Renault Clio Storia: starý model stále v prodeji

3 komentáře

furgon
18. října • 19:28

Predpokladam, ze vyrobu zajistuje zavod ve Slovinsku, takze vzhledem k exportnim trhum i mimo Balkan trochu lepsi odpoved na Fiatem postoupenou licenci Punta II Zastave, urcenyho pouze pro Balkan.

wolff
19. října • 9:28

Mám dotaz. V čem je jako lepší to Clio ze Slovinska, než bude Punto ze Srbska? Neznám fabriku ve Slovinsku, ale ta co bude v Srbsku bude fajnová... Z10 bude nabízet veškerou výbavu jako to Clio, tak nevím... A pokud se sem Z10 nebude vozit tak jen proto, že jich bude nedostatek pro samotné Srbsko a okolní státy. A ta stejná otázka bude platit asi pro Clio. Nepředpokládá se, že se jich budou prodávat statisíce. Jde jen o to jakej o něj bude zájem. A je celkem fuk, kde se to dělá (linka je stejná a výstupní kontrola musí být taky stejná). Popravdě raději vemu auto od Srba, či Slovince než od Marokánce. Tak asi tak...

furgon
19. října • 16:53

Lepsi v otazce exportu - trhu mimo Balkan. Uz to opakuju po stopadesaty, se Z10 to je trochu jinak, Fiat si proste nebude prat, aby mu Zastava 10 ubirala zakazniky novyho Punta, Pandy, 600 atd. mimo Balkan, navic Zastava patri Srbum a nikoli Fiatu.

Doporučujeme

Články odjinud