledních 122 let, na to se koukněte v galerii.