Renault Clio Konigseder: malý Sport

Clio minulé generace bylo u tunerů velmi oblíbené. Konigseder má s novou generací stejné záměr a připravil pro ni nový kabátek.

Ne každý si může pořídit ostrý Renault Clio Sport a to z mnoha důvodů. Pokud jste limitováni financemi a máte na nákup jen obyčejné verze, můžete využít produktů společnosti Konigseder, která připravila zajímavý paket pro nové Clio.

Již na pohled je jasné, že tuner, nebo spíše stylista, popustil uzdu své fantazii. Nový je přední nárazník s agresivními nasávacími otvory pro lepší přívod vzduchu k brzdám a chladiči. Pod ním si našel i místo přední spoiler s malými „růžky”.

Nové jsou také prahové nástavce a také výdechy přední kapoty. Na zádi si našel místo také pozměněný nárazník, ale také velké křídlo ve stylu WRC. Netradičně se ovšem někam schovala koncovka výfuku, která většinou v podobných případech tvoří nejen vizuální, ale také zvukovou dominantu vozu.

Zajímavá jsou i kola z lehké slitiny o rozměru 7,5x18, za kterými se schovávají nové stavitelné tlumiče a sportovní pružiny společnosti eibach.

Po technické stránce se u tohoto Clia nic nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Clio Koenigseder

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků