Renault Espace se po čtyřech letech dočkal omlazení

Poslední generace velkého MPV Renault Espace se konečně dočkala faceliftu. Ten přinesl nejen mírnou obměnu vzhledu, ale také několik inovací pod kapotou. Největším lákadlem budou zřejmě nové dvoulitrové diesely s výkonem až 173 koní.
Renault Espace se po čtyřech letech dočkal omlazení

Facelift je to opravdu jen velmi drobný. Espace dostal nové xenonové přední světlomety a také modifikované zadní. Spolu s tímto dostal i upravené nárazníky, které jsou nyní více zaoblené.

Pod kapotou faceliftovaného Espace se objeví dva nové naftové motory dCi. Dvoulitrové čtyřválce o výkonech 110 kW (150 k) a 127 kW (173 k). Pod kapotou se také objeví staronový třílitrový naftový šestiválec o výkonu 133 kW (181 k) s točivým momentem 400 Nm. Všechny tři naftové motory pochopitelně plní emisní normu Euro 4 a jsou vybaveny filtry pevných částic. Dle Renaultu si řekne silnější čtyřválcový nafťák v kombinovaném cyklu o 7,6 l paliva na 100 km a šestiválec o 9,4 litru. Benzín zastupuje čtyřválcový dvoulitr s turbem o výkonu 125 kW (170 k) atmosférický čtyřválec 2,0 16V o výkonu 102 kW (140 k) a šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 180 kW (245 k). Motory 1.9 dCi a 2,2 dCi jsou tak nahrazeny zmíněnou dvojicí dvoulitrů.

Ve výbavě se objeví nový multimediální balík s navigací, který obsahuje LCD panely a DVD přehrávač s prostorovým zvukem, bluetooth telefon, mp3 přehrávač a další. Zákazník si také bude moci zvolit mezi 17 nebo 18" koly z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Renault Espace facelift
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků