Renault Clio dCi a Captur dCi jsou nově k dostání i s automatem

Renault Clio dCi a Captur dCi jsou nově k dostání i s automatem

Kdo chtěl nové Clio či Captur s automatickým řazením, musel sáhnout po (naštěstí povedeném) benzínovém motoru 1.2 TCe 120. Nově si ale pohodlí dvou pedálů mohou dopřát také zákazníci upřednostňující i v takto malých vozech vznětový motor.

K jednotce 1.5 dCi 90 (66 kW) lze objednat samočinnou převodovku EDC. Jedná se o šestistupňovou skříň se dvěma suchými spojkami, jejímž dodavatelem je společnost Getrag.

Testy | Design | Palivo | Renault

Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

Vedle plně samočinného řazení umožňuje EDC také ruční volbu rychlostních stupňů. Sympatické je, že nahoru se řadí přitažením páky dozadu, zatímco pohybem vpřed se podřazuje – jako u sekvenčních převodovek v závodních autech.

Renault zároveň zveřejnil ceny, ovšem zatím pouze pro francouzský trh. Clio dCi 90 EDC bude stát 19 800 €, Clio Estate (u nás Grandtour) 20 400 €, Captur dCi 90 EDC 21 100 €. První dodávky jsou naplánovány na září.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků