ja potom nerozumiem, preco clio v6 skoncilo v zabudnuti na smetisku dejin. Pretoze podla tohoto clanku by to malo byt super auto, ktore ponuka zabavu, perfektnu odozvu a caro revu 6v motora polozeneho v strede auta (ano presne namiesto zadnych sedaciek) hned za usami a so zadnym nahonom.....Nespochybnujem kvality predosleho clia RS, ale toto je perfektna ukazka, kde sa hodi termin "Kral je mrtvy, nech zije kral". Nove clio je lepsi, rychlejsie, nove tchnologie.....Je ale ine.... a na to si treba zvyknut. Nie vsetko ine je aj zle. Je len prachproste ine a to je tu asi ten najvacsi problem. Presne podobna retorika sa objavuje pri vsetkych novych veciach, ktore buraju predosly svet. Ci uz pri mobiloch (pamatate na obrovsky samsung note?), ci fotakoch(bezzrkadlovky a ich nevludne prijatie) atd....Ano, aj nove clio ma chyby z coho najvacsia je dvojspojka a nevyhody s tym spojene, ale tento clanok nerozobera konkretne chyby, ale celkovo nove ponatie auta
pre doplnenie, tou dvojspojkou som myslel limity vyplivajuce z konstrukcie (tj ak chcem podradit a prevodovka ma predpripraveny stupen vyssie, tak to necelu sekundu trva) a nie celkovy koncept automatickeho radenia (alebo manualneho padlami)
A k tomu Cliu V6...je pravda že to moc úspěchu nezaznamenalo. Ale to bylo (podle mě) hlavně tím, že bylo poměrně dost drahé, jenom dvoumístné, a kombinace motoru místo zadních sedaček a zadního pohonu z toho dělala v nezkušených rukou dost nebezpečnou hračku (alespoň co jsem četl) - bylo to docela záludné auto hlavně třeba na mokru.
Co to je záludné auto??? Auto je buď mrtvé nebo živé. A když není mrtvé, tak je každý sám strůjcem svého štěstí. :-P
Rychlejší ano, nové technologie taky ano...ale lepší, to bych řekl, že je otázka vkusu každého z nás. Já jsem příznivce atmosférických motorů a manuální převodovky a ač nemám značku Renault moc rád, tak právě tímto svým pojetím se mi staré Clio RS líbilo (také ve své třídě vyhrálo většinu srovnávacích testů, co jsem četl - právě díky vysokootáčkovému motoru, skvělému podvozku, manuální převodovce a hlavně radosti z řízení). Ale já mám největší problém s tím, že dříve ke svým sportovním hatchbackům automobilky přistupovali podle svého, někdo vysokootáčkový motor a manuál (CTR), někdo turbo a DSG (Golf), někdo velký šestiválec (130i/135i ,Golf R32 nebo Alfa GTA)... Bylo z čeho vybírat a každý si zvolil co mu víc vyhovuje. Dnes takový výběr není, všechno je to malý motor turbo a manuálů už je taky čím dál méně...to mě moc mrzí. A nejsem si jist, jestli je to poptávkou, nemyslím si, že by např. Civic TypeR byl neúspěšné auto...
na autorevue neni moc prilezitosti k pochvale autora, tak toho musim vyuzit a chvalim :)
Souhlasím s názorem v článku. Je to smutné, ale je to tak. A taky mi přijde, že tím pádem jsou všechna auta tohoto ražení stejná, všechno je to 1,4 - 1,8 Turbo, automat nebo dvojspojková převodovka se sekvencí...jak už je ve článku taky napsáno, dneska si nikdo nechce rychlost zasloužit, chce jenom šlápnout na plyn a frčet, řadit to bude samo nebo bude mačkat tlačítka na volantu...škoda. Ale chápu že se to někomu takhle líbí, ten ,,zátah", který je vlastní turbomotorům je příjemná věc to jo ;). Já jsem ale osobně přiznivcem atmosférického motoru a manuální převodovky. Jsem rád když se musím trochu snažit, abych z auta vymáčknul to nejlepší ;)
Mě se toto také líbí : "Ale chápu že se to někomu takhle líbí, ten ,,zátah", který je vlastní turbomotorům " ale zároveň mi vadí, jak ten turbomotor táhne jak na gumě, prostě na výkon se čeká a čeká pak chvíli hup a pak zase prd. :-( (Impreza WRX 2,5l).
No mě zase spíše vadí, což se ale Imprezy snad netýká, jak spousta dnešních turbomotorů tak + - ve 4500 - 5000 ot/m začíná vadnout. Sice ,,to jede" už odspoda ale tohle mě zklamalo. Mě jsem možnost to zkusit u motoru 1,8 TSI a 1,4 TSI a 2,0 TDI.... to už mám radši klasické oldschool motory s turbem, kdy to zabere třeba až ve 3000 ot/m ale pak to jede k červenému poli jak kdyby ručičku přitahoval magnet :-)
ach jo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.