Renault finišuje s novým Méganem sedan (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit Mégane sedan z rodu francouzského Renaultu. Ten je velmi důležitý pro automobilku jakou takovou, protože se počítá s prodeji hlavně v jižní a východní Evropě a dokonce i ve státech Jižní Ameriky.

K hatchbacku se přednedávnem přidala také kombi verze (její nový test si můžete přečíst zde) a není žádným tajemstvím, že u Renaultu plánují později do světa vyslat také verzi CC (Cabrio s pevnou sklápěcí střechou) a možná dokonce i crossover.

Pod kapotou se počítá se stejnými motorizacemi, jaké jsou k dispozici pro kombi - zážehové šestnáctistovky o výkonech 100 a 110 koní, silnější pak bude přeplňovaná jedna-čtyřka s výkonem 130 koní. Vrcholní motorizací má být agregát 2,0 Turbo s výkonem 180 koní. Nejslabším dieselem zůstane agregát 1,5 dCi ve výkonových verzích 85 a 105 koní, 1,9 dCi nabídne 130 koní a dvoulitr pak bude na přední kola posílat 150 nebo 160 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Renault Mégane sedan stále ještě s výrazným maskováním

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků