Renault Clio RS 200 vs staré Clio RS Cup: a přesně o tom to je

10 komentářů

veto
29. dubna • 23:16

ja potom nerozumiem, preco clio v6 skoncilo v zabudnuti na smetisku dejin.
Pretoze podla tohoto clanku by to malo byt super auto, ktore ponuka zabavu, perfektnu odozvu a caro revu 6v motora polozeneho v strede auta (ano presne namiesto zadnych sedaciek) hned za usami a so zadnym nahonom.....
Nespochybnujem kvality predosleho clia RS, ale toto je perfektna ukazka, kde sa hodi termin "Kral je mrtvy, nech zije kral".
Nove clio je lepsi, rychlejsie, nove tchnologie.....Je ale ine.... a na to si treba zvyknut. Nie vsetko ine je aj zle. Je len prachproste ine a to je tu asi ten najvacsi problem.
Presne podobna retorika sa objavuje pri vsetkych novych veciach, ktore buraju predosly svet. Ci uz pri mobiloch (pamatate na obrovsky samsung note?), ci fotakoch(bezzrkadlovky a ich nevludne prijatie) atd....
Ano, aj nove clio ma chyby z coho najvacsia je dvojspojka a nevyhody s tym spojene, ale tento clanok nerozobera konkretne chyby, ale celkovo nove ponatie auta

veto
29. dubna • 23:18

pre doplnenie, tou dvojspojkou som myslel limity vyplivajuce z konstrukcie (tj ak chcem podradit a prevodovka ma predpripraveny stupen vyssie, tak to necelu sekundu trva) a nie celkovy koncept automatickeho radenia (alebo manualneho padlami)

TS
30. dubna • 8:46

A k tomu Cliu V6...je pravda že to moc úspěchu nezaznamenalo. Ale to bylo (podle mě) hlavně tím, že bylo poměrně dost drahé, jenom dvoumístné, a kombinace motoru místo zadních sedaček a zadního pohonu z toho dělala v nezkušených rukou dost nebezpečnou hračku (alespoň co jsem četl) - bylo to docela záludné auto hlavně třeba na mokru.

Pete
20. listopadu • 2:24

Co to je záludné auto??? Auto je buď mrtvé nebo živé. A když není mrtvé, tak je každý sám strůjcem svého štěstí. :-P

TS
30. dubna • 8:19

Rychlejší ano, nové technologie taky ano...ale lepší, to bych řekl, že je otázka vkusu každého z nás. Já jsem příznivce atmosférických motorů a manuální převodovky a ač nemám značku Renault moc rád, tak právě tímto svým pojetím se mi staré Clio RS líbilo (také ve své třídě vyhrálo většinu srovnávacích testů, co jsem četl - právě díky vysokootáčkovému motoru, skvělému podvozku, manuální převodovce a hlavně radosti z řízení). Ale já mám největší problém s tím, že dříve ke svým sportovním hatchbackům automobilky přistupovali podle svého, někdo vysokootáčkový motor a manuál (CTR), někdo turbo a DSG (Golf), někdo velký šestiválec (130i/135i ,Golf R32 nebo Alfa GTA)... Bylo z čeho vybírat a každý si zvolil co mu víc vyhovuje. Dnes takový výběr není, všechno je to malý motor turbo a manuálů už je taky čím dál méně...to mě moc mrzí. A nejsem si jist, jestli je to poptávkou, nemyslím si, že by např. Civic TypeR byl neúspěšné auto...

jarecek
26. dubna • 14:16

na autorevue neni moc prilezitosti k pochvale autora, tak toho musim vyuzit a chvalim :)

TS
26. dubna • 13:19

Souhlasím s názorem v článku. Je to smutné, ale je to tak. A taky mi přijde, že tím pádem jsou všechna auta tohoto ražení stejná, všechno je to 1,4 - 1,8 Turbo, automat nebo dvojspojková převodovka se sekvencí...jak už je ve článku taky napsáno, dneska si nikdo nechce rychlost zasloužit, chce jenom šlápnout na plyn a frčet, řadit to bude samo nebo bude mačkat tlačítka na volantu...škoda. Ale chápu že se to někomu takhle líbí, ten ,,zátah", který je vlastní turbomotorům je příjemná věc to jo ;). Já jsem ale osobně přiznivcem atmosférického motoru a manuální převodovky. Jsem rád když se musím trochu snažit, abych z auta vymáčknul to nejlepší ;)

Kert
26. dubna • 14:43

Mě se toto také líbí : "Ale chápu že se to někomu takhle líbí, ten ,,zátah", který je vlastní turbomotorům " ale zároveň mi vadí, jak ten turbomotor táhne jak na gumě, prostě na výkon se čeká a čeká pak chvíli hup a pak zase prd. :-( (Impreza WRX 2,5l).

TS
26. dubna • 14:59

No mě zase spíše vadí, což se ale Imprezy snad netýká, jak spousta dnešních turbomotorů tak + - ve 4500 - 5000 ot/m začíná vadnout. Sice ,,to jede" už odspoda ale tohle mě zklamalo. Mě jsem možnost to zkusit u motoru 1,8 TSI a 1,4 TSI a 2,0 TDI.... to už mám radši klasické oldschool motory s turbem, kdy to zabere třeba až ve 3000 ot/m ale pak to jede k červenému poli jak kdyby ručičku přitahoval magnet :-)

Pepa
26. dubna • 12:51

ach jo

Doporučujeme

Články odjinud