Renault Espace nyní s novým vrcholným motorem. Sdílí jej s kupé Alpine

Neurotic  |  05. 07. 2017 14:04

Chvíli jsem doufal, že tam dali V6 a oni nenašli ani 2l

Odpovědět  |   | 
Csaba  |  05. 07. 2017 14:11

Taky jsem se zaradoval, řka - super, bude tam foukaný dvoulitr a podobně a ono ho.no, přeplňovaná 1.8 a prezentují to jako by tam Renault chtěl dávat pětilitr... :(

To je stejné jako s Talismanem - auto (na evr.poměry) "jako kráva" a pod kapotou je pidimotůrek 1.6 jako vrchol - to je prostě trapné, směšné a neuvěřitelné...

Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 07. 2017 15:47

"Kde jsou ty staré dobré časy kdy i do "blbé Laguny" dávali 3.0 V6?" - Co do Laguny, ale do Clia! To je v kontextu dnešní doby sci-fi.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 07. 2017 15:59

Ne tak docela, Amarok dostal místo dvoulitru 3,0V6, Q7 už zase má osmiválec, Range Rover také, zdá se že se blýská na lepší časy, byť zatím jen ve vyšším levelu. A v nižším Mazda nerezignovala na atmo dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 07. 2017 17:04

To, že má Q7 dokonce už zase osmiválec není důvod k oslavě, když tam býval V12. A sorry, ale než atmo 2l tak to radši tu oturbenou 1.8 ta aspon pojede i jinde jak okolo omezovače

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 07. 2017 19:22

No, mezi námi děvčaty, ten dvanáctiválec moc nedával smysl. Jelo to plusminus stejně jako 4,2TDI ale žralo dvakrát tolik a servis, který zrovna u 4,2TDI je velmi nízko, stál u V12 majlant. To už daleko větší smysl dával Touareg W12, ale to byla velice krátká epizoda.

Odpovědět  |   | 
Csaba  |  05. 07. 2017 14:06

"S tím ale přicházejí i starosti, například v podobě vyšší spotřeby. Uvádí se zvýšení o jednu desetinu oproti motoru 1.6"

Panebože, to jsou mi ale starosti!
Spotřeba vyšší o 0,1 litru na 100 km?!?
Tak to teda ne, to nehodlám akceptovat, to je naprosto nepřijatelné, takto "OBROVSKÝ" nárůst spotřeby!!!

Vždyť to jednoho přivede "na psí tridsiatok" !

Odpovědět  |   | 
Jura  |  07. 07. 2017 04:47

Vtipný, ale počty trochu mimo mísu. U tebou uváděného nárůstu o 0,1 l na 100 km by musela ta 1.6 jezdit za litr na sto. Když si to vezme tak 10 l tak desetina už je nárůst o 1 litr/100 km. Což ale taky neni žádná tragédie.

Odpovědět  |   | 
Promo999  |  08. 07. 2017 19:46

Ty jsi na matematiku asi chyběl? Jak desetina z 10 litrů? 1.8 žere oproti 1.6 o 0,1 litru. Ne desetina z celkové spotřeby

Odpovědět  |   | 
komik  |  06. 07. 2017 01:35

Myslel jsem ze se znovu objevi v nabidce 2.0dci 175 kdyz prisel v novym Koleosu. Snad se dockame i silnejsiho dieselu.

Jinak ja mam v aute atmo 2.0 a 200nm. Pokud ten motor dava 300 tak by mohl jezdit jako atmo 3l,pokud nepokazili foukani. Kdyz to ale delali v renaultsportu, kde stary 2.0 jezdil temer bez turbodiry, mohl by byt famozni. A pro objemove teoretiky.. ano chtel bych 3.0, ale i stara renault 2.0t zere v megane ve verzi 220hp 9-10, ty silnejsi 10-14l coz si koupi jen par nadsencu. Takze slo hlavne o spotrebu..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A