Myslel jsem ze se znovu objevi v nabidce 2.0dci 175 kdyz prisel v novym Koleosu. Snad se dockame i silnejsiho dieselu. Jinak ja mam v aute atmo 2.0 a 200nm. Pokud ten motor dava 300 tak by mohl jezdit jako atmo 3l,pokud nepokazili foukani. Kdyz to ale delali v renaultsportu, kde stary 2.0 jezdil temer bez turbodiry, mohl by byt famozni. A pro objemove teoretiky.. ano chtel bych 3.0, ale i stara renault 2.0t zere v megane ve verzi 220hp 9-10, ty silnejsi 10-14l coz si koupi jen par nadsencu. Takze slo hlavne o spotrebu..
"S tím ale přicházejí i starosti, například v podobě vyšší spotřeby. Uvádí se zvýšení o jednu desetinu oproti motoru 1.6"Panebože, to jsou mi ale starosti!Spotřeba vyšší o 0,1 litru na 100 km?!?Tak to teda ne, to nehodlám akceptovat, to je naprosto nepřijatelné, takto "OBROVSKÝ" nárůst spotřeby!!!Vždyť to jednoho přivede "na psí tridsiatok" !
Vtipný, ale počty trochu mimo mísu. U tebou uváděného nárůstu o 0,1 l na 100 km by musela ta 1.6 jezdit za litr na sto. Když si to vezme tak 10 l tak desetina už je nárůst o 1 litr/100 km. Což ale taky neni žádná tragédie.
Ty jsi na matematiku asi chyběl? Jak desetina z 10 litrů? :-D:-D 1.8 žere oproti 1.6 o 0,1 litru. Ne desetina z celkové spotřeby :-D:-D
Chvíli jsem doufal, že tam dali V6 a oni nenašli ani 2l:-/
Taky jsem se zaradoval, řka - super, bude tam foukaný dvoulitr a podobně a ono ho.no, přeplňovaná 1.8 a prezentují to jako by tam Renault chtěl dávat pětilitr... :(To je stejné jako s Talismanem - auto (na evr.poměry) "jako kráva" a pod kapotou je pidimotůrek 1.6 jako vrchol - to je prostě trapné, směšné a neuvěřitelné...Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?
"Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?" - Co do Laguny, ale do Clia! To je v kontextu dnešní doby sci-fi.
Ne tak docela, Amarok dostal místo dvoulitru 3,0V6, Q7 už zase má osmiválec, Range Rover také, zdá se že se blýská na lepší časy, byť zatím jen ve vyšším levelu. A v nižším Mazda nerezignovala na atmo dvoulitr.
To, že má Q7 dokonce už zase osmiválec není důvod k oslavě, když tam býval V12. A sorry, ale než atmo 2l tak to radši tu oturbenou 1.8 ta aspon pojede i jinde jak okolo omezovače:-))
No, mezi námi děvčaty, ten dvanáctiválec moc nedával smysl. Jelo to plusminus stejně jako 4,2TDI ale žralo dvakrát tolik a servis, který zrovna u 4,2TDI je velmi nízko, stál u V12 majlant. To už daleko větší smysl dával Touareg W12, ale to byla velice krátká epizoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.