Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Novinka v rodině R.S. nakonec opravdu není Twingo R.S., o kterém se spekulovalo, ale posílené Clio. Ostřejší verze se jmenuje Clio R.S. 220 EDC Trophy, přičemž už z názvu určitě vyčtete, o čem toto auto bude. Ano, má zvýšený výkon motoru na 220 koní. Ano, automatická (a tolik kritizovaná) dvouspojková převodovka v autě zůstala.

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Clio R.S. Trophy nabídne místo původních 200 koní o dvacet koní více, točivý moment se může díky funkci overboost dostat až na 280 Nm (standardem 240 Nm). Lepších parametrů bylo dosaženo díky většímu turbodmychadlu, přepracovanému výfukovému potrubí a novému softwaru řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostřejší Clio R.S. bude určitě rychlejší, otázkou zůstává, zda bude opravdu zábavnější. 

Motor ovšem nedostal manuál, o kterém se tolik diskutovalo, ale stále má automat EDC. Ten je údajně nastaven tak, aby pracoval o třicet procent rychleji. Trophy také nabídne tužší a nižší podvozek. Vpředu bylo ze světlé výšky ubráno dvacet, na zadní nápravě deset milimetrů. Novinkou je rovněž strmější řízení.

Clio R.S. Trophy poznáte podle nápisů na předním spoileru a dveřích, poznávacím znamením mohou být také osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport (205/40 R18) a případně matně bílá barva karoserie.

Prodávat se začne nové R.S. od června letošního roku, přičemž cena nemá přesáhnout 30 000 euro.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků