Renault hodlá koupit značku SsangYong, touží snad po jejím designu?

Těžko říci proč, nicméně francouzský Renault se svými vazaly jihokorejským Renault Samsung Motors a japonským Nissanem nabídli automobilce SsangYong Motor Co., že ji začlení do svého portfolia. Detaily této nabídky zatím neznáme, ale skutečně nás překvapuje - na autech SsangYongu byl po většinu ćasu zajímavý snad jen jejich design, a to vesměs svou nezměrnou ošklivostí.

To ostatně vysvětluje i fakt, že SsangYong nyní prochází náročnou restrukturalizací, kterou si vyžádaly požadavky soudu, neboť již v lednu jím byla nařízena konkurzní správa. SsangYong je nejmenším jihokorejským výrobcem automobilů s velkými plány, svůj podíl v ní mají i čínská společnost SAIC Motor (6,2%) nebo divize konsorcia Barclays (8,02 %). Zaměstnanci výrobních závodů blokovali svými stávkami proti plánovanámu propouštění bezmála 80 dní, což automobilku SsangYong stálo 183 milionů dolarů.

O vlastnictví značky stojí i několik dalších firem všetně Pawan Kumar Ruia, Seoul Investments, SM Aluminum nebo Young An Hat Co., přičemž pouze Mahindra & Mahindra zveřejnila výši svojí nabídky: 500 milionů dolarů.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky