Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault představil modernizaci pro aktuální generaci modelu Clio. Nic zásadního nečekejte, změny jsou naprosto klasické. Lehce byl upraven vzhled, vylepšovaly se materiály v interiéru a nepatrně se změnila také nabídka motorizací. 

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Novou verzi Renaultu Clio poznáte především podle předních světlometů, které mohou být složené z diod. V takovém případě nabídne Clio denní svícení ve tvaru písmene C tak, jak to známe třeba z Talismanu nebo nového Mégane. Pokud diodová světla auto mít nebude, pak je prakticky jediným poznávacím znamením upravená maska chladiče a větší otvor v předním nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clio dostalo v rámci faceliftu diodová světla, nové barvy karoserie a nová kola. Jinak se toho moc nezměnilo 

Zájemci budou moci nově sáhnout také po čtyřech barvách karoserie, které dříve dostupné nebyly. Konkrétně se jedná o odstíny Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White a Iron Blue. Do nabídky přichází i nová litá kola. V interiéru slibuje Renault nové materiály, dříve údajně dostupné výhradně pro výše postavené modely. Zcela nové má být například čalounění. 

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Nabídka motorizací dostane v rámci faceliftu dvě nové položky. Zájemci si budou moci pořídit diesel 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k) kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, se stejnou převodovkou pak přijde i benzinová dvanáctistovka TCe naladěná na 88 kW (120 k). 

Clio si budete moci pořídit rovněž v provedení Initiale Paris. To nabídne například unikátní odstín karoserie Givré Grey, čalounění kůží Nappa, specifické výplně dveří a bohatou výbavu zahrnující systém samočinného parkování, diodová hlavní světla, multimediální systém a tak dále. 

První objednávky začne Renault přijímat v létě, první hotové automobily dorazí v září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky