Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault představil modernizaci pro aktuální generaci modelu Clio. Nic zásadního nečekejte, změny jsou naprosto klasické. Lehce byl upraven vzhled, vylepšovaly se materiály v interiéru a nepatrně se změnila také nabídka motorizací. 

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Novou verzi Renaultu Clio poznáte především podle předních světlometů, které mohou být složené z diod. V takovém případě nabídne Clio denní svícení ve tvaru písmene C tak, jak to známe třeba z Talismanu nebo nového Mégane. Pokud diodová světla auto mít nebude, pak je prakticky jediným poznávacím znamením upravená maska chladiče a větší otvor v předním nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clio dostalo v rámci faceliftu diodová světla, nové barvy karoserie a nová kola. Jinak se toho moc nezměnilo 

Zájemci budou moci nově sáhnout také po čtyřech barvách karoserie, které dříve dostupné nebyly. Konkrétně se jedná o odstíny Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White a Iron Blue. Do nabídky přichází i nová litá kola. V interiéru slibuje Renault nové materiály, dříve údajně dostupné výhradně pro výše postavené modely. Zcela nové má být například čalounění. 

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Nabídka motorizací dostane v rámci faceliftu dvě nové položky. Zájemci si budou moci pořídit diesel 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k) kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, se stejnou převodovkou pak přijde i benzinová dvanáctistovka TCe naladěná na 88 kW (120 k). 

Clio si budete moci pořídit rovněž v provedení Initiale Paris. To nabídne například unikátní odstín karoserie Givré Grey, čalounění kůží Nappa, specifické výplně dveří a bohatou výbavu zahrnující systém samočinného parkování, diodová hlavní světla, multimediální systém a tak dále. 

První objednávky začne Renault přijímat v létě, první hotové automobily dorazí v září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků