Renault Clio S představen, jde jen o show?

Britská divize automobilky Renault již brzy nabídne svým zákazníkům speciální verzi modelu Clio, která svým provedením jasně odkazuje na obdobný model z devadesátých let. Novinka však chce zapůsobit především na smysly zákazníků, kteří nepotřebují ostrou verzi RenaultSport, právě proto v Cliu S nečekejte žádné extra výkonné agregáty ani sportovní zvuk. A pocit, který by se měl z hot-hatche dostavit, se dostaví jedině ve velmi omezené podobě a i to pouze u jedinců s velmi vyvinutou fantazií.

Kromě jemně upraveného bodykitu spočívají kosmetické úpravy Clia S v bílých polepech ve stylu verze z minulého desetiletí, standardem je také bílý zadní spoiler, zatmavěná zadní okna a 16-ti palcové lité disky Polar. Z hlediska výbavy můžeme říct, že Clio S vychází přímo ze stupně Expression, přináší ovšem pár prvků navíc. Uvnitř nám svou jedinečnost připomene vůz dekorativními lištami, prahem a sedadly, na nichž se hrdě ukazuje logo S.

Z čisto technické ho hlediska můžeme konstatovat, že vše zůstalo při starém, na výběr bude mít zákazník ze tří agregátů - 1,2 l benzínový čtyřválec s výkonem 75 koní, jeho silnější provedení TCe s výkonem 100 koní a dieselové jednotky zastupuje fenomén v podobě 1,5 dCi disponující výkonem 86 koní. Cena za Clio S začíná přitom na hranici 11 209 liber (330 000 Kč) a končí u cenovky 13 458 (396 000 Kč) platící pro dieselovou verzi. Rozšíření nabídky Clia S na další trhy zatím od Renaultu nelze očekávat, ale raději nebudeme říkat „nikdy”...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Clio S, s ním si moc nepozávodíte
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků