| Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault

 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault
 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault
 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault
 | Renault Espace E-Tech 200 Foto: Renault
28
Fotogalerie

Renault Espace má české ceny! Nakonec se vešel pod milion. Za největší výhodu se nepřiplácí

Sedm míst pod milion, výkonem 200 koní a ještě celkem solidní výbavou. To je ve zkratce nový Renault Espace na českém trhu.

Dlouho očekávaný příchod nového Renaultu Espace na český trh je konečně tady. Původně MPV, nyní SUV vycházející z modelu Austral může být vaše s cenou 999.000 Kč. těsně pod milion se vůz podařilo nacpat s výbavou Techno, která zahrnuje adaptivní LED světlomety, sledování slepých úhlů, dvouzónovou automatickou klimatizaci, 19palcová kola, infotainment OpenR link, posuvnou zadní lavici, hands-free kartu nebo přední a zadní parkovací senzory včetně couvací kamery.

Jen lehce nad tím je za 1.069.000 Kč verze Esprit Alpine. Výbava inspirovaná automobilkou Alpine zahrnuje sportovnější vizáž nárazníků, čalounění spousty prvků v interiéru Alcantarou včetně sedadel, natáčení zadní nápravy 4Control, hliníkové pedály, černé střešní ližiny nebo 20palcová kola v designu Daytona. Do Techna i Esprit Alpine lze připlatit třeba balíček City za 20.000 Kč, kde je hlavním tahounem 360stupňová kamera.

Na piedestalu najdete výbavu Iconic. Za 1.119.000 Kč nabídne adaptivní tempomat, zmíněnou 360stupňovou kameru, vyhřívání čelního skla, volantu i předních sedadel, vylepšený systém natáčení zadních kol 4control advanced, chromované střešní lišty, 20palcová kola nebo sedadlo řidiče elektricky nastavitelné v 6 směrech s nastavitelnou bederní opěrkou a masážní funkcí.

K mání je nyní pouze jedna motorizace s označením E-Tech full hybrid 200. Znamená to tříválcovou jedna-dvojku s elektromotorem a startér-generátorem. Kombinací těchto motorů získáte kombinovaný výkon 200 koní, dosáhnete stovky za 8,8 sekundy a můžete se rozjet až na 175 km/h. Převodovka je 4stupňová pro spalovací motor a dvoustupňová pro elektromotor. Spotřeba se udává v rozmezí 4,6 až 4,9 l/100 km.

Z příplatků lze zmínit head-up displej pro výbavy esprit Alpine za 15.000 Kč. Ty samé výbavy pak mohou mít za 22.000 Kč světlomety Matrix LED a za 25.000 Kč panoramatické střešní okno. Mnoho prvků z vyšších výbav si pak můžete samozřejmě připlatit o do základního Techna. Výběr mezi pěti a sedmimístnou variantou je čistě na vás, nepřiplácí se za to nic navíc.

Renault Espace 2023: technické údaje a české ceny
Motor R3
Objem [ccm] 1199
Výkon [kW/ot.min] 96/4500
Točivý moment [N.m/ot.min] 205/1750
Výkon elektromotoru [kW] 50 + 25
Kombinovaný výkon [kW] 147
Převodovka 4A + 2A
Zrychlení [s] 8,8
Maximální rychlost [km/h] 175
Spotřeba [l/100 km] 4,6 - 4,9
Objem nádrže [l] 55
Rozměry [mm] 4722 x 1825 x 1645
Rozvor [mm] 2738
Zavazadelník [l] 159 (7 míst) - 777 (5 míst)
Hmotnost [kg] 1659 - 1824
Cena Techno [Kč] 999.000
Cena Esprit Alpine [Kč] 1.069.000
Cena Iconic [Kč] 1.119.000

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud