Renault Clio Estate nabídne zavazadelník o objemu 443 litrů

Renault představuje nové Clio s karoserií kombi, které ponese označení Estate. Nový francouzský kombík měří na délku 4267 mm, široký je 1945 mm včetně zrcátek a vysoký 1445 mm. Oproti základnímu hatchbacku je tedy delší o 205 mm, ostatní rozměry jsou prakticky totožné, což platí také o rozvoru náprav. Ten i v případě kombi dosahuje na 2589 mm.

Zajímavosti | Sportovní auta | Premiéry | Příslušenství | Sport | Renault | Paříž 2012

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Francouzský výrobce slibuje bohatou nabídku barev, a to jak exteriéru, tak interiéru. Na výběr bude osm laků karoserie a další možnosti individualizace. Tím nejdůležitějším ale samozřejmě zůstává zavazadelník. Základní objem činí 443 litrů, po sklopení zadních sedadel dostaneme maximálně 1380 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nakládací hrana je ve výšce 604 mm, šířka zavazadelníku má hodnotu 994 mm a podle fotek vypadá zavazadlový prostor jako velmi pravidelně tvarovaný. Navíc Clio Estate nabízí možnost sklopit i sedadlo spolujezdce, což znamená, že odvezete předmět dlouhý až 2,48 m. Karoserie kombi pak přidá zadním cestujícím patnáct milimetrů nad hlavou.

Premiéry | Renault | Názory

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

V nabídce motorizací najdeme benzinové jednotky 1.2 16V o výkonu 75 koní, přeplňovanou nula-devítku s maximem 90 k a tři verze dieselového čtyřválce o objemu 1461 ccm: dCi 75, dCi 90 a dCi 90 83g. Nejúspornějším motorem je právě posledně jmenovaný, u kterého Renault uvádí kombinovanou spotřebu 3,2 l. Standardem pro všechny je pětistupňová manuální převodovka a nádrž o objemu 45 l. V nabídce se v polovině roku objeví ještě dvouspojková převodovka s motorem TCe 120, později bude možné objednat automat také k silnějšímu dieselu.

Prodeje odstartují během první poloviny letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 114 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků