Renault Fluence podruhé: ještě lépe a ještě radostněji?

28 komentářů

Stanislav Hahn
17. srpna • 11:37

Kdybych měl prachy koupím si ho.:-)):-)):-))

jirka
9. února • 19:28

v reklamách běží opravdová limuzína a s limuzínou to nemá vůbec nic společného. Proboha budte vy impotetní lidi co děláte v reklamce aspon trochu střízliví. Jděte se svézt s c clas 500 a jím podobné vozy at víte jak skutečně limuzína vypadá viz bmw sedmička rolce royce bentley audi a 8 atd.

5. srpna • 1:46

To si asi koukal v televizi na agenta 007

fogel
10. února • 10:16

znám lidi,kteří se smějí vtipu až poté,co jim někdo řekne oč šlo...

Haleluja
9. února • 19:35

PR nic?

broom
9. února • 17:02

Nevidím tam moc změn,tošku jinej čumák,jinak je to stejný. Vlastním fluence 2010 a až na trošku vyšší spotřebu je to dobré auto. Mám 1.6 16v 81kw.Najeto 21.000km.Kufr je hodně velkej a pro cestující vzadu je místa dost,sednu si tam i já a to měřim 189cm. Jen těch 110koní je trošku zadýchaných a nějak moc se neprojevujou.....Ale na to moje ježdění to stačí.

Zelí
9. února • 16:37

Od rendlíku je to skvělá cenová nabídka. To bezesporu. Na druhou stranu není to žádné umění dělat levně auto v zemi, kde ušijou džíny za 14 Kč.

5. srpna • 1:43

Dziny za 14 kc sijou cinani. Ja jsem pro ne jezdil. Ted mam fabii 1.4 mpi 15 let v zakladu 267000 kc.neustale v servisu a to ma najeto 175000km.za tu dobu s kompletnim serviem me stala 150000 kc. Proc tedy nekoupit za tu cenu fluence? A v plne vybave.ja ho koupil pred tydnem. Takze cas ukaze.ale po zkusenostech se skoda tak uz nikdy.jirka

Jan
9. února • 11:01

Za motor 1,6dci cena nějakých 384000,- je fantastická nabídka(zrychlení9,8s,200maximálka a spotřeba na dálku3,9l)Bratr ho má 1,5dci,najeto má cca70tisíc a je žádná závada(jednou praskla žárovka)Kupuju 1,6dcisuper fauf

George
9. února • 12:55

Spotřeba na dálku 3,9 :-D Tak možná zbožné přání :-D A za takovou mrdku pomalu 400kolíků??!! To si koupím raději tu od škodovky,ale vím,že jak jí budu opět prodávat,tak nebudu mít problém,a ještě na ní tolik neprodělám ;-)

Haleluja
9. února • 19:33

Jezis, to je ale zase Skodovacky kec... B-]Ty joudo, prodelavas uz kdyz za ten plastovej zgarb z Bolky vyhodis o 60 koliku vice...:-P

George
10. února • 18:10

Tady je zas debilů :-D Samí AAAčkoví kovbojové,coby kdyby,kamarád kamaráda povídal :-D A nové auto,si v životě nekoupí ;-)

Petr
12. února • 9:48

:-D Mas pravdu, kdyz uz nejezdi ve Favu tak si koupili Ochcavku 1 se 300 000km a stocenym tachometrem a ted tu blejou rozumy!:-O

Petr
9. února • 14:28

:-DJen si tu Skodovku kup! Zvlaste ti doporucuji 1,2 TSI 63Kw! Az ji plne nalozis, tak budes rad ze se rozjedes jen z kopce! A 100t Km bude pro tebe vysnena a nedosazitelna meta mistre!:-D

Kuba
8. února • 23:07

1,6 dci se 130k :-)...škodovko, máš docela problém, s tím svým zadýchaným TDíčkem :-)..Fluence solidní vozítko a za tu cenu? U Škodovky možná tak rapida oškubanýho jak slepici..

oli
14. června • 13:51

to ano ale problem tu 1.6 dci u nas sehnat . vlastne vsude :-(

vaclav
9. února • 22:13

Taky mám 1,6 oktavku a náš ,,mladej,,,si koupilFluence,,85KW,ty jeho koně jsou nějak líný,,není mezi námi při jízdě skoro žádný rozdíl,,jeden druhému neujede ale ,,mladej ,,je v servisu každý měsíc,,,ještě že je to v záruce ,,proto jsou ti francouzi,,dobře vybavení,,tak nápadně laciný,,,dnes už má ,,mladej,,,trochu jinej názor na frantíky,,,no kupoval ho právě proto že byl tak levný !!

Petr  Griga
9. února • 23:50

Zkus se vrátit na ZŠ, zopakovat ČJ a pak svůj příspěvek napiš správně česky, aby se dal pochopit. Tohle je prostě hatmatilka nějakého lidoopa, zdánlivě podobná slovanským jazykům.

lethal924
8. února • 23:54

Souhlas :-) bohuzel u nas Skoda problem nema, lidi budou porad z nejakeho duvodu "vlastenci". Me osobne by Rencek docela lakal, posledni Clia a Megany se jevi jako spolehlive a na francouze i kvalitni auta, proste jednoduche male veci oni delat umi. Laguny bych se asi jeste bal...
Nicmene hlavnim ikdyz docela povrchnim a subjektivnim duvodem proc me Renault odpuzuje je DESIGN. Ty Megany docela ujdou, vzdycky vypadaly jako normalni auta, ale to ostatni jsem nikdy nepochopil. Tak neforemne auto jako je Fluence jsem snad nikdy nevidel. Ono by stacilo pozmenit par detailu a je to docela pekne auto, ale z boku to proste vypada jak nekolik veci poslepovanych dohromady. Jakoby designer dostal za ukol schvalne nevytvaret libive auta. Vdzy se tam objevy nejaky zrudny detail ktery zkazi cely dojem. Navic to ani neni z kategorie "tak osklive az je to hezke" jako byval napriklad saab 900. Zkratka za me je to hnus a musel bych k tomu chodit po tme, za vse ostatni ale davam palec nahoru.

fogel
9. února • 8:12

nevím,nevím,tvůj názor respektuji,není to žádný výstřelek italských designérů a až na drobnůstky-přední světla,maska, má fluence celkově čisté a vyvážené linie,tak to vidím já,někomu se však nelíbí kosočtverec na kapotě,ale to je jeho problém

dzelo
8. února • 20:52

To je sice hezké co zde Renault nabízí ale kde je ten nový benzinový motor 85kw se spotřebou o litr menší ? Zřejmě to byla jen kachna a chyták na zákazníky.:-/

fogel
8. února • 22:20

ze startu je tam asi základní nabídka,ostatní motory,které nabízel minulý model plus ty nové přijdou pravděpodobně později,vydržať...

anawarr
8. února • 18:24

poprvé nic moc, podruhé taky hnus. btw: měl jsem 4 renaulty

Jirka
8. února • 19:13

Já mám třetího a klidně si koupím další....B-]

kk
8. února • 17:17

ma to len dve nevyhody (pre mna).
Zial, su natolko zasadne, ze si Fluence nikdy nekupim:1. je to sedan
2. malo miesta na hlavu (hlavne vzadu)Kvoli bodu 1 to ani nikdy nebude konkurent liftbackov od skodky. Sedan skratka nie je to prave pre tento geopriestor - a ja fakt potrebujem prevazat aj veci v kufri. A nie len kufrik-diplomatku

Veto
11. února • 15:56

mal som podobny nazor ako ty, pokial som si neuvedomil, ze co take na tom naoxaj budes prevazat. Teraz mam kombi ale ani si neoamatam ze by som ho za dva roky vyuzil.
A hlavne tusim 178cm siroku fluence naozaj nemozes provnavat s 170cm jazvecikovskym rapidom. To ti neozaj nwvadi tento handycap ked uz spominas vysku?
Koli mini vyhode v podobe liftbacku nie som ochtny obetovat komfort na sirku

Plusko
8. února • 20:46

Aj sedan má oproti liftbacku nesporné výhody - má tuhšiu karosériu a keď otvoríš kufor v zime, nevyvetráš si vnútorný priestor. Mal som obe, rozdiel je skutočne minimálny.

Fantomas
8. února • 18:55

Naštěstí neuvažují všichni lidé stejně jako vy a tak si každý vybere to, co mu vyhovuje a co se mi líbí. Proto jsou na trhu různá auta.

Doporučujeme

Články odjinud