Renault Clio Estate nabídne zavazadelník o objemu 443 litrů

Renault představuje nové Clio s karoserií kombi, které ponese označení Estate. Nový francouzský kombík měří na délku 4267 mm, široký je 1945 mm včetně zrcátek a vysoký 1445 mm. Oproti základnímu hatchbacku je tedy delší o 205 mm, ostatní rozměry jsou prakticky totožné, což platí také o rozvoru náprav. Ten i v případě kombi dosahuje na 2589 mm.

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Renault Clio RS: sportovec přišel o „atmosféru“

Francouzský výrobce slibuje bohatou nabídku barev, a to jak exteriéru, tak interiéru. Na výběr bude osm laků karoserie a další možnosti individualizace. Tím nejdůležitějším ale samozřejmě zůstává zavazadelník. Základní objem činí 443 litrů, po sklopení zadních sedadel dostaneme maximálně 1380 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nakládací hrana je ve výšce 604 mm, šířka zavazadelníku má hodnotu 994 mm a podle fotek vypadá zavazadlový prostor jako velmi pravidelně tvarovaný. Navíc Clio Estate nabízí možnost sklopit i sedadlo spolujezdce, což znamená, že odvezete předmět dlouhý až 2,48 m. Karoserie kombi pak přidá zadním cestujícím patnáct milimetrů nad hlavou.

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

V nabídce motorizací najdeme benzinové jednotky 1.2 16V o výkonu 75 koní, přeplňovanou nula-devítku s maximem 90 k a tři verze dieselového čtyřválce o objemu 1461 ccm: dCi 75, dCi 90 a dCi 90 83g. Nejúspornějším motorem je právě posledně jmenovaný, u kterého Renault uvádí kombinovanou spotřebu 3,2 l. Standardem pro všechny je pětistupňová manuální převodovka a nádrž o objemu 45 l. V nabídce se v polovině roku objeví ještě dvouspojková převodovka s motorem TCe 120, později bude možné objednat automat také k silnějšímu dieselu.

Prodeje odstartují během první poloviny letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků