Renault Espace prošel modernizací. Je o špetku luxusnější a nabitý technikou

Kategorie MPV u Renaultu stále žije a dosavadní generace modelu Espace přichází s modernizací, která zahrnuje novou techniku uvnitř i navenek.

Renault se stále drží kategorie MPV a pro svůj model Espace si nyní připravil modernizaci. Vylepšená pátá generace velkoprostorového vozu se zvenku chlubí novými adaptivními Matrix LED světlomety, zadními LED svítilnami s novou grafikou, do nabídky přichází nové designy kol a přepracován byl lehce přední i zadní nárazník.

Uvnitř se objevuje rovněž přepracovaný středový panel, který nabízí nový odkládací prostor se dvěma držáky na pití a párem USB portů. Infotainment s 9,3palcovou obrazovkou běží na posledním systému a podporuje rozhraní Apple CarPlay a Android Auto, zatímco před řidičem je rovněž nový konfigurovatelný digitální přístrojový štít se zobrazováním 3D navigace.

Nový Renault Zoe má české ceny. S ekologickým bonusem jde o lákavou nabídku

Nový Renault Zoe má české ceny. S ekologickým bonusem jde o lákavou nabídku

Renault uvádí, že více jak 60 % všech prodaných modelů Espace od roku 2015 bylo zvoleno v nejvyšší výbavě Initiale Paris, u které nyní nabízí nové typy koženého čalounění, řidič i pasažér se rozvalí do pohodlných sedaček nyní nastavitelných až v 10 směrech a nadále zahrnujících funkce vyhřívání, odvětrávání a masáže. Standardně se ve výbavě objeví nová boční okna pro lepší odhlučnění kabiny. Stále přitom může být Espace bez ohledu na úroveň výbavy až sedmimístný.

Po stránce bezpečnosti a asistentů nabízí modernizovaný Espace poslední vychytávky ve formě asistenta pro jízdu v koloně a na dálnici včetně adaptivní tempomatu s funkcí Stop & Go a udržování jízdy v pruhu, rozšířený parkovací asistent, upozornění na překážky za vozem, systém krizového brzdění, hlídání mrtvého úhlu, sledování únavy řidiče a další.

Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl

Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl

Ve spojení s podvozkem s adaptivními tlumiči pak může být Espace vybaven i systémem natáčení zadní kol. Řidič má také na výběr ze třech jízdních režimů Eco, Comfort a Sport.

Portfolio motorů zůstává u třech možností: nejsilnějšího benzinového čtyřválce o objemu 1,8 litru a výkonu 166 kW (225 koní) ve spojení se sedmistupňovým automatem nebo dvoulitrových naftových čtyřválců naladěných na 118 kW (160 koní) či 147 kW (200 koní), které pracují s šestistupňovými automaty.

Modernizovaný Renault Espace vstoupí do prodeje v Evropě na jaře příštího roku. O cenách v Česku budeme určitě ještě informovat.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků