Renault Clio Mercosur: obstarožní premiéra pro Brazílii

Evropský segment nižší třídy žije čtvrtou generací kompaktu nižší třídy s tradičním označením Renault Clio, ale zákazníci na méně náročných trzích se mohou těšit alespoň na omlazenou verzi generace předminulé.

Stánek Renaultu na letošním autosalonu v Paříži opanovala premiéra čtvrté generace stěžejního modelu Renault Clio, který má disponovat širokou škálou karosářských variant i pohonných jednotek včetně moderního agregátu 1,2 TCe s výkonem 120 koní (88 kW) a točivým momentem 190 Nm, jenž bude k mání také s šestistupňovým dvouspojkovým „automatem“ EDC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Renault Clio Mercosur je jen modifikací druhé generace řady Clio

V Brazílii se však na nadcházejícím mezinárodním autosalonu 27th Sao Paulo International Motor Show již za týden představí „nové“ Clio, jež ale nebude ve skutečnosti ničím jiným než modifikací toho předminulého. Model Renault Clio Mercosur si vypůjčil svůj přívlastek od obchodního společenství sdružujícího jihoamerické země včetně Argentiny, Brazílie, Paraguaje, Uruguaje, Venezuely, Bolívie, Chile, Kolumbie a Peru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled si všimneme hlavně nové přídě, boky se obešly prakticky beze změn

Clio Mercosur je modifikací evropského Clia druhé generace, jež se ve Francii vyrábělo v letech 1998 až 2005, tedy až do premiéry generace třetí. Na první pohled vyniká novou přední částí karoserie pokoušející se vzhledem a konfigurací světlometů, masky a nárazníku vzbudit zdání moderního Clia čtvrté generace. Zapůsobit chce také upravenými zadními svítilnami a dalšími detaily.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků