Renault Espace 2011: další Francouz s novinkami pro nový rok

Slavný Espace od Renaultu, který kdysi v Evropě začal psát historii MPV, prošel pro modelový rok 2011 drobným omlazením. Všechny motory nyní plní emisní normu Euro V a na voze si všimneme denních světel z LED. V nabídce přibyly nové sedmnáctipalcové ráfky Eptius a Novadis a lakování Pearl Blue, uvnitř si všimneme nových čalounických materiálů nebo vestavěné navigace Carminat TomTom.  Stěžejním zůstává vznětový čtyřválec 2,0 dCi ve výkonových verzích 150 a 175 koní (110, resp. 128 kW), výkonnější provedení je doplněno šestistupňovou převodovkou. Spotřeba paliva a tedy i emise CO2 u obou verzí klesly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Espace 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků