Renault Clio dostal v rámci faceliftu upravený vzhled a motor 1.5 dCi

Renault představil modernizaci pro aktuální generaci modelu Clio. Nic zásadního nečekejte, změny jsou naprosto klasické. Lehce byl upraven vzhled, vylepšovaly se materiály v interiéru a nepatrně se změnila také nabídka motorizací. 

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Novou verzi Renaultu Clio poznáte především podle předních světlometů, které mohou být složené z diod. V takovém případě nabídne Clio denní svícení ve tvaru písmene C tak, jak to známe třeba z Talismanu nebo nového Mégane. Pokud diodová světla auto mít nebude, pak je prakticky jediným poznávacím znamením upravená maska chladiče a větší otvor v předním nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clio dostalo v rámci faceliftu diodová světla, nové barvy karoserie a nová kola. Jinak se toho moc nezměnilo 

Zájemci budou moci nově sáhnout také po čtyřech barvách karoserie, které dříve dostupné nebyly. Konkrétně se jedná o odstíny Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White a Iron Blue. Do nabídky přichází i nová litá kola. V interiéru slibuje Renault nové materiály, dříve údajně dostupné výhradně pro výše postavené modely. Zcela nové má být například čalounění. 

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Test Renault Talisman 1.6 dCi EDC: Milionový Francouz  

Nabídka motorizací dostane v rámci faceliftu dvě nové položky. Zájemci si budou moci pořídit diesel 1.5 dCi o výkonu 81 kW (110 k) kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, se stejnou převodovkou pak přijde i benzinová dvanáctistovka TCe naladěná na 88 kW (120 k). 

Clio si budete moci pořídit rovněž v provedení Initiale Paris. To nabídne například unikátní odstín karoserie Givré Grey, čalounění kůží Nappa, specifické výplně dveří a bohatou výbavu zahrnující systém samočinného parkování, diodová hlavní světla, multimediální systém a tak dále. 

První objednávky začne Renault přijímat v létě, první hotové automobily dorazí v září. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 263 026 km
Cena: 62 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků