Renault dostal ocenenie za Active Drive od časopisu L´Automobile

Ocenenie „Cena za inováciu” si od francúzskeho automobilového časopisu L´Automobile odniesla tento rok automobilka Renault. L´Automobile oceňuje automobilky už 29 rokov a rok 2007 nebol výnimkou. Inováciou roka sa podľa neho stal systém aktívneho natáčania kolies, ktorým bude už budúci rok vybavený nový Renault Laguna.

Tip: Viac o systéme Active Drive si môžete prečítať tu.

Testovací jazdci magazínu mali k dispozícii Lagunu vybavenú týmto systémom a nakoniec sa zhodli, že systém sa dá označiť za minirevolúcou. Prínos Active Drive nie je podľa ich slov len v oblasti bezpečnosti, ale aj vo veľkom zlepšení jazdných vlastností. Redakcia L´Automobile nie je prvou, ktorá nový systém vyskúšala. Novinári britského magazínu Evo boli s naftovou Lagunou v slalome dokonca rýchlejší ako s Porsche Boxster.

Predaj systému Active Drive v rámci príplatkov pri viacerých motorizáciách Laguny a v sérii pri verzii GT začne v marci 2008. Odhadovaná cena sa pohybuje niekde medzi 1000 a 1500 EUR.

Pozn.: Active Drive príde na slovenský a český trh už v apríli 2008, zároveň s verziou GT.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků