Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: Špatná zpráva, automat zůstal

Novinka v rodině R.S. nakonec opravdu není Twingo R.S., o kterém se spekulovalo, ale posílené Clio. Ostřejší verze se jmenuje Clio R.S. 220 EDC Trophy, přičemž už z názvu určitě vyčtete, o čem toto auto bude. Ano, má zvýšený výkon motoru na 220 koní. Ano, automatická (a tolik kritizovaná) dvouspojková převodovka v autě zůstala.

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Renault opravdu představí ostřejší Clio RS. Zde jsou první fotky

Clio R.S. Trophy nabídne místo původních 200 koní o dvacet koní více, točivý moment se může díky funkci overboost dostat až na 280 Nm (standardem 240 Nm). Lepších parametrů bylo dosaženo díky většímu turbodmychadlu, přepracovanému výfukovému potrubí a novému softwaru řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostřejší Clio R.S. bude určitě rychlejší, otázkou zůstává, zda bude opravdu zábavnější. 

Motor ovšem nedostal manuál, o kterém se tolik diskutovalo, ale stále má automat EDC. Ten je údajně nastaven tak, aby pracoval o třicet procent rychleji. Trophy také nabídne tužší a nižší podvozek. Vpředu bylo ze světlé výšky ubráno dvacet, na zadní nápravě deset milimetrů. Novinkou je rovněž strmější řízení.

Clio R.S. Trophy poznáte podle nápisů na předním spoileru a dveřích, poznávacím znamením mohou být také osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport (205/40 R18) a případně matně bílá barva karoserie.

Prodávat se začne nové R.S. od června letošního roku, přičemž cena nemá přesáhnout 30 000 euro.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 66 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků