Renault Clio dCi a Captur dCi jsou nově k dostání i s automatem

Renault Clio dCi a Captur dCi jsou nově k dostání i s automatem

Kdo chtěl nové Clio či Captur s automatickým řazením, musel sáhnout po (naštěstí povedeném) benzínovém motoru 1.2 TCe 120. Nově si ale pohodlí dvou pedálů mohou dopřát také zákazníci upřednostňující i v takto malých vozech vznětový motor.

K jednotce 1.5 dCi 90 (66 kW) lze objednat samočinnou převodovku EDC. Jedná se o šestistupňovou skříň se dvěma suchými spojkami, jejímž dodavatelem je společnost Getrag.

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Vedle plně samočinného řazení umožňuje EDC také ruční volbu rychlostních stupňů. Sympatické je, že nahoru se řadí přitažením páky dozadu, zatímco pohybem vpřed se podřazuje – jako u sekvenčních převodovek v závodních autech.

Renault zároveň zveřejnil ceny, ovšem zatím pouze pro francouzský trh. Clio dCi 90 EDC bude stát 19 800 €, Clio Estate (u nás Grandtour) 20 400 €, Captur dCi 90 EDC 21 100 €. První dodávky jsou naplánovány na září.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky