Renault Clio Estate nabídne zavazadelník o objemu 443 litrů

Renault představuje nové Clio s karoserií kombi, které ponese označení Estate. Nový francouzský kombík měří na délku 4267 mm, široký je 1945 mm včetně zrcátek a vysoký 1445 mm. Oproti základnímu hatchbacku je tedy delší o 205 mm, ostatní rozměry jsou prakticky totožné, což platí také o rozvoru náprav. Ten i v případě kombi dosahuje na 2589 mm.

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Francouzský výrobce slibuje bohatou nabídku barev, a to jak exteriéru, tak interiéru. Na výběr bude osm laků karoserie a další možnosti individualizace. Tím nejdůležitějším ale samozřejmě zůstává zavazadelník. Základní objem činí 443 litrů, po sklopení zadních sedadel dostaneme maximálně 1380 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nakládací hrana je ve výšce 604 mm, šířka zavazadelníku má hodnotu 994 mm a podle fotek vypadá zavazadlový prostor jako velmi pravidelně tvarovaný. Navíc Clio Estate nabízí možnost sklopit i sedadlo spolujezdce, což znamená, že odvezete předmět dlouhý až 2,48 m. Karoserie kombi pak přidá zadním cestujícím patnáct milimetrů nad hlavou.

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

V nabídce motorizací najdeme benzinové jednotky 1.2 16V o výkonu 75 koní, přeplňovanou nula-devítku s maximem 90 k a tři verze dieselového čtyřválce o objemu 1461 ccm: dCi 75, dCi 90 a dCi 90 83g. Nejúspornějším motorem je právě posledně jmenovaný, u kterého Renault uvádí kombinovanou spotřebu 3,2 l. Standardem pro všechny je pětistupňová manuální převodovka a nádrž o objemu 45 l. V nabídce se v polovině roku objeví ještě dvouspojková převodovka s motorem TCe 120, později bude možné objednat automat také k silnějšímu dieselu.

Prodeje odstartují během první poloviny letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků