Renault Clio Collection: třetí generace se neloučí

Čtvrtá generace řady Clio je zde, ale její předchozí podoba do výslužby neodchází. Vyrábět se bude i nadále jako levnější varianta novinky.
Renault Clio Collection: třetí generace se neloučí

V pořadí čtvrtá generace modelu Renault Clio slavila svoji premiéru na letošním autosalonu v Paříži a teprve včera jsme vás informovali o tom, kolik nové Clio bude stát. Třetí generace Clia ale zatím nekončí, vyrábět se bude dále pod označením Clio Collection a stane se dostupnější variantou pro zájemce o kompaktní Renault.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Clio III zůstane zatím ve výrobě jako Clio Collection

Model Renault Clio Collection bude nabízen s tří i pětidveřovými karoseriemi, výbavovými stupni Alizé a Business a zážehovým, nebo vznětovým motorem s výkonem shodných 75 koní (55 kW). Na francouzském trhu začínají ceny Clia Collection v přepočtu na 247 000 Kč, přičemž čtvrtá generace tam byla naceněna na citelně vyšší základní hladině 341 000 Kč. U nás je cena jiná, nové Clio IV začíná na 229 900 Kč, přičemž cenu Clia Collection zatím neznáme.

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

Nové Clio je tu. Zahýbe trhem?

Generální ředitel Renaultu ČR Eric Basset byl ještě před několika hodinami ve vztahu k pokračování produkce třetí generace Clia neurčitý, ale nyní již máme v tomto ohledu jasno. Model Clio Collection bude i nadále vyráběn v továrně Flins poblíž Paříže. Pokud vám toto překrývání starších a nových verzí automobilů přijde zvláštní, pak vás možná zaujme, že v Brazílii prodává Renault model Clio Mercosur, jenž při životě zachovává dokonce druhou generaci Clia…
 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků