Renault Clio S představen, jde jen o show?

Britská divize automobilky Renault již brzy nabídne svým zákazníkům speciální verzi modelu Clio, která svým provedením jasně odkazuje na obdobný model z devadesátých let. Novinka však chce zapůsobit především na smysly zákazníků, kteří nepotřebují ostrou verzi RenaultSport, právě proto v Cliu S nečekejte žádné extra výkonné agregáty ani sportovní zvuk. A pocit, který by se měl z hot-hatche dostavit, se dostaví jedině ve velmi omezené podobě a i to pouze u jedinců s velmi vyvinutou fantazií.

Kromě jemně upraveného bodykitu spočívají kosmetické úpravy Clia S v bílých polepech ve stylu verze z minulého desetiletí, standardem je také bílý zadní spoiler, zatmavěná zadní okna a 16-ti palcové lité disky Polar. Z hlediska výbavy můžeme říct, že Clio S vychází přímo ze stupně Expression, přináší ovšem pár prvků navíc. Uvnitř nám svou jedinečnost připomene vůz dekorativními lištami, prahem a sedadly, na nichž se hrdě ukazuje logo S.

Z čisto technické ho hlediska můžeme konstatovat, že vše zůstalo při starém, na výběr bude mít zákazník ze tří agregátů - 1,2 l benzínový čtyřválec s výkonem 75 koní, jeho silnější provedení TCe s výkonem 100 koní a dieselové jednotky zastupuje fenomén v podobě 1,5 dCi disponující výkonem 86 koní. Cena za Clio S začíná přitom na hranici 11 209 liber (330 000 Kč) a končí u cenovky 13 458 (396 000 Kč) platící pro dieselovou verzi. Rozšíření nabídky Clia S na další trhy zatím od Renaultu nelze očekávat, ale raději nebudeme říkat „nikdy”...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Clio S, s ním si moc nepozávodíte
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků