Renault Clio dostane dva nové motory

Renault Clio dostane dvojicu nových motorov. Prvým z nich bude malý štvorvalec 1,2 l dopovaný turbodúchadlom s výkonom 74 kW (100 k). Motor mal premiéru v koncepte Twingo. Maximálny točivý moment bude dosahovať hodnoty 145 Nm.

Viac výkonu bude poskytovať dvojlitrový atmosférický štvorvalec s výkonom 103 kW (140 k) a točivým momentom 196 Nm. Stane sa tak najsilnejšou motorizáciou okrem športového Clia RS, ktoré z dvoch litrov dáva výkon 145 kW (197 k). Dvojliter bude sériovo spriahnutý so šesťstupňovým manuálom, na prianie bude k dispozícii štvorstupňový automat. Ceny oboch motorov nie sú zatiaľ známe.

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků