za Rendlika dat 1,2 mega, to je dobrej ulet.
no a pak že to nepůjde, elektroklump je zatím drahý a s omezeným použitím, tak prostě nabídku spalováků omezíme a zdražíme a ještě zdaníme a kdo potřebuje jezdit tak si předražený elektroklump bude muset koupit a víte jak to dopadne ? prům.stáří aut se zvýší na 20 let, snad to ten ekoxindl pochopí až se budou zavírat výr.závody :-O
Netusim o cem je rec. Espace byl prakticke auto za celkem rozumny peniz s odpovidajici nabidkou motoru. To skoncilo IV.generaci. Misto ni prislo neco... co to vlastne je? Prakticke to neni, motory to nema a cena?Nemuzete ubit neco, co uz davno chciplo. Jen to zjevne porad jeste nekomu nedoslo.
Jinými slovy, z lowcostu pro plebs se stal elegantní pohodlný vůz, na který každý nedosáhne. A najednou je na něm všechno špatně. Neúspěch je jinde. Prodeje souvisí s módní mánií. Stejně jako je v oděvním průmyslu, nikdo si v tomto roce nekoupí kalhoty do zvonu, tak i odzvonilo MPV a šílí se po SUV. Na tyhle módní vlny nejsem, jen říkám, jak vybírají reální evropští zákazníci.
Jasne, odzvonilo MPV. A proto se Evropou siri Caddy, Rifter, Kangoo, Dokker a podobne. MPV odzvonilo protoze se je vyrobci snazi posunovat od praktickeho nastroje k modnimu doplnku
Caddy a Dokker jsou dodávky pro dělníky, moc je na ulicích nevidím. Rifter vůbec nevím co je a Kangoo jsem už neviděl pěkně dlouho. Jestli máš dojem, že to jsou pro automobilky klíčové modely, žiješ v bublině.
Takže jsi slepý a hloupý.
Nejprodavanejsi MPV v CR v roce 20191. Hyundai ix20 3896 41262. Dacia Dokker 3461 35723. Citroën Berlingo 2498 24874. VW Caddy 1750 17845. VW Touran 1685 18756. Peugeot Rifter 1673 1947. VW Transporter 1406 1202Takovejch delniku u nas... Dokkeru bylo mimochodem vic nez Golfu, Berlinga stejne jako Captury, Caddyny na urovni Focusu, Riftery cca jako Kugy. Mozna to nejsem ja, kdo by mel vystrcit hlavu z bubliny.
Spalováky mašírujou do hrobu. Kdo bude chtít nadále jezdit ve spalováku, zavede si vejfuk povinně do utěsněný kabiny aby neobtěžoval okolí. B-]
Vejfuk do kabiny tady už nějací nadlidi používali. Ano, hrob je otevřený, ale ne pro spalováky, ale pro evropany - pro lidi.
Jen finanční negramota nechápe kam se Evropa řítí.
Zrušte ekoteroristy a aktivisty a můžou mít auta slušné motory.
mnoho aut slušné motory má
espace zabiji uplne ulitla cena a otrasny interier:D
taky, ale nejen to
Za zánik klasiky můžeme poděkovat voličům, kteří volili Piráty, europoslance: Mikuláše Peksu, Marcela Kolaje, Markétu Gregorovou a Stanislava Polčáka (STAN) 3-[. Přeji jim, aby jezdili s tříválci a cpali se přitom Bio mrkví :-D.Viz článekhttps://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-... ...
Výborně, fůnus spalováků se pěkně urychluje, padaj do hrobu jak podťatý a milovníci rakovinometů brečej jak svíčkový báby. :-D:-PB-]
Hustý, takže kvůli emisním limitům to má větší emise a menší výkon.
Emise CO2 způsobí maximálně vyšší pokutu. Emise NOx způsobí, že auto nepůjde homologovat a prodávat. Každý normální si spočítá, co má smysl, a nebude se tu divit jako ty.
a že všichni ostatní s tím nemají problém....výkony i objemy navyšují
VW dokonce snížil spotřebu u 2l ale za cenu složitosti ala 2x dpf a 2x adblue.Ostatní přecházejí radši na hybridy které mají plusy i mouchy.
i ta složitost je pořád menší problém, než hybridy, které jsou dražší, mají obdŕoivský nesoulad mezi skutečnou a vykazovanou spotřebou a je jen otázkou času, kdy zas někomu dojde, že je nutno změnit homologační proces, protože auto s deklarovanou spotřebou 1,7 baští devět. Nic nového pod sluncem, viz NEDC->WLTP
A nebo taky nebaští nic. Záleží jen na uživateli. Ale chápu, odpad si vybere jen to, co se mu hodí k potřebné nenávistí proti elektru...
Problém s tím mají všichni. U nových aut zase objemy a výkony tak moc nerostou, a mnohé zajímavé verze a modely spíš naopak odcházejí (Touareg V8 budiž zářným příkladem, ale není sám). Espace by ze všeho nejvíce potřeboval novou generaci na moderní platformě, která bude umožňovat nějakou formu částečné elektrifikace. To samé Talisman a Scénic, pak mají i tyhle modely celkem velkou šanci na přežití.
jste trochu nepochopil, proč skončil Touareg V8.....:-D
Překvapivě... protože emise.
nikoliv :-D
jako fakt tohle napise automobilovej novinar? a cerpate odkud, z vlastni fantazie nebo z relevantniho zdroje treba samotne automobilky ktera formou treba tiskove zpravy celoevropsky zdeluje ze stahuje dany motor kvuli emisim? protoze to by pak dany motor asi neprodavali nikde, a kdys koukam na stranky Renaultu v domovske Francii, tak ten motor TCe225 tam v nabidce je a evidentne neni problem ho objednat, takze nebude tohle vase honeni za senzaci ohledne emisi spise to, ze v CR se ta motorizace prodala asi ve 2 exemplarich Espace za celou dobu co je na trhu?
Tady je poslední CZ ceník:https://cdn.group.renault.com/ren/cz/pdf/pricelists/esp... ...
Tak... konec Renaultu je přeci už jasný, takže situaci z českého trhu novinář automaticky vztáhne na celý svět.Espace má smůlu, že přišel na svět v době, kdy se ještě moc neřešila elektromobilita a tím pádem na ni ani není připravený. Bohužel je to důsledek trestuhodného zaspání evropských automobilek.
Tak se zkus podívat třeba k sousedům do Německa, třeba ti to dojde.https://www.renault.de/modelle/espace.html...
Ti tam mají ještě staré konfigurace.Renault pohřbil Espace už dávno, napřed příšernou kvalitou, později použitím nesmyslných motorů a k tomu navíc odklonem od koncepce MPV k čemusi indiferentnímu, co není důvod kupovat, pokud člověk není bezbřehým obdivovatelem chaotických počinů (a že jich bylo požehnaně) francouzské státní automobilky.
Ale o to tady přece nejde, jde jen o motorizaci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.