Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault představil modernizaci pro aktuální generaci modelu Clio. Nic zásadního nečekejte, změny jsou naprosto klasické. Lehce byl upraven vzhled, vylepšovaly se materiály v interiéru a nepatrně se změnila také nabídka motorizací. 

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Novou verzi Renaultu Clio poznáte především podle předních světlometů, které mohou být složené z diod. V takovém případě nabídne Clio denní svícení ve tvaru písmene C tak, jak to známe třeba z Talismanu nebo nového Mégane. Pokud diodová světla auto mít nebude, pak je prakticky jediným poznávacím znamením upravená maska chladiče a větší otvor v předním nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clio dostalo v rámci faceliftu diodová světla, nové barvy karoserie a nová kola. Jinak se toho moc nezměnilo 

Zájemci budou moci nově sáhnout také po čtyřech barvách karoserie, které dříve dostupné nebyly. Konkrétně se jedná o odstíny Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White a Iron Blue. Do nabídky přichází i nová litá kola. V interiéru slibuje Renault nové materiály, dříve údajně dostupné výhradně pro výše postavené modely. Zcela nové má být například čalounění. 

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Nabídka motorizací dostane v rámci faceliftu dvě nové položky. Zájemci si budou moci pořídit diesel 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k) kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, se stejnou převodovkou pak přijde i benzinová dvanáctistovka TCe naladěná na 88 kW (120 k). 

Clio si budete moci pořídit rovněž v provedení Initiale Paris. To nabídne například unikátní odstín karoserie Givré Grey, čalounění kůží Nappa, specifické výplně dveří a bohatou výbavu zahrnující systém samočinného parkování, diodová hlavní světla, multimediální systém a tak dále. 

První objednávky začne Renault přijímat v létě, první hotové automobily dorazí v září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků