Vypada zvlastne
Opravdu je současná generace v prodeji od 2003, není to náhodou 2002? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renault-espa... ...
Dobrý den, neklame-li mě paměť, Espace IV byl představen opravdu už někdy na podzim 2002, ale prodávat se začal až na začátku roku 2003. A za zmínku stojí, že to byl první Espace, který nevyráběli u Matry, ale přímo u Renaultu.Pane Petře, ještě jednou bych se vám rád omluvil za svoji neprofesionální a útočnou reakci v diskusi k Yeti s prodlouženým rozvorem, asi jsem už tu dovolenou potřeboval...
Dobrý den, už se k té diskusi u Yetiho nevracejme. Zadal jsem do google renault espace 4 année 2002 a vyplivlo mně to spousty francouzkých článků o začátku výroby 2002, také jsem našel recenzi na tipcars.com http://www.tipcars.com/magazin-renault-espace-iv... ... kde píšou začátek výroby 2002. Na tipcars jsou velmi dobré odbroné recenze. Pátral jsem ještě po podobných recenzích, ale nic jsem nenašel. Neznáte nějaký podobný server?
Čtvrtej Espace se vyrábí myslím od 10/2002. Stačí si jít vyhledat třeba olejový filtr na nějaký eshops ND, podle typu vozidla.
Dobrý den, tak jsem ještě zapátral a zjistil, že Espace IV se v Sandouville skutečně vyrábí už od léta 2002...
Ranault reaguje na odklon zákazníků od MPV k SUV, uvidíme zda do bude trefa, na první pohled mě to asociovalo dodávku ve tvaru S-Max (dovávky mají vyšší světlou výšku), auto vypadá na kresbách obrovské, což asi nebude, ještě mi to asociuje novou Hodnu CR-V, RENAULT EVIDENTNĚ VYNECHAL JEDNU GENERACI ESPACE: http://www.zamparuedas.com/2008/07/la-nueva-renault-... ... nebo http://www.automotorblog.com/spy-photos-with-renault-e... ...
Odklon zákazníků od MPV k SUV je nesmysl. Poptávka po skutečných MPV je značná a drtivá většina klientely u MPV zůstává, proto se objevují inovované i zcela nové modely. Podotýkám, že řeč je o MPV, ne o vozech se zvýšenou střechou, za MPV falešně vydávané. K SUV nemíří hlavně bývalí majitelé MPV ale především bývalí majitelé hatchbacků, liftbacků, kombíků a v nemalé míře i těch pseudoMPV. Další skupinou jsou ti, kteří míří od velkých SUV ke středním, protože přišli na to, že jim bohatě stačí a jezdí nejméně o třetinu levněji. Jinak řečeno: vývoj Galaxy - Kuga, Sharan - Tiguan je vzácností, zatímco Mondeo - Kuga, Passat - Tiguan, Avensis - RAV je častý.
Co je podle tebe značná poptávka? Sharan, Galaxy nebo Alhambra mají velmi nízké prodeje. 20 - 30 000 aut ročně snad nemůžeš považovat za značnou poptávku. Pokles prodejů ve třídě MPV je obrovský. Třeba dlouhodobě nejprodávanější MPV renault Scénic je dnes na polovičních prodejích. A to je posledních minimálně 10 let vždy nejprodávanějším MPV.
Mali skôr downgradovať či defaceliftovať súčasný dizajn Espacu (hlavne v interiéri), pridať nejakú ostrú hranku, zmeniť predné svetlá a mohlo byť z toho pekné MPV.
To by nebyl Renault. Jeho notorické hledání slepých cest v oblasti designu je pověstné. V tomto případě reinkarnují fatálně neúspěšný vzhled omylu jménem Avantime.
ano máte pravdu, ale pro mne to byl jeden z nejzajímavějších designů doby, ať v podání Avanitme nebo ve zmanšenině Megane, mám rád nevšední odvážná auta, ostatně hranatost Escape se mi dodnes moc líbí, ale již moc dlouho kupující jasně říkali, že takové auto nechtějí, prodejní výsledky měl dlouhodobě katastrofální
Paradoxně to byl jeden z nejhezčích renaultů za řadu let (a nebylo jich až zas tak moc). Absurdní nepraktičnost toho auta, nešťastně zvolený motor, nesmyslná cena a vysoká nespolehlivost ho odsoudily do stejných pekel, kam zamířila i obluda VelSatis a další.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.