Pochvala pro Renault za originální řešení hybridu, zejména z pohledu převodovky. Toyota má první vážnou konkurenci.
JJ, každá alternativa k toyotímu vysavači je dobrá. Navíc Toyota se prozdražovala cenou pomalu na úroveň prémie. Viz. kolik stojí v Německu RAV4 plug-in.
když si vezmeš výbavu a spočítáš si to tak už to nebudeš psát, ještě pořádně nevíš jestli to bude u rencka v provozu fungovat.
Zato vím, že u Toyoty to nefunguje už teď. To není řízení auta, nýbrž krocení zdivočelého vysavače.
reklama? Ano budu si objednávat zkušební jízdu a jsem nedočkavéj na ten test yarisky a kdyby projeli stejnou trasu..... Já jsem s yariskou nepřekročil spotřebu 4l na sto, ve městě určitě do 3,5l.
Stejnou trasu a tvůj styl jízdy bys musel sjet Renckem abys porovnal spotřebu.S mým autem se taky dá jet za 5 i 20litrů.
Clio tce zen akčních 338tisíc a e-tech zen akčních 475tisíc s automatem.Ten rozdíl litr v komb.spotřebě nikdy nesrovnáte.
U nás nie, ale na západe kvôli daniam a dotáciám bude situácia kludne opačná a hybrid môže byť lacnejší ako spaľovák. Pomýlená doba a to ja mám elektromobily rád.
počkáme co bude se dít za vyběr daní a restrikce po covidu, oni něco vymyslí a dobré to určitě nebude.
To by musel byť Renault aj kvalitný 🥴.
to je doba. 8 TOP clankov a 5 znich je o elektro ci hybride. ani neotvaram, zatvaram.
Já jsem uplně jiný, ty články o elektro, hybridech i plug inů čtu xxkrát po sobě.
Toyotu z trůnu rozhodně nesesadí, protože mu chybí dlouhodobá zkušenost s hybridními pohony. Sice může mít v Evropě výhodu "domácí" značky, ale Toyota má s hybridy pětadvacet let náskok a to se prostě nedá okecat.
Poučení pro autora článku. Zbytečně matete veřejnost.Toto jsou hybridy! Bez plug-in.Plug-in hybrid má větší baterií s možností externího dobíjení.U redaktora bych znalost pojmologie očekával...
Tak odvolávám co jsem napsal :) a omluva autorovi.Četl jsem rychle a máte to správně. Spletl mě ten plug in Captur.Hezký den!
Sesadí Toyotu z trůnu? Proboha kdo? Krachující Rencek? No to snad nemyslíte vážně.
Vážně, čeho kdo prodá-vá víc, Clia nebo Yarise ?
Omlouvá tě, že jsi neodborník. Samozřejmě Yarise se prodává víc a i Polo se prodává víc.1H 20201. Yaris 179 tis.2. Polo175 tis.3. Clio 144 tis.
Včera není zítra a dnes není včera. Jedna vytržená statistika jaro nedělá. Jde to i bez arogantního buranismu-zemanismu.
Jaká vytržená statistika? Tento stav trvá už více než 10 let, na prvním místě Clio nikdy nebylo, tam je odjakživa Yaris nebo Polo. Zeptal jsi se, tak jsem ti slušně odpověděl. Zemana si nabouchej do kecek.
Proč lžeš? Renault prodává ročně přes 300 000 kusů Clia na evropském trhu, Toyota o 100 000 Yarisů méně. Clio je dlouhodobě nejprodávanější malé auto v Evropě, i Polo je za ním.
Mpolane, 1H bude asi znamenat pololetí.
Nebuď za debila i dítě v první třídě si to umí najít.https://www.focus2move.com/world-best-selling-small-... ...
Carsalesbase má oficiální čísla a jsou zcela jiná, takže smůla, debile.
prosímtě nehádejse a přečti si článek a zjisti si ty prodeje hybridů a neber do počtu i diesel.
Neser se do diskusí dospělých, blbe.
ale já koukám, že nejdražší Yaris je nyní za 539 tisíc v Premier Edition? A nejlevnější s výbavou Comfort a Style 479 tisíc. Ceny v článku tak nesedí. Vzhledem k cílové skupině, která počítá každou kačku bude cena hrát dost velkou roli.
Dobrý den,Yaris má v současnosti dva ceníky platné od 1. 9. V tom běžném je Active Hybrid od 460.000 Kč, v akčním ale výbavav Active chybí. V běžném ceníku je Premiere Edition Hybrid za 555.000 Kč, v akčním zase od 534.000 Kč. Díky za upozornění, v článku jsem to upravil.Honza
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.