Lojza
31. října 2020 • 23:08

za Rendlika dat 1,2 mega, to je dobrej ulet.

Optimistan
30. října 2020 • 23:03

no a pak že to nepůjde, elektroklump je zatím drahý a s omezeným použitím, tak prostě nabídku spalováků omezíme a zdražíme a ještě zdaníme a kdo potřebuje jezdit tak si předražený elektroklump bude muset koupit a víte jak to dopadne ? prům.stáří aut se zvýší na 20 let, snad to ten ekoxindl pochopí až se budou zavírat výr.závody :-O

jozka
30. října 2020 • 8:12

Netusim o cem je rec. Espace byl prakticke auto za celkem rozumny peniz s odpovidajici nabidkou motoru. To skoncilo IV.generaci. Misto ni prislo neco... co to vlastne je? Prakticke to neni, motory to nema a cena?Nemuzete ubit neco, co uz davno chciplo. Jen to zjevne porad jeste nekomu nedoslo.

Kingoš
30. října 2020 • 10:42

Jinými slovy, z lowcostu pro plebs se stal elegantní pohodlný vůz, na který každý nedosáhne. A najednou je na něm všechno špatně. Neúspěch je jinde. Prodeje souvisí s módní mánií. Stejně jako je v oděvním průmyslu, nikdo si v tomto roce nekoupí kalhoty do zvonu, tak i odzvonilo MPV a šílí se po SUV. Na tyhle módní vlny nejsem, jen říkám, jak vybírají reální evropští zákazníci.

jozka
30. října 2020 • 11:20

Jasne, odzvonilo MPV. A proto se Evropou siri Caddy, Rifter, Kangoo, Dokker a podobne. MPV odzvonilo protoze se je vyrobci snazi posunovat od praktickeho nastroje k modnimu doplnku

Kingoš
30. října 2020 • 15:54

Caddy a Dokker jsou dodávky pro dělníky, moc je na ulicích nevidím. Rifter vůbec nevím co je a Kangoo jsem už neviděl pěkně dlouho. Jestli máš dojem, že to jsou pro automobilky klíčové modely, žiješ v bublině.

Allamarein
30. října 2020 • 18:32

Takže jsi slepý a hloupý.

jozka
30. října 2020 • 18:27

Nejprodavanejsi MPV v CR v roce 20191. Hyundai ix20 3896 4126
2. Dacia Dokker 3461 3572
3. Citroën Berlingo 2498 2487
4. VW Caddy 1750 1784
5. VW Touran 1685 1875
6. Peugeot Rifter 1673 194
7. VW Transporter 1406 1202Takovejch delniku u nas... Dokkeru bylo mimochodem vic nez Golfu, Berlinga stejne jako Captury, Caddyny na urovni Focusu, Riftery cca jako Kugy. Mozna to nejsem ja, kdo by mel vystrcit hlavu z bubliny.

Kuk Vykuk
30. října 2020 • 3:19

Spalováky mašírujou do hrobu. Kdo bude chtít nadále jezdit ve spalováku, zavede si vejfuk povinně do utěsněný kabiny aby neobtěžoval okolí. B-]

Zelí
30. října 2020 • 7:20

Vejfuk do kabiny tady už nějací nadlidi používali. Ano, hrob je otevřený, ale ne pro spalováky, ale pro evropany - pro lidi.

Kankunen
30. října 2020 • 8:01

Jen finanční negramota nechápe kam se Evropa řítí.

řidič
29. října 2020 • 21:56

Zrušte ekoteroristy a aktivisty a můžou mít auta slušné motory.

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 8:01

mnoho aut slušné motory má

majkom
29. října 2020 • 20:40

espace zabiji uplne ulitla cena a otrasny interier:D

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 8:00

taky, ale nejen to

Kevil
29. října 2020 • 19:28

Za zánik klasiky můžeme poděkovat voličům, kteří volili Piráty, europoslance: Mikuláše Peksu, Marcela Kolaje, Markétu Gregorovou a Stanislava Polčáka (STAN) 3-[. Přeji jim, aby jezdili s tříválci a cpali se přitom Bio mrkví :-D.Viz článek
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-... ...

Kuk Vykuk
30. října 2020 • 3:26

Výborně, fůnus spalováků se pěkně urychluje, padaj do hrobu jak podťatý a milovníci rakovinometů brečej jak svíčkový báby. :-D:-PB-]

Neurotic
29. října 2020 • 18:01

Hustý, takže kvůli emisním limitům to má větší emise a menší výkon.

Allamarein
29. října 2020 • 18:52

Emise CO2 způsobí maximálně vyšší pokutu. Emise NOx způsobí, že auto nepůjde homologovat a prodávat. Každý normální si spočítá, co má smysl, a nebude se tu divit jako ty.

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 8:00

a že všichni ostatní s tím nemají problém....výkony i objemy navyšují

Michal2
30. října 2020 • 12:59

VW dokonce snížil spotřebu u 2l ale za cenu složitosti ala 2x dpf a 2x adblue.Ostatní přecházejí radši na hybridy které mají plusy i mouchy.

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 15:14

i ta složitost je pořád menší problém, než hybridy, které jsou dražší, mají obdŕoivský nesoulad mezi skutečnou a vykazovanou spotřebou a je jen otázkou času, kdy zas někomu dojde, že je nutno změnit homologační proces, protože auto s deklarovanou spotřebou 1,7 baští devět. Nic nového pod sluncem, viz NEDC->WLTP

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
30. října 2020 • 18:31

A nebo taky nebaští nic. Záleží jen na uživateli. Ale chápu, odpad si vybere jen to, co se mu hodí k potřebné nenávistí proti elektru...

Allamarein
30. října 2020 • 9:20

Problém s tím mají všichni. U nových aut zase objemy a výkony tak moc nerostou, a mnohé zajímavé verze a modely spíš naopak odcházejí (Touareg V8 budiž zářným příkladem, ale není sám). Espace by ze všeho nejvíce potřeboval novou generaci na moderní platformě, která bude umožňovat nějakou formu částečné elektrifikace. To samé Talisman a Scénic, pak mají i tyhle modely celkem velkou šanci na přežití.

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 10:01

jste trochu nepochopil, proč skončil Touareg V8.....:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
30. října 2020 • 18:30

Překvapivě... protože emise.

jogurt
30. října 2020 • 22:20

nikoliv :-D

iPace
29. října 2020 • 17:18

jako fakt tohle napise automobilovej novinar? a cerpate odkud, z vlastni fantazie nebo z relevantniho zdroje treba samotne automobilky ktera formou treba tiskove zpravy celoevropsky zdeluje ze stahuje dany motor kvuli emisim? protoze to by pak dany motor asi neprodavali nikde, a kdys koukam na stranky Renaultu v domovske Francii, tak ten motor TCe225 tam v nabidce je a evidentne neni problem ho objednat, takze nebude tohle vase honeni za senzaci ohledne emisi spise to, ze v CR se ta motorizace prodala asi ve 2 exemplarich Espace za celou dobu co je na trhu?

Dix_
30. října 2020 • 7:55
Allamarein
29. října 2020 • 18:49

Tak... konec Renaultu je přeci už jasný, takže situaci z českého trhu novinář automaticky vztáhne na celý svět.
Espace má smůlu, že přišel na svět v době, kdy se ještě moc neřešila elektromobilita a tím pádem na ni ani není připravený. Bohužel je to důsledek trestuhodného zaspání evropských automobilek.

Mirek
29. října 2020 • 20:33

Tak se zkus podívat třeba k sousedům do Německa, třeba ti to dojde.
https://www.renault.de/modelle/espace.html...

Tomáš Fuk
30. října 2020 • 7:59

Ti tam mají ještě staré konfigurace.
Renault pohřbil Espace už dávno, napřed příšernou kvalitou, později použitím nesmyslných motorů a k tomu navíc odklonem od koncepce MPV k čemusi indiferentnímu, co není důvod kupovat, pokud člověk není bezbřehým obdivovatelem chaotických počinů (a že jich bylo požehnaně) francouzské státní automobilky.

Mirek
30. října 2020 • 10:07

Ale o to tady přece nejde, jde jen o motorizaci.

Doporučujeme

Články odjinud