Renault Clio Konigseder: malý Sport

Clio minulé generace bylo u tunerů velmi oblíbené. Konigseder má s novou generací stejné záměr a připravil pro ni nový kabátek.

Ne každý si může pořídit ostrý Renault Clio Sport a to z mnoha důvodů. Pokud jste limitováni financemi a máte na nákup jen obyčejné verze, můžete využít produktů společnosti Konigseder, která připravila zajímavý paket pro nové Clio.

Již na pohled je jasné, že tuner, nebo spíše stylista, popustil uzdu své fantazii. Nový je přední nárazník s agresivními nasávacími otvory pro lepší přívod vzduchu k brzdám a chladiči. Pod ním si našel i místo přední spoiler s malými „růžky”.

Nové jsou také prahové nástavce a také výdechy přední kapoty. Na zádi si našel místo také pozměněný nárazník, ale také velké křídlo ve stylu WRC. Netradičně se ovšem někam schovala koncovka výfuku, která většinou v podobných případech tvoří nejen vizuální, ale také zvukovou dominantu vozu.

Zajímavá jsou i kola z lehké slitiny o rozměru 7,5x18, za kterými se schovávají nové stavitelné tlumiče a sportovní pružiny společnosti eibach.

Po technické stránce se u tohoto Clia nic nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Clio Koenigseder

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků