Renault Espace se po čtyřech letech dočkal omlazení

Poslední generace velkého MPV Renault Espace se konečně dočkala faceliftu. Ten přinesl nejen mírnou obměnu vzhledu, ale také několik inovací pod kapotou. Největším lákadlem budou zřejmě nové dvoulitrové diesely s výkonem až 173 koní.
Renault Espace se po čtyřech letech dočkal omlazení

Facelift je to opravdu jen velmi drobný. Espace dostal nové xenonové přední světlomety a také modifikované zadní. Spolu s tímto dostal i upravené nárazníky, které jsou nyní více zaoblené.

Pod kapotou faceliftovaného Espace se objeví dva nové naftové motory dCi. Dvoulitrové čtyřválce o výkonech 110 kW (150 k) a 127 kW (173 k). Pod kapotou se také objeví staronový třílitrový naftový šestiválec o výkonu 133 kW (181 k) s točivým momentem 400 Nm. Všechny tři naftové motory pochopitelně plní emisní normu Euro 4 a jsou vybaveny filtry pevných částic. Dle Renaultu si řekne silnější čtyřválcový nafťák v kombinovaném cyklu o 7,6 l paliva na 100 km a šestiválec o 9,4 litru. Benzín zastupuje čtyřválcový dvoulitr s turbem o výkonu 125 kW (170 k) atmosférický čtyřválec 2,0 16V o výkonu 102 kW (140 k) a šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 180 kW (245 k). Motory 1.9 dCi a 2,2 dCi jsou tak nahrazeny zmíněnou dvojicí dvoulitrů.

Ve výbavě se objeví nový multimediální balík s navigací, který obsahuje LCD panely a DVD přehrávač s prostorovým zvukem, bluetooth telefon, mp3 přehrávač a další. Zákazník si také bude moci zvolit mezi 17 nebo 18" koly z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Renault Espace facelift
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků