Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Novinka v rodině R.S. nakonec opravdu není Twingo R.S., o kterém se spekulovalo, ale posílené Clio. Ostřejší verze se jmenuje Clio R.S. 220 EDC Trophy, přičemž už z názvu určitě vyčtete, o čem toto auto bude. Ano, má zvýšený výkon motoru na 220 koní. Ano, automatická (a tolik kritizovaná) dvouspojková převodovka v autě zůstala.

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Clio R.S. Trophy nabídne místo původních 200 koní o dvacet koní více, točivý moment se může díky funkci overboost dostat až na 280 Nm (standardem 240 Nm). Lepších parametrů bylo dosaženo díky většímu turbodmychadlu, přepracovanému výfukovému potrubí a novému softwaru řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostřejší Clio R.S. bude určitě rychlejší, otázkou zůstává, zda bude opravdu zábavnější. 

Motor ovšem nedostal manuál, o kterém se tolik diskutovalo, ale stále má automat EDC. Ten je údajně nastaven tak, aby pracoval o třicet procent rychleji. Trophy také nabídne tužší a nižší podvozek. Vpředu bylo ze světlé výšky ubráno dvacet, na zadní nápravě deset milimetrů. Novinkou je rovněž strmější řízení.

Clio R.S. Trophy poznáte podle nápisů na předním spoileru a dveřích, poznávacím znamením mohou být také osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport (205/40 R18) a případně matně bílá barva karoserie.

Prodávat se začne nové R.S. od června letošního roku, přičemž cena nemá přesáhnout 30 000 euro.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků