Renault Clio Gordini nově s motory 1.6 16V a 1.5 dCi

Když Renault sáhl do historie, vytáhl jméno Gordini a začal ho přidávat k vrcholným verzím jednotlivých modelů, byli všichni nadšeni. Sice se jednalo pouze o lepší výbavu doplněnou atraktivním modrým designem, ale budiž. Pro Clio byla verze Gordini dostupná pouze ve spojení s vrcholným provedení RS, což je nabídka, která se setkala s poměrně velkým zájmem ze strany zákazníků. Aby Renault své prodeje ještě dále podpořil, začal nabízet provedení Gordini také ve spojení s nepříliš výkonnými motory 1.6 16V a 1.5 dCi.

Klepněte pro větší obrázek

Cílem bylo vytvořit vůz určený pro zákazníky, kteří chtějí atraktivní automobil, ale zároveň nepožadují sportovní jízdní vlastnosti. Clio Gordini 1.6 16V nebo 1.5 dCi dostalo, stejně jako jeho ostrý sourozenec, modře lakovanou karoserii s „rychlými“ bílými pruhy, šestnáctipalcová litá kola, dvojitou koncovku výfuku, bílá zpětná zrcátka, modré doplňky v interiéru, kovové pedály nebo šedé bezpečnostní pásy. Zkrátka Gordini se vším všudy, až na to, že benzinový jedna-šestka nabídne 128 k a naftový agregát 105 k.

I když se zařazení Gordini k vcelku obyčejným motorům může zdát jako trochu zvláštní, u Renaultu moc dobře vědí, co dělají. Na trhu opravdu existuje poptávka po sportovně vypadajících, ale jinak úplně normálních autech. Jako dobrý příklad poslouží třeba Škoda Fabia Monte Carlo. Efektní design je k dispozici se všemi možnými motory jenom ne s tím nejsilnějším (1.4 TSI), kterému by slušel nejvíce, nicméně zájemci se přesto najdou.

Obyčejné Clio Gordini vstoupí na trh mimo jiné ve Francii, Srbsku, Chorvatsku, Rakousku nebo Itálii. O tom, že by se mělo ukázat také v České republice, se tisková zpráva nezmiňuje. Nedá se nic dělat, budeme se zřejmě muset spokojit pouze s Gordini RS. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 263 026 km
Cena: 62 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků