Renault Grand Modus už pozná slovenské ceny

Slovenský importér Renaultu zverejnil kompletný cenník nového modelu Grand Modus. Väčší z dvojice štartuje v súčasnosti na čiastke 344 900 Sk, a to s motorom 1,2 16V 55 kW/75 k. K dispozícii sú tri výbavy (Authentique, Expression, Dynamique), pričom silnejší preplňovaný motor 1,2 TCE 74 kW/100 k kúpite len v najvyššej z nich a zaplatíte pri tom 434 900 Sk.

Tip 1: Predstavenie Grand Modusu si môžete prečítať tu.

Pre priaznivcov naftových motorov je k dispozícii štvorvalec Common-rail 1,5 dCi v dvoch výkonových verziách – 50 kW/68 k a 63 kW/85 k. Slabší z nich začína na cene 405 900 Sk, silnejší dostanete opäť len v najvyššej výbave Dynamique a zaplatíte zaň minimálne 488 900 Sk.

Pokiaľ nahliadnete do oficiálneho cenníka, zistíte, že Renault uvádza klasické i akciové ceny, ktoré sú o 15 tisíc Sk nižšie. Tie však platia dlhodobo, a tak uvádzame práve ne. V budúcnosti sa taktiež počíta s ďalšími zľavami, zatiaľ však ide o pomerne čerstvú novinku.

Tip 2: Kompletný slovenský cenník Renaultu Grand Modus si môžete stiahnuť vo formáte pdf tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Grand Modus

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků