Renault Clio RS 200 od MR Car Designu: 20 koní k dobru

O francouzských vozech si můžeme myslet cokoli, nicméně pravdou zůstává, že model Renault Clio RenaultSport patří v posledních letech k nejlepším subkompaktním „hot hatchům“ na evropském trhu (naposledy jsme jej testovali na tomto místě). Nyní však německá společnost MR Car Design (z poslední doby si vzpomeneme třeba na její svéráznou modifikaci dodávky Volkswagen Transporter) přispěchala s vlastní sadou úprav, které vkusným způsobem vylepšují nejen vzhled karoserie, ale také jízdní výkony.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Standardní Renault Clio RS 200 je poháněno zážehovým čtyřválcem s objemem 2,0 l a výkonem rovných 200 koní (147 kW). I tato atmosféricky plněná jednotka však má své rezervy, u MR Car Designu proto sáhli k novému programu řídicí jednotky sladěnému s upraveným sáním a novou výfukovou soustavou Akrapovic a výsledkem se stal výkon zvýšený na 220 koní (162 kW). Součástí nové edice je také sada osmnáctipalcových litých ráfků s pneumatikami Michaelin o rozměru 225/35 R18. Ceny úpravy zatím zveřejněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků