Renault Espace se po čtyřech letech dočkal omlazení

21 komentářů

puck
9. února • 8:02

nedavno com cital statistiky, podla ktorej je so svojim auto spokonych necelych 19% majitelov renaultu espace

vdave
10. února • 11:57

dle letosnich vysledku TUV je v kategorii 2-3 letych aut celkem s prehledem na poslednim miste Renault Laguna. neprikladam temto vysledkum prehnanou dulezitost ale o necem to mozna vypovida. Rozhodne nechci renault hanit, sam mam lagunu akorat starsi rocnik

Ghostyx
9. února • 12:45

Tak je už příště nečti, je to kravina... S novým Espacem není problém. U toho staršího před r. 2004 byly nějaké mouchy, to ano, ale v celku na to množství co prodali, je to zanedbatelné číslo. Vono ani ti japončíci nejsou na 100% jak Tě denně masíruje reklama. Při dnešní přecpaností elektronikou se tomu ani nedivím... Špatnej E byl ten první co pamatuji, ten opravdu ve statistikách neoslňoval. Poslední léta ovšem Renault s kvalitou jde rok od roku nahoru, takže věřím tomu, že cíl Ghosina dostihnout japonce není jen tak plácání do větru...

tom69
14. února • 18:19

Ty jsi asi jeste nezavital na forum francouzska auta nebo na stranky www.reklamace.vyrobce.cz
ze jsi tak presvedcen o stoupajici kvalite

Tomáš Langer
15. února • 8:10

Právě proto, že mám dojem, že oba zmíněné weby jednostranně informují o negativech francouzských aut, píšu sem svoje zkušenosti, které nejsou "jedna paní povídala", ale mé záznamy o provozu a opravách dvou Renaultů Espace za 5 let provozu.
To spíš proto, aby si mohl každý udělat obrázek sám a nespoléhal se jen na propagandu z jedné strany. Ono je totiž divné, že se francouzská auta tak dobře prodávají (Renault opakovaně importér č.1 jak u nás, tak v Německu), když jsou podle tebou zmíněných webů tak velmi špatná.
Tomáš

Tomáš Langer
14. února • 8:29

Měl jsem 4 roky Espace z roku 1990, teď mám Grand Espace z roku 1998. Ano, ten starý Espace "spotřeboval" mezi 13. a 15. rokem života hodně peněz - brzdový kotouče, výfuk, čepy řízení, zapalovací cívka, pár čidel v motoru, baterka, tlumiče, spojkový lanko. Na tak starý auto to není nic mimořádného. Nikdy se nestalo, že bych nedojel domů, jen jednou jsem se musel vrátit, když mi prasklo to spojkový lanko (ale dojel jsem).
Grand Espace mám 3/4 roku, musel jsem vyměnit oba radiátory klimatizace (levý tekl), zavařit výfuk a vyměnit baterku. Opět nic, co by nedělala jiná auta stejného stáří. Jo, občas mi problikne před startem varování na nízkou hladinu oleje nebo závadu elektroniky. Dělá to od té doby, co se při výměně těch radiátorů musela komplet rozebrat přístrojovka a zase smontovat. Zřejmě zlobí nějaký kontakt, neboť předtím se to neobjevovalo.
Jako služební auta jsem měl Vectru, Mitsubishi Carisma, Octavii, Felicii a Focus a ač byly vždy do 3 let věku, měly počet závad docela podobný mému současnému osmiletému Grand Espace.
A o prostornosti, pohodlí, přehledu vysoko posazeného řidiče - a kupodivu i o jízdních vlastnostech - nemá cenu hovořit. Kdo nevyzkoušel, neuvěří. Většina majitelů Espaců už jiné auto než MPV nechce.
Tomáš

petula
7. března • 21:02

Musím Tě Tome podpořit, jsem chlap co má 2 metry, a do ničeho jiného tak rád nesedám. Spíš do ostatních "lezu!" Je to jako Boeing na silnici, 8 airbagů a designérsky zdařilý kus. Jezdím i Mondeem a můžu říct, že se na mě vykašlaly vstřiky po 100tis. A to se říká "dříč Ford!" A ten kdo neví co je v překladu espace, ať do toho nekafrá...

lefil
9. února • 16:34

No s tou kvalitou je to pravda. Známý má nejnovějšího Espace s 3,0 dci a je víc v servisu než na silnici. Naposledy mu např. po uzamčení auta dálkovám ovládáním sám nastartoval  a to několikrát. Frantíci by měli dělat jen víno a sýry, ale auta proboha ne....

Ghostyx
9. února • 18:33

Fajn. Já mám např. Lagunu kombíka s benzínovým dvoulitrovým turbem, ročník 2004 (najeto 120tis.), pravidelné servisní prohlídky, garážovaná a šlape jak hodinky. Leju tam jen benzín a další náplně. Ve srovnání např. s jakýmkoliv tehdejším Passatem, nebe a dudy... Mám kámoše co má Espace v plné palbě s 3,5 v6 a je nadmíru spokojenej. Tak to jsme asi měli oba štestí, že? Při té jejich frantícké nekvalitě... Myslím, že to co píšeš je zase jeden z těch blábolů, který se tady dnes a denně objevuje a obrušuje skoro na všech serverech. Ale souhlasím s Tebou, že auta prošpikovaná elektronikou se asi opravdu "se.ou" víc než obvykle viz. jakýkoliv dnešní Mercedes, ale světe div se i BMW apod. Znám lidi co mají servis a ty by mohli vyprávět... 

 

 

Tom
11. února • 16:44

No jo, jenže "já jsem spokojenej a můj kámoš taky" nic neznamená. Sice ti to věřím, ale v žebříčcích, kde odpovídá velké množství majitelů (JD Power apod.) jsou Renaulty bohužel vždycky na posledních příčkách v hodnocení, Espace speciálně.

mayklmaykl
9. února • 22:58

a je to snad ještě hnusnější než předchozí generace+podprůměrný některý motory, 180kw motor zase v tomhle trakaři nemá smysl-nelze využít s daným podvozkem, poruchovost tam je  a bude....dost dobře taky nechápu co je na espacech a scenicích pohodlného

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trener
15. února • 16:20

Dobrý no, máš řidičák nebo na auta koukáš z tramvaje.

Ghostyx
10. února • 15:17

Ty toho nechápeš asi trošku víc... Sorry kámo.

mayklmaykl
11. února • 14:55

a ty jsi v té káře "kámo" už jel? popřípadě v kolika autech jsi jel abys mohl srovnávat?

stepk
9. února • 22:56

otec ma Passata 2,8 z 2003 v pny palbe za skoro jeden a ctvrt milionu po sleve dodnes skoro zadna porucha az na 2krat nefunkcni klimu a spotrebni veci viz loziska, rozody, tlumice atd. najeto 237tkm...  To mel asi taky celkem stesti, ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ghostyx
10. února • 15:14

Myslel jsem ve srovnání s tehdejším designem Passata (asi jen můj subjketviní názor) ne ve srovnání spolehlivosti... Jinak o P jsem tehdy uvažoval, ale nelíbil se mi jejich kombík. Proti Passatovi jinak nemůžu říct ani popel. Dobrá kára, obvzlášť ten poslední...

Duke
9. února • 13:37

...rok od roku jde kvalita nahoru ?...ze dostihnou Japonce ? Myslim, ze se taky nechavas az moc masirovat reklamou

Arrrw
9. února • 18:54

Bez se vycpat japonciku

Semtex
9. února • 13:49

Já bych to tak nereálně neviděl.. Když se na to bude tlačit, tak se výsledky určitě ukážou. A opěvovat pořád japonce? Ok, taky jsem do nedávna jezdil Hondou, ale tu kvalitu nějak nevidím. Moje další auto Honda nebude. Co začali dělat Hondy v UK tak to stojí taky pěkně za.... Jediná záruka je auto, které sem dovezou rovnou z Japonska - toť moje zkušenost po třech Accordech. Nikomu to nevnucuju, ale přejímat jenom zažité názory jako nejprve "japonec až na konec" a teď zase druhý extrém "japonci jsou všichni kvalitní", tak to je celkem k ničemu, resp. chce to vlastní názor..

DVD
9. února • 0:18

ten šesti hrnek 3,5l je maso:) nacpat 250kobyl na přední kola rodinýho MPV je boží šílenost:) navíc je to motor ze Zka tak bude třeba i pěkně znít, jen se bojim že ho koupí tak 1% zájemců, škoda

nocni_dric
9. února • 1:25

no nevim ale treba vaha toho grandespace nebude zas tak mala,on to je preci jen poradny kus zeleza.mozna to tech 250 pojede a zrychlovat to bude konecne trosku sviznejc..pekny napad cena bude taky docela odpovidajici,prece jen kvalitni moturek neco stoji ze

Doporučujeme

Články odjinud