Renault Fluence: facelift oficiálně představen

Modernizovaný Renault Fluence si odbyl své oficiální představení. Jak už to tak bývá, jednou z nejvýraznějších novinek je pozměněná přední část, která vychází z nové generace modelu Clio. Nechybí samozřejmě také LED diody denního svícení nebo litá kola s novým designem. Do interiéru se nastěhoval nový přístrojový panel, kvalitnější čalounění, v případě vrcholných verzí také multimediální systém Renault R-Link s dotykovou obrazovkou a možností hlasového ovládání. 

Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Novinkou v nabídce motorizací je benzinová jedna-šestka s maximálním výkonem 115 koní spolupracující s novou bezstupňovou převodovkou X-Tronic. V kombinovaném provozu by si tento motor měl říci o 6,4 l/100 km. Dieselová část nabídne motor 1.5 dCi s maximem 110 koní a dvouspojkovou převodovkou, výkonnější alternativou je jedna-šestka dCi disponující výkonem 130 koní.

Výroba modernizovaného Renaultu Fluence zůstává v Turecku. Prodeje zde odstartují začátkem roku, přičemž během roku 2013 by se měl tento model postupně dostat do 55 zemí světa.  

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků