Renault Espace prošel modernizací. Je o špetku luxusnější a nabitý technikou

Kategorie MPV u Renaultu stále žije a dosavadní generace modelu Espace přichází s modernizací, která zahrnuje novou techniku uvnitř i navenek.

Renault se stále drží kategorie MPV a pro svůj model Espace si nyní připravil modernizaci. Vylepšená pátá generace velkoprostorového vozu se zvenku chlubí novými adaptivními Matrix LED světlomety, zadními LED svítilnami s novou grafikou, do nabídky přichází nové designy kol a přepracován byl lehce přední i zadní nárazník.

Uvnitř se objevuje rovněž přepracovaný středový panel, který nabízí nový odkládací prostor se dvěma držáky na pití a párem USB portů. Infotainment s 9,3palcovou obrazovkou běží na posledním systému a podporuje rozhraní Apple CarPlay a Android Auto, zatímco před řidičem je rovněž nový konfigurovatelný digitální přístrojový štít se zobrazováním 3D navigace.

Nový Renault Zoe má české ceny. S ekologickým bonusem jde o lákavou nabídku

Nový Renault Zoe má české ceny. S ekologickým bonusem jde o lákavou nabídku

Renault uvádí, že více jak 60 % všech prodaných modelů Espace od roku 2015 bylo zvoleno v nejvyšší výbavě Initiale Paris, u které nyní nabízí nové typy koženého čalounění, řidič i pasažér se rozvalí do pohodlných sedaček nyní nastavitelných až v 10 směrech a nadále zahrnujících funkce vyhřívání, odvětrávání a masáže. Standardně se ve výbavě objeví nová boční okna pro lepší odhlučnění kabiny. Stále přitom může být Espace bez ohledu na úroveň výbavy až sedmimístný.

Po stránce bezpečnosti a asistentů nabízí modernizovaný Espace poslední vychytávky ve formě asistenta pro jízdu v koloně a na dálnici včetně adaptivní tempomatu s funkcí Stop & Go a udržování jízdy v pruhu, rozšířený parkovací asistent, upozornění na překážky za vozem, systém krizového brzdění, hlídání mrtvého úhlu, sledování únavy řidiče a další.

Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl

Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl

Ve spojení s podvozkem s adaptivními tlumiči pak může být Espace vybaven i systémem natáčení zadní kol. Řidič má také na výběr ze třech jízdních režimů Eco, Comfort a Sport.

Portfolio motorů končí u dvou možností: nejsilnějšího benzinového čtyřválce o objemu 1,8 litru a výkonu 166 kW (225 koní) ve spojení se sedmistupňovým automatem nebo dvoulitrového naftového čtyřválce o výkonu 147 kW (200 koní), který pracuje s šestistupňovými automaty.

Modernizovaný Renault Espace vstoupí do prodeje v Evropě na jaře příštího roku. O cenách v Česku budeme určitě ještě informovat.

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 91 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků