Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault představil modernizaci pro aktuální generaci modelu Clio. Nic zásadního nečekejte, změny jsou naprosto klasické. Lehce byl upraven vzhled, vylepšovaly se materiály v interiéru a nepatrně se změnila také nabídka motorizací. 

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Novou verzi Renaultu Clio poznáte především podle předních světlometů, které mohou být složené z diod. V takovém případě nabídne Clio denní svícení ve tvaru písmene C tak, jak to známe třeba z Talismanu nebo nového Mégane. Pokud diodová světla auto mít nebude, pak je prakticky jediným poznávacím znamením upravená maska chladiče a větší otvor v předním nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clio dostalo v rámci faceliftu diodová světla, nové barvy karoserie a nová kola. Jinak se toho moc nezměnilo 

Zájemci budou moci nově sáhnout také po čtyřech barvách karoserie, které dříve dostupné nebyly. Konkrétně se jedná o odstíny Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White a Iron Blue. Do nabídky přichází i nová litá kola. V interiéru slibuje Renault nové materiály, dříve údajně dostupné výhradně pro výše postavené modely. Zcela nové má být například čalounění. 

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Nabídka motorizací dostane v rámci faceliftu dvě nové položky. Zájemci si budou moci pořídit diesel 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k) kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, se stejnou převodovkou pak přijde i benzinová dvanáctistovka TCe naladěná na 88 kW (120 k). 

Clio si budete moci pořídit rovněž v provedení Initiale Paris. To nabídne například unikátní odstín karoserie Givré Grey, čalounění kůží Nappa, specifické výplně dveří a bohatou výbavu zahrnující systém samočinného parkování, diodová hlavní světla, multimediální systém a tak dále. 

První objednávky začne Renault přijímat v létě, první hotové automobily dorazí v září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků