Renault Espace nyní s novým vrcholným motorem. Sdílí jej s kupé Alpine

10 komentářů

komik
6. července • 1:35

Myslel jsem ze se znovu objevi v nabidce 2.0dci 175 kdyz prisel v novym Koleosu. Snad se dockame i silnejsiho dieselu. Jinak ja mam v aute atmo 2.0 a 200nm. Pokud ten motor dava 300 tak by mohl jezdit jako atmo 3l,pokud nepokazili foukani. Kdyz to ale delali v renaultsportu, kde stary 2.0 jezdil temer bez turbodiry, mohl by byt famozni. A pro objemove teoretiky.. ano chtel bych 3.0, ale i stara renault 2.0t zere v megane ve verzi 220hp 9-10, ty silnejsi 10-14l coz si koupi jen par nadsencu. Takze slo hlavne o spotrebu..

Csaba
5. července • 14:06

"S tím ale přicházejí i starosti, například v podobě vyšší spotřeby. Uvádí se zvýšení o jednu desetinu oproti motoru 1.6"Panebože, to jsou mi ale starosti!
Spotřeba vyšší o 0,1 litru na 100 km?!?
Tak to teda ne, to nehodlám akceptovat, to je naprosto nepřijatelné, takto "OBROVSKÝ" nárůst spotřeby!!!Vždyť to jednoho přivede "na psí tridsiatok" !

Jura
7. července • 4:47

Vtipný, ale počty trochu mimo mísu. U tebou uváděného nárůstu o 0,1 l na 100 km by musela ta 1.6 jezdit za litr na sto. Když si to vezme tak 10 l tak desetina už je nárůst o 1 litr/100 km. Což ale taky neni žádná tragédie.

Promo999
8. července • 19:46

Ty jsi na matematiku asi chyběl? Jak desetina z 10 litrů? :-D:-D 1.8 žere oproti 1.6 o 0,1 litru. Ne desetina z celkové spotřeby :-D:-D

Neurotic
5. července • 14:04

Chvíli jsem doufal, že tam dali V6 a oni nenašli ani 2l:-/

Csaba
5. července • 14:11

Taky jsem se zaradoval, řka - super, bude tam foukaný dvoulitr a podobně a ono ho.no, přeplňovaná 1.8 a prezentují to jako by tam Renault chtěl dávat pětilitr... :(To je stejné jako s Talismanem - auto (na evr.poměry) "jako kráva" a pod kapotou je pidimotůrek 1.6 jako vrchol - to je prostě trapné, směšné a neuvěřitelné...Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?

Shimi
5. července • 15:47

"Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?" - Co do Laguny, ale do Clia! To je v kontextu dnešní doby sci-fi.

jogurt
5. července • 15:59

Ne tak docela, Amarok dostal místo dvoulitru 3,0V6, Q7 už zase má osmiválec, Range Rover také, zdá se že se blýská na lepší časy, byť zatím jen ve vyšším levelu. A v nižším Mazda nerezignovala na atmo dvoulitr.

Neurotic
5. července • 17:04

To, že má Q7 dokonce už zase osmiválec není důvod k oslavě, když tam býval V12. A sorry, ale než atmo 2l tak to radši tu oturbenou 1.8 ta aspon pojede i jinde jak okolo omezovače:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
6. července • 19:22

No, mezi námi děvčaty, ten dvanáctiválec moc nedával smysl. Jelo to plusminus stejně jako 4,2TDI ale žralo dvakrát tolik a servis, který zrovna u 4,2TDI je velmi nízko, stál u V12 majlant. To už daleko větší smysl dával Touareg W12, ale to byla velice krátká epizoda.

Doporučujeme

Články odjinud