Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

28 komentářů

Q
16. října • 8:10

Pochvala pro Renault za originální řešení hybridu, zejména z pohledu převodovky. Toyota má první vážnou konkurenci.

eCVThater
16. října • 11:42

JJ, každá alternativa k toyotímu vysavači je dobrá. Navíc Toyota se prozdražovala cenou pomalu na úroveň prémie. Viz. kolik stojí v Německu RAV4 plug-in.

petr r. (petrumr)
17. října • 8:15

když si vezmeš výbavu a spočítáš si to tak už to nebudeš psát, ještě pořádně nevíš jestli to bude u rencka v provozu fungovat.

eCVThater
17. října • 12:36

Zato vím, že u Toyoty to nefunguje už teď. To není řízení auta, nýbrž krocení zdivočelého vysavače.

petr r. (petrumr)
15. října • 18:21

reklama? Ano budu si objednávat zkušební jízdu a jsem nedočkavéj na ten test yarisky a kdyby projeli stejnou trasu..... Já jsem s yariskou nepřekročil spotřebu 4l na sto, ve městě určitě do 3,5l.

Michal2
16. října • 3:50

Stejnou trasu a tvůj styl jízdy bys musel sjet Renckem abys porovnal spotřebu.S mým autem se taky dá jet za 5 i 20litrů.

Michal2
15. října • 13:24

Clio tce zen akčních 338tisíc a e-tech zen akčních 475tisíc s automatem.Ten rozdíl litr v komb.spotřebě nikdy nesrovnáte.

jean
15. října • 19:39

U nás nie, ale na západe kvôli daniam a dotáciám bude situácia kludne opačná a hybrid môže byť lacnejší ako spaľovák. Pomýlená doba a to ja mám elektromobily rád.

petr r. (petrumr)
15. října • 20:37

počkáme co bude se dít za vyběr daní a restrikce po covidu, oni něco vymyslí a dobré to určitě nebude.

Jozef Cauner
15. října • 13:05

To by musel byť Renault aj kvalitný 🥴.

kolkyno
15. října • 12:14

to je doba. 8 TOP clankov a 5 znich je o elektro ci hybride. ani neotvaram, zatvaram.

petr r. (petrumr)
15. října • 18:46

Já jsem uplně jiný, ty články o elektro, hybridech i plug inů čtu xxkrát po sobě.

Allamarein
15. října • 12:10

Toyotu z trůnu rozhodně nesesadí, protože mu chybí dlouhodobá zkušenost s hybridními pohony. Sice může mít v Evropě výhodu "domácí" značky, ale Toyota má s hybridy pětadvacet let náskok a to se prostě nedá okecat.

Petr Junek
15. října • 9:29

Poučení pro autora článku. Zbytečně matete veřejnost.
Toto jsou hybridy! Bez plug-in.
Plug-in hybrid má větší baterií s možností externího dobíjení.
U redaktora bych znalost pojmologie očekával...

Petr Junek
15. října • 9:32

Tak odvolávám co jsem napsal :) a omluva autorovi.
Četl jsem rychle a máte to správně. Spletl mě ten plug in Captur.
Hezký den!

Majkl
15. října • 8:58

Sesadí Toyotu z trůnu? Proboha kdo? Krachující Rencek? No to snad nemyslíte vážně.

neodborník
15. října • 10:48

Vážně, čeho kdo prodá-vá víc, Clia nebo Yarise ?

Majkl
15. října • 11:02

Omlouvá tě, že jsi neodborník. Samozřejmě Yarise se prodává víc a i Polo se prodává víc.
1H 2020
1. Yaris 179 tis.
2. Polo175 tis.
3. Clio 144 tis.

neodborník
15. října • 11:11

Včera není zítra a dnes není včera. Jedna vytržená statistika jaro nedělá. Jde to i bez arogantního buranismu-zemanismu.

Majkl
15. října • 11:18

Jaká vytržená statistika? Tento stav trvá už více než 10 let, na prvním místě Clio nikdy nebylo, tam je odjakživa Yaris nebo Polo. Zeptal jsi se, tak jsem ti slušně odpověděl. Zemana si nabouchej do kecek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
15. října • 12:14

Proč lžeš? Renault prodává ročně přes 300 000 kusů Clia na evropském trhu, Toyota o 100 000 Yarisů méně. Clio je dlouhodobě nejprodávanější malé auto v Evropě, i Polo je za ním.

Asistent Mpolana
15. října • 13:13

Mpolane, 1H bude asi znamenat pololetí.

Majkl
15. října • 12:30

Nebuď za debila i dítě v první třídě si to umí najít.
https://www.focus2move.com/world-best-selling-small-... ...

Allamarein
15. října • 13:56

Carsalesbase má oficiální čísla a jsou zcela jiná, takže smůla, debile.

petr r. (petrumr)
15. října • 18:09

prosímtě nehádejse a přečti si článek a zjisti si ty prodeje hybridů a neber do počtu i diesel.

Allamarein
16. října • 17:43

Neser se do diskusí dospělých, blbe.

šofér
15. října • 8:52

ale já koukám, že nejdražší Yaris je nyní za 539 tisíc v Premier Edition? A nejlevnější s výbavou Comfort a Style 479 tisíc. Ceny v článku tak nesedí. Vzhledem k cílové skupině, která počítá každou kačku bude cena hrát dost velkou roli.

Jan Mička
15. října • 9:23 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,Yaris má v současnosti dva ceníky platné od 1. 9. V tom běžném je Active Hybrid od 460.000 Kč, v akčním ale výbavav Active chybí. V běžném ceníku je Premiere Edition Hybrid za 555.000 Kč, v akčním zase od 534.000 Kč. Díky za upozornění, v článku jsem to upravil.Honza

Doporučujeme

Články odjinud