Renault Grand Kangoo: „jezevčík“ pro sedm sedících

Značka Renault na domácím trhu v dubnu začne prodávat nový sedmimístný kompaktní model Grand Kangoo.

Francouzská automobilka Renault pokračuje ve své expanzi na poli cenově dostupných osobních automobilů schopných přepravy většího počtu cestujících. Na letošním autosalonu v Ženevě například představila (hlavně slibovanou cenou) působivý model Dacia Lodgy, zatímco nyní oznámila, že již za několik dní spustí prodeje dalšího podobně střiženého typu v podobě prodlouženého modelu Kangoo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Grand Kangoo chce oslovit především početnější rodiny a živnostníky žádající variabilní interiér

Žádná revoluční novinka to není, co si budeme nalhávat. Nový Renault Grand Kangoo s doplňkovým označením odkazujícím na zvyklosti ve větších řadách Scénic a Espace je totiž prakticky jen přepracovanou verzí již předloni uvedeného prodlouženého modelu Renault Kangoo Van Maxi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Od výchozího typu Kangoo Van Maxi se Grand Kangoo liší bohatě prosklenou karoserií

Renault Kangoo je konstruován jako lehký užitkový automobil, nicméně pro přepravu převážně živého nákladu doznala verze Grand Kangoo řady úprav směřujících především ke zvýšení komfortu posádky. Jak je dobře patrné z přiložených snímků, Grand Kangoo hodlá oslnit především objemem vnitřního prostoru a jeho variabilitou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Několik příkladů konfigurací sedadel rozmístěných ve třech řadách

Sedadla jsou rozmístěna v typickém uspořádání 2+3+2. Samostatné sedáky poslední řady jsou sklopné i vyjímatelné, sedadla prostřední řady lze samostatně sklápět do roviny podlahy zavazadlového prostoru, přičemž díky vpřed sklopnému opěradlu na místě spolujezdce lze vytvořit prostor i pro velmi dlouhé předměty.

Na francouzském trhu bude Renault Grand Kangoo připraven k objednání již za několik dní a bude se dodávat ve dvou výbavových stupních Authentique a Privilege. Oba z nich budou opatřeny výhradně vznětovým čtyřválcem 1,5 dCi ve výkonových verzích 90 a 110 koní (66, resp. 81 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lépe vybavené Grand Kangoo Privilege (vpravo) se od levnější verze Authentique liší nejen většími ráfky, ale také předním nárazníkem a dalšími detaily

Také Grand Kangoo bude sjíždět z výrobních linek francouzské továrny MCA v Maubeuge. Oficiální představitelé automobilky tvrdí, že jejich novinka je zaměřena především na rodiny a podnikatele, kteří žádají víceúčelové vozidlo s variabilním vnitřním prostorem.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků