Audi dela nejlepší interiéry to je proste fakt. Z velké trojky se na ni nikdo nechyta. Bmw s novou designovou vlnou je již konečně kvalitním autem a interier nové x5 je proste nádherný. Francouzi se učí a musím uznat jejich interiéry především PSA jsou velmi kvalitní a příjemne. Doba velkých rozdílu je pryč. Nejhorší interiéry mají bohužel stále Korejci, ale i ti se snaží.
třeba v základu ten vypííííííčený displej nebude !
U těchto aut je důležité, jak vypadá interiér verze "již od...", protože malá auta si tady nikdo nekupuje v plné palbě. Přitom je Clio ve Francii nejprodávanějším autem vůbec a v Paříži je úplně běžné vidět manažery v oblecích v Cliu. Mně se stejně nejvíc líbil interiér úplně prvního Clio - měl jsem ročník 1991 - koupeno jako student ojeté v roce 1993. Super autíčko. Toto Clio 2019 vypadá jako zmenšený Megane a ještě víc zmenšený Talisman.
Jen při tom zmenšování zapomněli zmenšit i displej. :-)
Tyhlety displeje jsou mor. Čumím celý den do laptopu, pak čumím na smartphone a když chci po práci konečně voraz, čumím zase na nějaký displej. Já chci klasické budíky a klasické rádio.
To máme asi podobné choutky co se týče interiéru.
Clio jako premie chápu. Vzdyť už několikrát psali že splnění emisních limitů a elektro povede k tomu, že nejnižší cenové kategorie zaniknou. No tak co Clio bude startovat již od pul mega pač tam se to rozpustí v ceně .
tak jsem se vybanoval ,ale po měsíci jsem zpět chlapci a proto pravím nejlepší je jedničková octávia f kombíku f metle 1,9 TDI na hlínách a f čipu
Konečne francúz podľa môjho gusta. Síce sa až príliš podobá na interiéry iných značiek - napr. aj novej Scaly, ale taký asi už bude trend. Podobne ako smartfónoch nikto nevyrába troj či sedemuholníky, ale klasickú obdĺžnikovú "placku".Ani pri autách mi to nevadí. Najviac mi vadí extravangancia za každú cenu ako sú napr. palubky v nových Peugeotoch.
Kdyz se divam na ten volant s tim znakem tak si rikam, ze kdybych se mel na neho stale divat tak se asi stanu gayem :-D
To vám nepřijde trapné dát takový titulek? "První rendery interiéru nového Clia vypadají výborně" by bylo málo? Seděl jste nekdy v cliu i premii?
:-P
"otočná tlačítka" - sice technicky nesmysl, ale zajímavým způsobem popsány tyto ovladače. To čtu poprvé.
Pěkné, líbí se mi to. Asi bych volil když by to šlo verzi bez displeje, na tyto srandičky si nepotrpím.
Bez displeje to určitě v nižších výbavách půjde, ale pak to vypadá jak v umakartové koupelně za socíku.https://d19-a.sdn.szn.cz/d_19/c_img_F_U/AArcRw.jpeg... |wrm,/watermark/sauto.png,10,10
To je palubka z Méganu nebo Scénicu, ne? Podle vzhledu toho rádia...
ze Scénicu, to jsem dal jenom jako příklad, jak vypadá ten vertikálně postavený displej když se vyplní plastem a prdne se tam jenom malý displejíček rádia.
Trochu to na mě působí, jako když zkombinujete Němce s Italem a Francouz k tomu nalepí displej. Středový panel (vyjma displeje samozřejmě) mi na první dobrou evokoval Alfu Romeo. Oblast kolem řidiče je střízlivější - taková německá škola, ale ten displej. Jestliže se Mercedesu nadává za to, jak tam "ti tableti" vlepuje na sprosťáka, tak tady je to skoro až k neuvěření blbý. Škoda, až na tu krájecí desku je to velice příjemný posun u diamantů.
Mě zase příjde, že tam jdou nejvíce vidět prvky od Land Roveru, Volva a Mazdy.. vypadá to hezky, ale tablet by to chtělo zmenšit a udělat vyjížděcí jako v předchozí A6..
Land Rover v čem? No k Mazdě mě to podvědomě taky táhlo, ale pak mi došlo, že to dělá pouze ta kombinace s bílou. Jinak při delším čučení už jsem v to Mazdu neviděl ani náznakem.
JK: Krájecí deska, to sedí jak prdel na hrnec. Za mě naprostá katastrofa. Ale to je fuk, protože do toho opět nedají motor, takže mimo můj zájem. Leda R.S., ale to zase pose*ou automatem.
Pekné,ale...prečo tá radiaca páka vysoko ako v SUV ?
Líp k ruce, mně by se to taky líbilo. Navíc nebude i při delších drahách řazení takový pohyb rukou. U trojkového Clia je to jak v náklaďáku...
Nikdo nepochválí, tak začnu já. Špičkové ovadače vzduchotechniky a krásné sedačky. Žádná indo-čína, čistá evropa. Držím palce a doufám, že i z venčí bude pohledný.
Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka. Ja povazuji tento interier za velky pokrok u Rencka. Kezby neco podobneho udelali jeste s interierem Megana.
"Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka."Projev primitiva. :-)
Potrefena husa...
Nejenže neumíš napsat správně názvy, ale neznáš ani význam přísloví, když mu napíšeš takovou hloupost. :-D
Díval jsem se na internet, a tebou první dva vyjmenované modely neexistují.
To jo, Mégane by úpravu interiéru potřeboval jako sůl... Ale spíš až v další generaci, v rámci faceliftu jen sotva.
Moc pěknej interiér,displey super,navigace u budíků parádní,tohle je asi nejhezčí co jsem viděl u malých aut;-),Megane by takový potřeboval...
Bejt to ve škodofce nebo pasátu, tak hýkáte nadšením. A že by to fakt obě auta od das Uberauto potřebovala jako sůl, ptž jejich interier je přímo hrůzostrašnej.
Tak interier Passatu je o tisic svetelnych let pred nejakym Talismanem. Tak nevim, proc by nekoho v koncernu mela tahle saskarna rozladit
Bo nevite co je design😀
Tak urcite. Koncern v cele s Audi ma nejlepsi interiery uz peknou radku let a design - subjektivni vec. Kouknu li se na Renault/Peugeot - pak dekuji. Na fotkach pekne, ale tim to konci. Materialy bida a pouzitelnost tristni.
Tak si pujc ns vikend a pak napis.
Vlastnil si už vôbec audi.Totálny hnoj 0 C° vrzgajúce plasty,ukotvenie predných bezp. pásov a najväčší hit zadok na jednej strane nižšie o 4cm ???? z VYROBY. Perfektná výstupná kontrola ??? a predajca.Konečne po 3 mesiacoch prevedená úprava.A4 za 65tis.
Audi A4 za 65tisic. Bazarova vonavka :)
Euro? ty voňavko...
Petr: Design - subjektivní věc. Toto je jeden z největších mýtů v autosvětě. Design je ze 2/3 čistě objektivní záležitostí jako např. použité materiály, ergonomie, atd. 99% lidí si pod designem mylně představuje pouze vzhled. 20 let tady tu stupidní zkratku o subjektivnosti čtu a nijak se to nelepší. Je to marný, je to marný, je to marný.
I ergonomie je věcí ryze subjektivní. Někomu vyhovuje i-cockpit Peugeotů, někdo ho nemůže ani vystát. Jiný člověk si zase nikdy nezvykne v Audi či BMW. Materiály už nejsou věcí designu, ale konstrukce, a často se oproti záměrům designérů mění.
mpolan: Co? Materiály že nejsou věcí designu? Větší blbost jsem už dlouho nečetl. Draku, ty jsi poslední dobou úplně z formy. Materiály jsou naprostým základem designu! A ergonomie není o pocitech, jak si opět mylně myslíš.
Mysli si, co chceš, na mé pravdě to nic nezmění.
Na tvé pravě...Ergonomie je exaktní věda, zkoumající “přizpůsobení k lidskému tělu a potřebám těla”. Pokud máš standardní tělesnou konstituci a jsi zdravý jedinec (např. bez amputací některých tělesných částí [mimo mozku]), nelze brát ergonomii subjektivně, ale pouze objektivně.
Ergonomie je ale pouze jedna z částí designu.Mně třeba ergonomicky perfektně sedí i-cockpit Peugeotů a spousta jiných lidí se v nich zase pohodlně neposadí. Já zase si neporadím s Octavií, prostě mi to auto nepadne a nepadne tak, jak bych potřeboval.
jenže to by to auto museli konstruovat konkrétnímu člověku přesně na míru. Potíž je, že designéři se musejí vypořádat s člověky typu 145 cm vysoká holka a 205 cm vysoký chlap, navíc různí lidé mají různě dlouhé ruce, nohy, trup, takže je to pak o kompromisech se značně subjektivními výsledky...
Auto tohoto segmentu se nekonstruuje pro lidi vysoké 205 cm. To není zadáním. Ovšem nevylučuje to fakt, že si takový člověk, zrovna takové auto koupí. To už je na zvážení právě toho konkrétního člověka. Takže znovu, standardní člověk, má standardní proporce. Ty proporce dále respektuje konstrukční řešení auta jako takového a hlavně jeho interiéru, kde si posuvem sedačky, volantu, pásů, případných opěrek atd., tu ergonomii můžeš ještě přizpůsobit. Opravdu nejde o subjektivitu.
No jo, ty jsi znalec.Ale kdyz se na to podivas bez tech svych anti-koncernovych bryli, pak uvidis pravdu.Audi ma v premii nejlepsi interiery jiz peknou radku let. Ani BMW, ani Mercedes nemaj lepsi. A VW (ted nemluvim o skode) ma taktez nejlepsi materialy, zpracovani a ergonomii. Kdybys jen necucel na web a projel si treba Espace/Talisman vs Passat/Tiguan - pak bys ten rozdil poznal hned.
Antikoncernové brýle? To jsi na špatné adrese, hlupáčku.
Pokud to je, jak pises, pak je Renault 10let za koncernem.
na premiu urcite nie ..ten display je proti srsti .. aj volvo aj renault co robi
Útok na prémii? Juch ta rána do hlavy musela pěkně bolet.
A v čem jezdíš Ty?
Clio, proč máš tak velký displej ?
Protože takový mají všichni?
To je důvod jak noha.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.