Renault Clio RS 200 od MR Car Designu: 20 koní k dobru

O francouzských vozech si můžeme myslet cokoli, nicméně pravdou zůstává, že model Renault Clio RenaultSport patří v posledních letech k nejlepším subkompaktním „hot hatchům“ na evropském trhu (naposledy jsme jej testovali na tomto místě). Nyní však německá společnost MR Car Design (z poslední doby si vzpomeneme třeba na její svéráznou modifikaci dodávky Volkswagen Transporter) přispěchala s vlastní sadou úprav, které vkusným způsobem vylepšují nejen vzhled karoserie, ale také jízdní výkony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní Renault Clio RS 200 je poháněno zážehovým čtyřválcem s objemem 2,0 l a výkonem rovných 200 koní (147 kW). I tato atmosféricky plněná jednotka však má své rezervy, u MR Car Designu proto sáhli k novému programu řídicí jednotky sladěnému s upraveným sáním a novou výfukovou soustavou Akrapovic a výsledkem se stal výkon zvýšený na 220 koní (162 kW). Součástí nové edice je také sada osmnáctipalcových litých ráfků s pneumatikami Michaelin o rozměru 225/35 R18. Ceny úpravy zatím zveřejněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků